Re #158295 Petto: Netáraj! Náhodou ti uverí. ? Pokiaľ viem, potreboval by licenciu od Bratislavského samosprávneho kraja (BSK), ktorú by určite nedostal, keďže BSK má podpísanú dlhodobú zmluvu na prímestskú dopravu so Slovak Lines. A okrem toho, taká linka už existuje #158303 .
Ale ako je to napr. so SAD Trnava na území BSK? Príklad: linka Bratislava - Budmerice - Trnava. Na území BSK prepláca preukázateľnú stratu dopravcovi BSK? Som tu kedysi čítal, že áno. Nie je to moc zložité?
Ale do počtu spojov a ich časových polôh má čo povedať aj BSK alebo to len Trnavský samosprávny kraj môže? V CP tej linky nevidím žiadne také spoje, ktoré by išli iba v rámci jedného kraja.
tak hala MS sa dala lokalizovat aj inde... mesto nie je len sirsie centrum Na halu vybrali najhorsie miesto, kde mohli...
co sa tyka Metropolisu... Potrebujeme to vobec?
Pozitivum Riverparku nie je nic... Celu tu budovu navrhovali diletanti... Ten svah oproti severnej casti budovy v kombinacii s nasimi T3kami vychadzajucimi z tunela.... to chcelo fakt talent...
neviem si predstavit METROPOLIS dakde v meste, ved nase cesty nie su z gumy . Detto oblast Zimaku schyta pocas majstrovstiev v ĽH
Jedine pozitivum Riverparku je aspon ta nova cesta popri nej - ale za par rokov to uz bude irelevantne
Malo by sa stavat v meste, aby bolo kompaktne. Je to vyhodne z viacerych hladisk (a v neposlednom rade aj z dopravneho)... ale nie tak ako sa stava... chyba koncepcia.... Za jedinu modernu komplexnu vydarenu stavbu povazujem euroveu. Nizka zastavba, vyuzite tzv. brownfield, dobra poloha, nenarusilia ziadny kolorit... Manhatany, Slovany, River Parky a Sirikeho hotely su len dokazom arogancie zbohatlikov... Zabudol som na JaT
Lenze je rozdiel stavat dakde v centre a ine dakde na volnej ploche. Kym Riverpark 2 bude hyzdit nabrezie este viac ako doteraz ,tak taky Metropolis komu bude vadit ??? Pokial viem nikto nebude musiet na Metropolis cumiet dennodenne z okna ako obyvatelia Palisad
Bratislava je už teraz dosť dosr°tá, tak prečo ju ešte viac nedosr°ať, nie?!, všetci tu pindáte na Ďurkovského, ktorý zapríčinil toto stavanie vo veľkom a to teraz samy podporujete, tak sa rozhodnite na ktorej ste strane (vidím, že peniaze vyhrávajú-u neho provízie a u vás kvantibiliardové 3%) ? ?
daj si za mňa jeden odbornejší hlas "za" okrem toho, v BA sú už 4 kasína na malej ploche /Forum, Carlton, Redua, Eurovea/ a navyše v centre, takže či 4 alebo 5, to nehrá rolu... okrem toho bue "na okraji mesta"... oveľa nebezpečnejšie sú podĺa mňa krčmy s automatmi, kde je nekontrolovaný prístup k nim. pri vstupe do kasína sa musíš registrovať, pri automatoch v herniach je tam obsluha herne, ktorá väčšinou U18 (alebo vychcálkov, ktorí nechcú ukázať OP) vykáže von
btw. z kasína má mesto mesačne do svojho rozpočtu 3% zo zisku kasína. naopak, z jedného automatu paušálne 1500 € za rok
Každopádne je to pokračujúce jazvenie krajiny, navyše veľmi nešťastným a chaotickým spôsobom. Totižto je tu aj (tento) iný aspekt, ako to, či z danej veci bude alebo nebude mať niekto prospech.
Ako povedal niekto mudry - je lepsie to mat v 1 megakasine ako milion "mini" kasin
A inak sa uz vravi, zevraj rajka prejavuje velky zaujem o kasino (predsa len madarsku by to velmi pomohlo ) - cize vlastne kasino pri BA bude, len BA a SK budu mat z neho konsky k..... ?
Peon
Re #158295 Petto: Netáraj! Náhodou ti uverí. ? Pokiaľ viem, potreboval by licenciu od Bratislavského samosprávneho kraja (BSK), ktorú by určite nedostal, keďže BSK má podpísanú dlhodobú zmluvu na prímestskú dopravu so Slovak Lines. A okrem toho, taká linka už existuje #158303 .
Ale ako je to napr. so SAD Trnava na území BSK? Príklad: linka Bratislava - Budmerice - Trnava. Na území BSK prepláca preukázateľnú stratu dopravcovi BSK? Som tu kedysi čítal, že áno. Nie je to moc zložité?
Ale do počtu spojov a ich časových polôh má čo povedať aj BSK alebo to len Trnavský samosprávny kraj môže? V CP tej linky nevidím žiadne také spoje, ktoré by išli iba v rámci jedného kraja.