Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Všimol si niekto z vás šotoušov v 4917 iný typ Buse transparentu? ? je čiernej farby a je zasklený, ale keď si zoberiete napr. 4918-tak ten mý buse ako ostatné CapaCity (teda 4901-4910, od 4911 neviem aké sú). Takéto by mohli byť aspň v tých 15 čo začali teraz jazdiť, sú krajšie, i ked nie sú väčšie....Do capacitných mercedesov by sa hodili takéto ukazovatele: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=2654&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3621 ....už len kvôli lepšej viditeľnosti zo zadnej časti...keď Bronislaw a spol. tvrdil verejnosti že novým autobusom inštalujú displeje a že to je dôvod prečo nejazdia, dobre odrbával. čakal som že aspoň Mercedesom dajú aj do zadnej časti buse, tak ako majú všecky trolejbusy.....alebo je to pridrahé? ? a čo je sranda: Tedomy vyhlasujú zastávky, ale citelisy, MBcc a Sory NB 18 mlčia...som zvedavý dokedy. aspoň 3-4 Sorom by mali dať multijazyčný vyhlasovač pre turistov,mcudzincov a prideliť ich na 61 , tak ako 2400.
Reply on: klasIK #158261:
Radšej to nejdem pozerať, aby mi neprišlo zle.
Reply on: no.ev.di. #158265:
Tak potom nepíš, že by išlo o úsek v podstate v trase metra, keď metro vôbec cez Račianske ani cez Karpatskú ísť nemalo = jeho trasa nebola vedená popod Šancovú ulicu.
Reply on: 810zssk #158260:
máš to tam, v jednom maily je iba centrálna oblať pre eliny, potom v druhom je celá elinová sieť + centrum a celá sieť trolejbusov.
Reply on: Solider #158263:
no malo mať zastávku na Trnavskom mýte, to viem, ibaže električka by obslúžila zastávku Karpatská a aj Račianske mýto, čo by bola jej prednosť. Nemýl si to čo navrhujem s metrom ale obyčajným podzemným úsekom, ktorý je zvolený v uvedenom variante z priestorových dôvodov na Šancovej ulici, ako aj z dôvodov toho, že obratisko pod Predstaničným námestím je pod zemou, tak bola trať zvolená v podpovrchovom variante a zbavuje tak vozidlá na danej trase zbytočného úrovňového križovania na beztak chaotickom Račianskom mýte a tiež na Trnavskom mýte.
Reply on: ufo #158251:
Takže aušus už má papiere a Traxx MS a ES64F4 nič ? ? Grrrr....
Reply on: no.ev.di. #158256:
Metro nemalo viesť ani cez Račianske mýto, ani popri YMCE, čiže električka by v trase metra nemala asi žiaden zmysel.

Re #158258 no.ev.di.: Jednoducho, zjednosmerniť I. MO, električky po okraji komunikácie, jazdný pás by bol pojazdný aj ako BUS pruh.
Reply on: 810zssk #158250:

Uplne som ti asi neodpovedal na otazku, ale dufam, ze clanok na pravde tak ucini, preco bola 671tka v BA:
http://spravy.pravda.sk/zeleznice-maju-nove-poschodove-vlaky-zacinaju-s-katarinou-pam-/sk_ekonomika.asp?c=A101209_135645_sk_ekonomika_p01

?
Reply on: no.ev.di. #158259:
Nech sa paci 😉
Reply on: 810zssk #158257:
nie, poslal by som ti celý ten plán zakreslený na mail ak by si chcel...
Reply on: Solider #158253:
ja si to veru tak ľahko nepredstavujem. Keby bolo prípustné obrať IAD o nejaký ten pruh na Šancovej tak prosím. Na Pražskej a Záhradníckej by to malo ísť ľahšie. Na Pražskej je aspoň dosť miesta a na Záhradníckej by sa to postupne utlmilo, na Šancovej by to šlo ťažšie.
Reply on: no.ev.di. #158256:
Prosim? To akoze chces zrusit elektricky z Ruzinova na Kriznu?
Reply on: 810zssk #158245:
preto toto :
a) trať z Trnavskej cesty by ústila do dnešných zastávok električiek na Trnavskom mýte
b) trať električiek na Miletičovej by pri ex-kúpeloch Centrál šla pod zem a pokračovala smerom na Hl.st, tak ako pôvodne podľa plánu malo ísť metro.

Zdá sa mi totiž oveľa logickejšie ak električka pri ceste z Ružinova cez Trnavské mýto pôjde smerom na Hl.st. než do centra, ku ktorému to má cez Trnavské mýto na zachádzku. Kapacitu Ružinovských liniek na Trnavskom mýte nahradí jedna linka s i=4//7-8, ktorá bude premávať smerom na Trnávku. Čo sa týka Ružinova, tak električková linka s i=4//7-8 by šla po Záhradníckej do centra a napájala sa na existujúcu sieť na Americkom námestí. Tým pádom by bolo spojenie Trnavská - Rožňavská realizované od Trnavského mýta po Krížnej a Špitálskej priamo do centra s pokračovaním do západnej radiály po nábreží.
Reply on: MatejBA #158252:
Slovensky U-Bahn (metro) je nastastie uz davno zruseny 😉
Reply on: Solider #158253:
*dvojkilometrový
Reply on: no.ev.di. #158244:
Hocikde si určíš, tam bude. Či podľa teba je lacnejší skoro dvojmetrový tunel, si myslíš, že betonáž a prekládka IS je len tak? Zbytočne nad akýmkoľvek tunelom filozofuješ, aj tak na neho nikdy peniaze nebudú.
Reply on: no.ev.di. #158238:
nahodou vynimocne sa mi no.ev.di-ho predstava paci, take "slovenske u-bahn" 🙂
Reply on: S499.1023 #158248:
Už má papiere. Ak sa nerosype, od nedele jazdí s ľuďmi turnusovo.
Reply on: toms #158247:
Diky, ale este nie je nove GVD 🙂

Re #158248 S499: Nevedel som, ze este nie je schvalena.

Re #158249 Solider: Diky 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.