OBSLUHA ZASTÁVKY "PEZINSKÁ BABA, CHATA" V ZIMNOM OBDOBÍ
To je bežné, že vedľajšia cestička vedúca k zastávke na Pezinskej Babe sa v zime neudržiava alebo som mal len "šťastie"?
Karosa Slovak Lines v smere do Malaciek odbočila z hlavnej cesty len kúsok na sneh, kde zastavila súbežne s hlavnou cestou (teda ľudia mohli na/vystúpiť takmer na cestu - označník ani CP som tam nevidel). Teda autám nezavadzala, ale aj kúsok späť na hlavnú cestu sa dostať jej chvíľku trvalo..
Zaujímalo by ma, či na neobsluhovanej zastávke je o tom vyvesený oznam. Lebo určite nie je vidieť odtiaľ až na tú "improvizovanú zastávku" takmer na hlavnej ceste.
A zaujímavé to musí byť cez víkendy a sviatky, kedy sa práve na Pezinskej Babe musí prestupovať.
PS: V tej staršej Karose SL je za vodičom nápis" "Nežiadajte zastaviť mimo zastávky!". ? Naposledy som podobný nápis videl pred pár rokmi v niektorom minibuse DPB.
ja dúfam, že nie, že aspoň u trolejbusov budeme mať normálne vozidlá. Keď je napr. Švajčiarom či Nemcom dosť dobrý Solaris, prečo by nebol nám. Už len vyfuckovať Záhradníkov vplyv z DPB a môžme mať aj Solarisy konečne a myslím, že Solaris by si to cenou aj kvalitou zaslúžil. Keby sme nemali Záhradníka, mohli sme mať Solarisy namiesto SORiek.
zaujímavé, že ako rýchlo došli kĺbové SORky do BA ? však ani nie behom pol roka ich tu máme 67ks! Kiežby takto dynamicky fungovala aj obnova vozového parku trolejbusov či električiek ?
Nechcel by som byť obyvateľ Rajky a cestovať linkou 801 do Bratislavy alebo späť. Veď tie Crossway majú ešte menšie okienka než niektoré Citelisy a pritom ešte menší počet. Do takého autobusu už mohli fatť dať klimatizáciu keď to platila čiastočne EÚ a ide o medzimestské autobusy. ?
ŽSR robí grafikon podľa platnej legislatívy ako správca dopravnej cesty. Okrem ZSSK tu máme x iných dopravcov (síce iba nákladných), ale môže tu byť povedzme 15 osobných dopravcov a tak ich musí niekto koordinovať...
Re #157873 - // - : "prejazd" okolo Hlavnej stanice bude jednosmerný, teda aspoň čo sa organizácie MHD týka, a to vjazd tam bude iba od Pražskej (ale z oboch jej smerov) a výjazd bude iba do Žabotovej (a cez ňu do Šancovej). .
Grafikon robí správca infraštruktúry, ŽSR. A grafikony robí na Klamensovej, pretože tak to proste je bez ohľadu na tvoje xenofóbne reči a bodka. Na to, že si z modrogumnej rodiny a stačilo by ti doma sa spýtať, prejavuješ obdivuhodnú mieru autizmu aj vo veciach železničných.
A robí ho ŽSR preto, že po tých istých koľajniciach jazdí ešte nespočet dopravcov s vlakmi nákladnými.
sa len hráš, alebo naozaj nerozumieš. Aj semafory a dopravné značenie na cestách nemá na starosti dpb, slovak lines, alebo janko mrkvička, ale správca cesty. ŽSR má na starosti trať a jej zariadenia a zároveň je kompetentný, aby schválil vlakové cesty... Darmo si ako dopravca povieš, chcem mať interval vlakov 3 minúty a mám na to prostriedky, keď sa tie vlaky na trať jednoducho nezmestia... Preto k tomu má čo povedať
a v KE niesú zamestnanci ŽSR? Prečo by mala grafikon vlakovej dopravy robiť ŽSR keď osobnú dopravu robí ZSSK a ŽSR má na starosti iba majetok, okrem vozňov. ZSSK si robí predsa GVD nie? Máš nejaké relevantné informácie, že grafikon nerobili trti z východu?
"predpokladana realizacia: 2005-2007"... no mozno sa im trochu poprehadzovali cislice, mozno to malo byt 2050-2070... tak nejak odhaduje aj realizaciu elektricky do Petrzalky ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.