Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #157888:
Trolina su isto fajn stroje, len Solaris ma zial do BA zakaz vjazdu. ;/
OBSLUHA ZASTÁVKY "PEZINSKÁ BABA, CHATA" V ZIMNOM OBDOBÍ

To je bežné, že vedľajšia cestička vedúca k zastávke na Pezinskej Babe sa v zime neudržiava alebo som mal len "šťastie"?

Karosa Slovak Lines v smere do Malaciek odbočila z hlavnej cesty len kúsok na sneh, kde zastavila súbežne s hlavnou cestou (teda ľudia mohli na/vystúpiť takmer na cestu - označník ani CP som tam nevidel). Teda autám nezavadzala, ale aj kúsok späť na hlavnú cestu sa dostať jej chvíľku trvalo..

Zaujímalo by ma, či na neobsluhovanej zastávke je o tom vyvesený oznam. Lebo určite nie je vidieť odtiaľ až na tú "improvizovanú zastávku" takmer na hlavnej ceste.

A zaujímavé to musí byť cez víkendy a sviatky, kedy sa práve na Pezinskej Babe musí prestupovať.

PS: V tej staršej Karose SL je za vodičom nápis" "Nežiadajte zastaviť mimo zastávky!". ? Naposledy som podobný nápis videl pred pár rokmi v niektorom minibuse DPB.
Reply on: 44 #157887:
ja dúfam, že nie, že aspoň u trolejbusov budeme mať normálne vozidlá. Keď je napr. Švajčiarom či Nemcom dosť dobrý Solaris, prečo by nebol nám. Už len vyfuckovať Záhradníkov vplyv z DPB a môžme mať aj Solarisy konečne a myslím, že Solaris by si to cenou aj kvalitou zaslúžil. Keby sme nemali Záhradníka, mohli sme mať Solarisy namiesto SORiek.
Reply on: no.ev.di. #157884:
No ak to budu troliky a eliny SOR, tak mozno ano. 😉 A tym trolikom som schopny aj verit, ze budu.....
Tie nové vozy na 801-ku sú v prímestskom prevedení? Lebo vyzerá to na mestské...

Ako záložáky zostávajú tie dva SOR-y BN 10.5? Tým pádom sú dokopy až 4 strojčeky EMtest na vydávanie CL u vodiča?

BUSE (palubák, vonkajšie transparenty..) s EMtestom (strojček na vydávanie CL) tam aj nejak /ne/spolupracujú ALEBO sú nezávislé od seba?
Autobus z bývalej linky 160, dnes v Nitre. http://www.k-report.net/discus/nahledy/505743.jpg
zaujímavé, že ako rýchlo došli kĺbové SORky do BA ? však ani nie behom pol roka ich tu máme 67ks! Kiežby takto dynamicky fungovala aj obnova vozového parku trolejbusov či električiek ?
Reply on: luky133 #157882:
muselo to byt lacne, aby to podliezlo SOR ?
Nechcel by som byť obyvateľ Rajky a cestovať linkou 801 do Bratislavy alebo späť. Veď tie Crossway majú ešte menšie okienka než niektoré Citelisy a pritom ešte menší počet. Do takého autobusu už mohli fatť dať klimatizáciu keď to platila čiastočne EÚ a ide o medzimestské autobusy. ?
Reply on: 810zssk #157859:
dobra otazka.
Reply on: ufo #157876:
to je tych poslednych 5ks 4922-4926 ?
Reply on: no.ev.di. #157874:
ŽSR robí grafikon podľa platnej legislatívy ako správca dopravnej cesty. Okrem ZSSK tu máme x iných dopravcov (síce iba nákladných), ale môže tu byť povedzme 15 osobných dopravcov a tak ich musí niekto koordinovať...

Re #157873 - // - : "prejazd" okolo Hlavnej stanice bude jednosmerný, teda aspoň čo sa organizácie MHD týka, a to vjazd tam bude iba od Pražskej (ale z oboch jej smerov) a výjazd bude iba do Žabotovej (a cez ňu do Šancovej). .
Reply on: no.ev.di. #157874:
Grafikon robí správca infraštruktúry, ŽSR. A grafikony robí na Klamensovej, pretože tak to proste je bez ohľadu na tvoje xenofóbne reči a bodka. Na to, že si z modrogumnej rodiny a stačilo by ti doma sa spýtať, prejavuješ obdivuhodnú mieru autizmu aj vo veciach železničných.
A robí ho ŽSR preto, že po tých istých koľajniciach jazdí ešte nespočet dopravcov s vlakmi nákladnými.
Reply on: no.ev.di. #157874:
Ako ti napísal S499, gvd robí ŽSR. ZSSK si len objednáva polohy vlakov.
Včera bol presun 5 kusov MB Capacity bez ev.č. a bez BUSE smer centrum. Ak to už niekto písal, sorry za duplicitu.
Reply on: no.ev.di. #157874:
sa len hráš, alebo naozaj nerozumieš. Aj semafory a dopravné značenie na cestách nemá na starosti dpb, slovak lines, alebo janko mrkvička, ale správca cesty. ŽSR má na starosti trať a jej zariadenia a zároveň je kompetentný, aby schválil vlakové cesty... Darmo si ako dopravca povieš, chcem mať interval vlakov 3 minúty a mám na to prostriedky, keď sa tie vlaky na trať jednoducho nezmestia... Preto k tomu má čo povedať
Reply on: S499.1023 #157872:
a v KE niesú zamestnanci ŽSR? Prečo by mala grafikon vlakovej dopravy robiť ŽSR keď osobnú dopravu robí ZSSK a ŽSR má na starosti iba majetok, okrem vozňov. ZSSK si robí predsa GVD nie? Máš nejaké relevantné informácie, že grafikon nerobili trti z východu?
Reply on: Mike #157861:
to ten vjazd pod Predstaničné nám. bude jednosmerný, čiže sa tam bude dať vojsť len od Pražskej? ?
Reply on: no.ev.di. #157852:
Jedine, že by Klemensova bola v Košiciach, drúčik. Grafikony robí ŽSR, nie ZSSK.
Reply on: Mike #157869:
"predpokladana realizacia: 2005-2007"... no mozno sa im trochu poprehadzovali cislice, mozno to malo byt 2050-2070... tak nejak odhaduje aj realizaciu elektricky do Petrzalky ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.