Reply on: no.ev.di. #157775:
ale zas to ber z druhej strany, keby vyhrala Plšeková (ktorá skončila druhá), tak električku môžeš rovno pochovať, mala v programe niečo v štýle, že je proti budovaniu povrchovej električky a súbežnej štvorprúdovej cesty, lebo je to bariéra, a tak električku chce dať pod zem (mám tip na dvoch adeptov, od ktorých by túto hlbokú myšlienku mohla pochytiť). Bajanov program som nevidel, a neviem, či vôbec nejaký mal, tak som zvedavý, aký bude jeho postoj k tomuto (možno klasický - kto dá viac, s tým sa dohodne...)Re #157779 810zssk: ale všimni si, ako sa ľudia "zaujímajú" o to, koho volia... viac ako 1% z hlasujúcich (+/- 1700 hlasov) vlastne ani nevie, koho volí, ale ide voliť... ? a teraz by bolo celkom zaujímavé, keby bol na lístku zákaz zverejňovania politických strán za menom
Re #157797 no.ev.di.: zaujímavá otázka, so 133 a 36 by zároveň mala pôjsť aj 82 či 27...
Re #157800 Mischo1: a čo tak zliezť na elinu? či vlastne slovo "prestupovanie" bolo na DD tabu. uvidíme, či sa to zmení...
Re #157813 no.ev.di.: "hoc by sme si električku celú platili sami, tak vždy by nás vyšla lacnejšie než doplácanie tých 30% na projekt TEN-T" pamätná veta. pls., spamuj ju ku každému Slávikovsko-Guttmanovmu výplodu o nadvlaku a jeho finančnej "výhodnosti", lebo "to platí eú"... ?
Petto
Re #157800 Mischo1: na Dlhace nemoze chodit klbak autobus - opotrebuvava sa kvoli stupaniu , aspon to dlhe roky platilo , to ze tam pride obcas ZV klbove je ine.
Re #157802 Hug0: Dalsi dovod preco nerusit 133, je aj ze DPB nema NP eliny,tak su 28 a 133 akousi NP nahradou v dotknutom useku.
Okrem toho linka 133 odlahcuje prestupny terminal MOLECOVA hlavne v spicke. V case ked este nebola 133, to boli masy ludi,ktore vystupovali z elektriciek a nemali sa kde postavit.
Moj osobny nazor je ze linka 133 je potrebna, vid dovody ktore som uviedol ,ale nie v sucasnom 6 minutovom prepychu.
ine KV linky by sa dali zredukovat , 35/135 do jednej linky , 36 zrusit , zachadzky by robila trebars 20 resp. predlzena 27