Reply on: Valec #157406:
takže filozofia je taká, že pokým nebude prestupovať balík ľudí z vlaku na L801, tak nemá zmysel ju tadiaľ viesť, však načo vyhovieť hoc aj len 10 ľuďom nie? Ak sa dopravcovi či dedine máli aj tých 10 cestujúcich k dobru na tej linke, ktorí by došli vlakom k L801, tak potom srať na to rovno. Sú mi také argumenty ako keď železnice povedali, že sa im tam neoplatí zavádzať vlaky lebo tým vlakom čo tam jazdí skoro nikto ho nevyužíva, ale podotýkam, že len retard mi môže dať taký argument, že tým vlakom nikto necestuje, však kto by cestoval Pannoniou o 22 do práce, keď začína druhý deň ráno a 4 či 5 ráno z BA domov? ? To je taký tupý argument ako keby som spravil linky do Rajky a jazdil tam o 3,9 a 11 ráno a potom o 20 a 23 večer a najlepšie časy kedy ľudia potrebujú dopravu by som ignoroval, a potom vyhlásil, že dopravu sa tam neoplatí robiť ?
kecho
Re #157391 no.ev.di.: veď napíš rovno, že Guttman VŠDS Žilina, ale dal by som ruku do ohňa za to, že tam bude aj Slávik...
Re #157396 peter007: koľko Rajka zaplatila za prevádzku tejto linky? koľko platia fondy EÚ (kde sú mimochodom aj naše peniaze) za prevádzku tejto linky? táto cifra sa veľmi podobá číslu nula...