A vôbec, dnešné nočné linky v BA (501 - 518) by som preznačil nasledovne:
501 > N21 502 > N29 503 > N33 504 > N1 505 > N63
506 > N93 507 > N95 508 > N91 509 > N74 510 > N202
511 > N8 512 > N78 513 > N204 514 > N2 515 > N3
516 > N203 517 > N67 518 > N32
Samozrejme, niektoré čísla sú diskutabilné a pripúšťam aj iné označenia.
501 > N21 502 > N29 503 > N33 504 > N1 505 > N63
506 > N93 507 > N95 508 > N91 509 > N74 510 > N202
511 > N8 512 > N78 513 > N204 514 > N2 515 > N3
516 > N203 517 > N67 518 > N32
Samozrejme, niektoré čísla sú diskutabilné a pripúšťam aj iné označenia.
Vladimír
Čo sa týka magistrátu, už som sa niekoľkokrát vyjadril. Treba zmeniť celý systém. Magistrát ani jednotlivé MČ NEMAJÚ ČO KECAŤ DPB do organizácie dopravy. Čím menej ľudí do organizácie "kecá", tým je tá organizácia lepšia. Nie je to blbosť, či nejaké moje ranné blúznenie, stačí sa pozrieť na jednotlivé DP na Slovensku. Krásne sa tu odráža počet zainteresovaných pracovníkov v logike dopravy. Skrátka, primátor, poslanci nie sú vedomostne vybavení na to, aby mohli ovplyvňvať dopravu. Ich dielom by malo byť schváliť príslušný finančný obnos a DP by si mal s ním spraviť, čo chce, za predpokladu, že tým neutrpí kvalita dopravy. Ale ja viem, to sa bude musieť nájsť niekto odvážny, kto ten systém v BA zmení...
Citaro? Áááááách... (blažený povzdych) Nádherné vozidlo. Na rozdiel od Solarisu, ktorého dizajn je akési až "znásilnenie" (všetky tie krivky a neviem čo všetko), možno Citaro označiť ako moderné a jednoduché. A v jednoduchosti je krása.
Dovolím si tvrdiť, že v Prešove podstupuje Citaro najväčšiu skúšku zo všetkých DP na SLovensku. Kto pozná Prešov, vie prečo. Kto vie, že Citaro nasadili na linky do Ľubotíc, zabudne zavrieť ústa (z tohto fóra bol asi v Ľuboticiach len Majkl). V uzučkých, z oboch strán zastavaných uliciach s 90°-ými odbočkami mal 15m bus čo robiť. Niektorým vodičom sa to darilo lepšie, niektorí brali obrubník... Skúškou Citara si zároveň DPMP overil vhodnosť/nevhodnosť 15m autobusov v MHD v Prešove. Nuž, ak to mám zhodnotiť, po tom, čo som videl, vytočiť sa dá každá zákruta, ale asi by som sa predsa držal klbákov. Prešovská sieť na 15m busy nie je veľmi stavaná. Takto sa vyjadrili aj naši vodiči, ktorí Citarom jazdili. Každopádne by som však Citaro do Prešova bral, najmä v 12m verzii. Len mi je ľúto, že vraj nerobia klbáky...