Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #157085:
Pravdepodobne je to cesta, čo je za protihluvkou stenou doteraz.
Reply on: luky133 #157086:
Zjavne si nepochopil význam tej RTO medzi akými vloženými odchodmi medzi 25Tr-kami čo stoja vo vozovni ? ? Toto je určite operatívne záložne vozidlo .
Reply on: TEDOM-1103 #157078:
To mám ako chápať, že jazdí medzi vloženými dochodmi, alebo má odchod raz za hodinu či ako? ?
Reply on: TeBeCe #157084:
a vlastne este nalavo popri domoch bola nejaka cesta, resp. chodnik.
Reply on: Ike #157082:
pri pohlade k patronke, zhruba od hrobonky po pravej strane bola dvojpruhova cesta, po lavej strane bol siroky prazdny pas.
Reply on: Hug0 #157081:
no...cyklobusy už nejazdia, takže nejaký ten príves či dva by sa možno aj našiel ?
Reply on: Osky #157077:
Inak ako vyzerala Brnianska pred rozšírením? Bol tam ešte jeden rad domov? Lebo pochybujem, že len zelená plocha
Reply on: TEDOM-1103 #157078:
Dúfam že ma za sebou nejaký NP príves... ?
Chcem sa len opýtať či neviete koľko jazdí pani na 7757-7758. Ďakujem
KAZDY DEN DO 24.11. JAZDI NA LINKE 33 HISTORICKA RTO LUX PROPAGUJUCA NASU BRATISLAVU
Stĺpy určené pre trolejbusy nájdeme na viacerých uliciach v okolí Kramárov a Pražskej. Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom, V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre. Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu... Ale zo všetkých plánov napokon vzišlo.
Áno, 18. 4. 1994 bolo prvé veľké omedzenie autobusovej dopravy a boli zrušené autobusové linky 63, 65, 100 (nahradená 31-kou) a 108. Výčet toho, čo sa poskracovalo, by bol na dlho, ale v zásade vieme, že na karloveskej ulici ostala len linka 101, ktorú zrušili o rok neskôr, 1. 4. 1995. Pred štyrmi rokmi ma Bysťo Hollý dorazil tým, že sa v rámci predvolebnej kampane (akoby nám nestačilo jeho 12 rokov trvajúce poloabsolutistické starostovanie) chválil zavádzaním niektorých liniek, ale tieto veľké obmedzenia samozrejme nespomenul... ?
Reply on: irizar #157073:
ďakujem ?
Reply on: no.ev.di. #157071:
Cesťák a mapu siete máš tu - je to len nórska verzia, ale vyznať sa v tom dá. Je to stránka miestneho organizátora dopravy, má aj naglickú verziu, ale tá je na informácie dosť skúpa.

http://www.skyss.no/nn-no/Rutetider-og-kart/Ruter-for-Bybanen/
Reply on: frenky #157016:
povodne to bolo asi este viac, pretoze od 1.4.1976 premaval po trase DNV cihelna - BAZ - Agatova -
Saratovska - Harmincova - Stara Dubravska - Pri Suchom mlyne - Mlynska dolina - tunel - Kapucinska - Sturova - Stary most - Cunovo.
Nevie mi niekto pomôcť nájsť grafikom a viac info v angličtine o light-rail systéme (Bybannen) v Nórskom meste Bergen?
Reply on: Ttom #157067:
este okolo roku 1994/1995 sa vyuzivalo na odstavenie pracovneho vozna, ak sa dobre pamatam.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.