Reply on: Peon #157062:
Hej, 37 šla na Pražskú kvoli kĺbakom... oficiálny dôvod bol ten, že kĺb na Kramáre nemôže pravidelne jazdiť..a okrem iného sa v centre rozšírila trolejbusová sieť, a tak 37mičku v relácií Karadžičova - Šancová - Kramáre nahradila trolejbusová linka 211No ona bývalatradične natrieskaná aj predtým, keďbola sólo (z 3DP).. alepotom sa spravila reorganizácia výpravy resp. sa podarilo ušetriť toľko kĺbov, že ju začala vypravovať 1DP (s kĺbakmi)
A nezrušili ju, akurát ju rozdelili.. na tase Dúbravka - Centrum ju nahradila 34ka a od Krížnej až na vtedajšiu konečnú Technopol 78mička.... stalo sa tak k 30.6.1997 - prvej veľkej zmene v súivslosti so zavedením oblastného označovania ..
luky133
"- Na zlepšenie mestskej hromadnej dopravy som v r. 1995 dohodol s riaditeľstvom Dopravného podniku Bratislava, a. s. predĺženie linky č. 44 z hlavnej stanice na Dlhé diely a prepojenie prvého spoja č. 62 z Dlhých dielov na prvú raňajšiu električku smerom do mesta. Koncom roka 1995 som uzavrel s Dopravným podnikom Bratislava, a. s. zmluvu o zavedení autobusovej linky 352 premávajúcej medzi obytným súborom Dlhé diely - Nový most, Rázusovo nábrežie. Autobusy na novej linke premávali v pracovných dňoch (mimo jarných a letných prázdnin) od 5. februára do 20. decembra 1996 v raňajšej špičke od 5.45 h. do 8.10 h. Žiaľ, na ďalšie roky Dopravný podnik nebol ochotný zmluvu obnoviť."