im stačí bohate, že skelet je od Solarisu. Uvidím čo prinesú voľby primátora. Postupom času mi aj Ftáčnik smrdí. Budaj mal dobré pripomienky, ale toľko rečí pekných sme už počuli... Za všetko hovorí kampaň A.Gyurkovského v roku 2006 ktorá začínala "Viem ako..." a nasledoval siahodlhý zoznam vecí, ktoré vie zlepšiť, pomôcť im a pod. Najviac pomohol sebe a známym do kasy a to je asi tak všetko.
Prečo by nemal šancu 15m tbus Solaris ??? Pokiaľ viem DPB ma zlé vzťahy so Solarisom a nie so Škodovkou ,ktorá robí 15m tbus do čistého skeletu Solaris . No taká Škoda sa tiež nemá čím chváliť viď spolahlivosť 25 Tr. ? , Už pár dní behajú celodenne 6702,4,6
myslíš, že je tam kĺbové trolejbusy tak treba? Veď na Kramáre chodia 4 linky v intervale 12min, čo je preklad 3min a ráno je to ešte hustejšie, tak čo teda chceš?! Možno by sa na L212 uživil 15m t-bus, ibaže taký má zatiaľ iba Solaris a ten nemá v Bratislave šancu (aspoň zatiaľ nie) ?
Inak zaujímalo by ma, či chodil niekedy autobus aj cez most v Devínskej. Pred vojnou mohola byť BA zaujímavá aj pre obyvateľov Schlosshofu či Marcheggu
Slovak Lines (a.s., Rožňavská 2) už žiadne expresné linky neprevádzkujú. Expresné linky prevzali cca pred rokom Slovak Lines Express (a.s., Mlynské nivy 31).
Čo tak skúsiť overiť experimentálne, koľko ľudí sa do ktorého busu zmestí bez toho, aby sa tlačili ako sardinky? Najlepšie v deň DOD, kedy DPB aj tak postaví väčšinu vozidiel vedľa seba. Chce to maličkosť: cca 160 dobrovoľníkov. (Viac nebude treba ani na Capacity.) Skúste posielať predbežné prihlášky na môj mail a ak sa aspoň tých 160 nájde, tak to na budúci rok skúsim zorganizovať.
Ale myslím, že všetko podstatné k tejto téme tu už bolo napísané. Zjavne tento chaos v názvoch zastávok na linke č. 27 nikoho nezaujíma (okrem nás dvoch). ?
44
Ad volba primatora - kto videl Lampu, kde boli Vassaryova a Ftacnik, myslim ze vie koho ma volit. Aj ked ja mam jasno vo volbe uz niekolko mesiacov.