Robil som racionalizaciu grafikonu na L33 vo vecernych hodinych a poslal som to aj na zmenymhd@sk aj veducemu na Hrobustov . Nic som neprilepsoval, dokonca som 33/3 ukoncil uz o hodinu skor. Je to robene v style : 32ky idu po 33ke 3-4 minuty, po nej 33ka az o 8-9 minut a nie 5 minut ako v sucasnosti a preto vozi minimum . Na 33 je sice poruseny taktny interval 10 minut ,namiesto toho je 8/12 ale aspon vozi ludi
Ak chces,poslem ti to
Veru tak. To, čo by nastalo po úplnom zrušení 133, si neviem celkom dobre predstaviť. Ideálne by bolo nechať 133 v 12 minútovom intervale, povedzme pokým si niekto neuvedomí, že aby sa mu oplatila investícia do t-bus trate, musia po nej t-busy reálne aj premávať (nielen autobusové ZV a 133 pod ňou), a vysunúť odchody 33 pred 32 a 133, tak ako to malo byť od začiatku.
uplny suhlas ? ? ?
133 s 6min.intervalom prepych , no bez nej si to neviem prestavit.
no.ev.di. - pozri si premavku po 18.20 z Molecky,kedy už 133 nepremáva, 25 Tr chodia s 6 min.intervalom ( s 10 po 19tej ) napratane hodne a to je už po špičke viacmenej
Ja teda som z DD, považujem 133 za absolútnu zvrhlosť, hlavne v jej súčasnej podobe, ale kam z nej chce presunúť cestujúcich? Má dostatok trolejbusov na posilnenie 33 alebo aspoň na zabezpečenie súčasného stavu, alebo má pocit, že 4/12 + 17 ráno kapacitne postačujú. Ak áno, tak v poriadku, nech prehodnocuje. Ale úprimne povedané, sú to len ďalšie drísty... A nielen z jeho strany, škoda čítať.
Mimochodom čo sú tu pridané odpovede kandidátov na primátora z oblasti MHD, tak dobre veru sa do toho obul Ján Budaj, hlavne sa vyjadril trefne na protekčné zavádzanie minibusových liniek v Karlovej Vsi a opodstatnenosti prevádzky L133 ? kiežby bol primátor, za odfajčenie tých sračiek čo nám sem nahrnul Záhradník by to veru stálo.
mohli by montovať elinám pluhy aby odhŕňali prebytočné objekty z trate ? inak v jednej starej reportáži je normálne vidieť ako rýchlo sa kedysi jazdilo cez Obchodnú, sa nedá porovnať s dneškom vôbec.
Tento zverejnený rozhovor cestujúceho s dispečingom je známy už niekoľko rokov, za zverejnenie bol aj príslušný pracovník dispečingu podľa zistených informácií prepustený. Lenže - bohužiaľ - takýchto "tiežcestujúcich" sa vyskytuje aj u nás dosť a vodič aby mal železné nervy, nie to ešte dispečer, ktorý nie je priamo pri tom, ale počúva už len po telefóne jednostrannú verziu sťažovateľa.
N a vysvetlenie: Furmanskú skutočne rozdelila diaľnica. Pôvodne viedla poza dnešnú hasičskú stanicu v Dúbravke, odtiaľ bývalý názov zastávky Furmanská. Agátová križovala Furmanskú zhruba za ľavým odbočením Saratovskej do Agátovej (po opustení zastávky Agátová). Smerovala ďalej poniže hasičov, "cez terajšiuˇdiaľnicu a spájala sa s časťou Agátovej v Lamači. Trochu komplikované, ale tak to bolo asi tak v roku 1970 ?
setra