Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #156730:
nevieš, či niekto nemá náhodou cestu ku Krížu, pls.? že čo je na reálnom CP na zastávke, nech si to teda zoficiálnime ?
Reply on: kecho #156756:
To akoze kym sa daju zavriet dvere ak je to ok?
Reply on: no.ev.di. #156743:
smutné na "pravici" v meste je, že z tohto porovnateľná je asi iba dvojica Budaj - Ftáčnik... Aj keď u pani Lasicovej č. 2 by som si rád pozrel, ako bude herecky gestikulovať pri tých odpovediach ?
Re #156755 810zssk: "dost plne"? to znamená čo? že sa tam už nedá nastúpiť alebo si sadnúť? nedá sa v tomto prípade jednoducho posilniť L17 alebo spraviť rannú L7 Karlsdorf-Šafko a cez Jesenského späť?
pamätám si, keď kedysi chodila 113tka z Bosákovej na Košickú a nedali sa v Ik zavrieť dvere a ľudia ostávali na zastávke, prípadne tuším 86tka cez Prístavný Most Hrdinov Dukly - myslíš takýto extrém?
Reply on: kecho #156754:
Tie elektricky su dost plne. Novy most je prestupny terminal kde sa prestupuje kade-tade.
Reply on: setra #156747:
kua, veď z Molecky ide minimálne 5 elinových liniek a maximálne v 2-minútových odstupoch. To je také ťažké prestúpiť? A netvrď mi, že všetky eliny sú nehorázne prepolnené, všetci sa chcú voziť práve pod most a práve do dpb a nie je to tak, že pod mostom niektorí prestupujú práve na elinu... a mimochodom, pod mostom z eliny môžu prejsť už aj na 50-tku. Rovnako je zbytočná aj napr. 82. A o zavádzaní linky, ktorá má jazdnú dobu medzi konečnými 4 minúty snáď ani netreba hovoriť...
A je to tu opat:
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/18502
Technologické riadiace zariadenia označované spravidla ako palubný počítač vozidla s príslušenstvom v celkovom počte 703 ks, technologické zariadenia označované spravidla ako označovač jednorazových cestovných lístkov s čítačkou bezkontaktných čipových kariet v celkovom v počte 2692 kusov, súvisiaci softvér.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 5192088,0000 EUR
Reply on: no.ev.di. #156742:
Električky na Obchodnej majú v celej modernej ére obmedzenie na 20 km/h.
Reply on: Petto #156750:
Bol by som rad ? Dalo by sa to riesit viacerymi sposobmi, ale rad si to pozriem. Mozes poslat na matus.kuzel@gmail.com
Reply on: setra #156749:
Robil som racionalizaciu grafikonu na L33 vo vecernych hodinych a poslal som to aj na zmenymhd@sk aj veducemu na Hrobustov . Nic som neprilepsoval, dokonca som 33/3 ukoncil uz o hodinu skor. Je to robene v style : 32ky idu po 33ke 3-4 minuty, po nej 33ka az o 8-9 minut a nie 5 minut ako v sucasnosti a preto vozi minimum . Na 33 je sice poruseny taktny interval 10 minut ,namiesto toho je 8/12 ale aspon vozi ludi
Ak chces,poslem ti to
Reply on: Petto #156748:
Veru tak. To, čo by nastalo po úplnom zrušení 133, si neviem celkom dobre predstaviť. Ideálne by bolo nechať 133 v 12 minútovom intervale, povedzme pokým si niekto neuvedomí, že aby sa mu oplatila investícia do t-bus trate, musia po nej t-busy reálne aj premávať (nielen autobusové ZV a 133 pod ňou), a vysunúť odchody 33 pred 32 a 133, tak ako to malo byť od začiatku.
Reply on: setra #156747:
uplny suhlas ? ? ?
133 s 6min.intervalom prepych , no bez nej si to neviem prestavit.

no.ev.di. - pozri si premavku po 18.20 z Molecky,kedy už 133 nepremáva, 25 Tr chodia s 6 min.intervalom ( s 10 po 19tej ) napratane hodne a to je už po špičke viacmenej
Reply on: no.ev.di. #156743:
Ja teda som z DD, považujem 133 za absolútnu zvrhlosť, hlavne v jej súčasnej podobe, ale kam z nej chce presunúť cestujúcich? Má dostatok trolejbusov na posilnenie 33 alebo aspoň na zabezpečenie súčasného stavu, alebo má pocit, že 4/12 + 17 ráno kapacitne postačujú. Ak áno, tak v poriadku, nech prehodnocuje. Ale úprimne povedané, sú to len ďalšie drísty... A nielen z jeho strany, škoda čítať.
Reply on: Jezo #156741:
Tu furt len prednáškujú, plánujú, furt len voľby prichádzajú ale nejak nevidím, že niekto niečo aj by chcel stavať.
Reply on: Jezo #156741:
Tu furt len prednáškujú, plánujú, furt len voľby prichádzajú ale nejak nevidím, že niekto niečo aj by chce stavať.
Reply on: no.ev.di. #156743:
Hej, ale Budaj si tým zaručil, že nikto z Karlovej Vsi ho voliť nebude... 😃
Mimochodom čo sú tu pridané odpovede kandidátov na primátora z oblasti MHD, tak dobre veru sa do toho obul Ján Budaj, hlavne sa vyjadril trefne na protekčné zavádzanie minibusových liniek v Karlovej Vsi a opodstatnenosti prevádzky L133 ? kiežby bol primátor, za odfajčenie tých sračiek čo nám sem nahrnul Záhradník by to veru stálo.
Reply on: TEDOM-1103 #156734:
mohli by montovať elinám pluhy aby odhŕňali prebytočné objekty z trate ? inak v jednej starej reportáži je normálne vidieť ako rýchlo sa kedysi jazdilo cez Obchodnú, sa nedá porovnať s dneškom vôbec.
Dalsia prednaska ohladom nosneho systemu v Bratislave:
Nosný dopravný systém na báze koľajovej dopravy v Bratislave
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3764-Pozvanka-na-odborny-seminar-18-11-2010/
Reply on: Peon #156737:
Tento zverejnený rozhovor cestujúceho s dispečingom je známy už niekoľko rokov, za zverejnenie bol aj príslušný pracovník dispečingu podľa zistených informácií prepustený. Lenže - bohužiaľ - takýchto "tiežcestujúcich" sa vyskytuje aj u nás dosť a vodič aby mal železné nervy, nie to ešte dispečer, ktorý nie je priamo pri tom, ale počúva už len po telefóne jednostrannú verziu sťažovateľa.
Reply on: Peon #156737:
Pre boha to je jaky ----- ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.