Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #156580:
V ktorých dverách to bolo?
Reply on: 810zssk #156577:
Prázdny autobus z Bratislavy do Zálesia prejde menej kilometrov ako plný autobus z Bratislavy do Zálesia??? Tvoje závery sú síce správne ale postup, ktorým si k nim dospel, rozhodne nie ? .
Reply on: no.ev.di. #156567:
Ty si nenapraviteľný rojko: električka na Štefánikovej, linka 13 v Petržalke... To možno bude vtedy, ak Ty už budeš nosiť paličku a budeš mať bradu po zem...
Reply on: N/A #156579:
Samozrejme, ze si za to mozem sam (napriek sucasnemu hrubemu zanedbaniu povinnosti zo strany vodica), ale to som tu vobec nechcel riesit. Ja len tvrdim, ze vela veci co sa "neda" sa da.
Reply on: 810zssk #156578:
V elinach sa nevyznam tak nekomentujem.Ale v kazdom pripade si za to mozes sam.Poznas formulku "ked zaznie signal nenastupovat nevystupovat opustite priestor dveri"?? ? ?
Reply on: N/A #156571:
Hej, toto mi bolo tvrdene aj pri K2, ze sa to neda, ale bolo mi to trt platne ked ma potiahla s jednou nohou vo vozidle a zvyskom tela von 😛
Reply on: drink #156564:
To nie je pravda, lebo SL ma z kazdeho odjazdeneho kilometra zisk (dotacia od kraja). Menej ludi = (vacsinou) menej km = mensi zisk.
Reply on: no.ev.di. #156563:
Nie je to jedno?
Reply on: Majo #156538:
Obavam sa, ze pojde skor o predaj 50, alebo 100 percentneho podielu, nejake male mnozstvo sa kupit nebude dat ? Ale sranda by bola keby sa DPB obchodoval na burze ?
Reply on: Peon #156555:
Dokonca som to cervene tlacidlo v IK 435 raz pouzil ked som isiel s kocikom,a sofer kukal do zrkadla ako puk,zrejme ani nevedel co to bol za signal a ako sa niekomu podarilo 2x zazvonit ?
Reply on: Valec #156559:
Sak mozu,mozu.Aj sto krat ?
Reply on: luky133 #156557:
Este by ma zaujimalo v akom type autobusu si to videl ze sofer niekoho privrel?Lebo ak v nejakom z tychto novych tak muselo ist skutocne o nejaku zavadu.
Reply on: luky133 #156557:
Vypnut sa da iba blokovanie rozjazdu pri otvorenych dverach.Aj to tusim iba na tedome a starych IK.Na Solarise urcite nie,Sorky takisto nie,a neviem ako su na tom Citelisy.Ale tlakove spinace ktore som uz spominal sa odstavit nedaju.Takze privriet niekoho je skutocne nemozne.Tym padom ho nemozes vlacit v privretych dverach,lebo ked aj odstavis blok.rozjazdu tak sa sice pohnes,ale to by uz musel byt aky pako ten sofer keby to v zrkadle nevidel alebo na kontrolke,ze ma otvorene dvere. ?
Reply on: Peon #156555:
Myslim ze iba v SORoch je to rozumne spravene.Mas tam zvlast tlacitka aj pre kocik,aj pre inv.vozik.V ostatnych vozoch odporucam mamickam stlacat tlacidlo pre inv.vozik.Ano v IK 412,415 aj 435 je cervene tlacidlo umiestnene uplne hore na madlach,s tym sa da dokonca zazvonit kolkokrat chces.No a este t-busy maju zase nad dverami tlacidlo znamenie vodicovi ktorym sa da tiez zazvonit aj viackrat.A v starsich elinach tiez tusim,v tych "novych" neviem,necestujem velmi elinami.
Reply on: no.ev.di. #156567:
gratulujem, za 3 roky si sa dopracoval k svojej pôvodnej myšlienke: všetci Petržalčania idú na HLST... Podľa mňa je ekonomické centrum BA na Mlynských Nivách, takže keď už, budovať električku tu... Kriesiť Štefánikovu je blbosť...
Reply on: drink #156566:
Nejde len o km, ale aj o počet cestujúcich. Keď zoberieme, že reálna cena lístka odráža (trepem) 10% nákladov na jedného cestujúceho, tak potom 90% nákladov hradí vyšší uzemný celok (kraj). Čím viac cestujúcich, tým viac dopravných prostriedkov a tým vyšší základ z ktorého sa 90% odpočítava.
Reply on: drink #156565:
ibaže ak by bola možnosť, žeby existovala el. trať na Štefánikovej, tak by nešlo len o rýchle spojenie Hl.st. - Šafko ale celkovo Hl.st. - centrum a po výstavbe trate do Petržalky by šlo o najrýchlejšie spojenie Petržalky s Hl.st. Treba sa na to pozrieť z dlhodobejšieho hľadiska, nie iba z toho, že dnes to spája iba Hl.st - Obchodnú - Šafko, tak mám v paži. V budúcnosti bude L13 slúžiť aj Petržalke.
Reply on: drink #156564:
2. pokus: viac cestujúcich (presnejšie km) = väčšia strata
Reply on: intony #156516:
"Kvalita dopravy a obslužnosti sa predsa nemeria vždy iba rýchlosťou a jazdnou dobou medzi dvoma konečnými" - Presne tak !!!
Reply on: Joyki #156524:
"asi ide o Slovak Lines - kedže viacej ludi prejde na vlak" - Tým, že ľudia prejdú na vlak sa SL ZNÍŽIA straty, väčšie straty vzniknú ZSSK. Tu platí: viac cestujúcich => väčšia strata 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.