nuž ten článok servíruje teda dobré bludy.
1) zatrávnená trať je na Záhradníckej ulici, nie na Ružinovskej
2) o akom vzhladovom omladení trolejbusového parku to tam splieta autor?
3) my máme 7 duobusov? Pokiaľ viem tak 6, z toho minimálne jeden je mimo provoz a niesú to duobusy ale trolejbusy s pomocným diesel agregátom.
4) čo je na rekonštruovanej trati v tuneli také úžasné? Veď tam električky jazdia stále jak slimáci a to isté aj na Záhradníckej kde je autobus a aj pomaly cyklista rýchlejší než elektrčka.
Vysvetlil by mi niekto prečo sa na novej trati v tuneli a na Záhradníckej jazdí tak pomaly? Ďakujem ?
Inac tie IKARUSY by mali postupne zacat vyradovat lebo nesplnaju europske normy. SOR C12 musel prejst po jednej skoro tragickej udalosti v Slovak Lines prejst kontrolami zadnych dveri lebo oni sa nezavru ked citia prekazku. Slovak Lines vtedy mal aj na male ze SORky prestanu jazdit. Alebo do Ikarusov namontovat fotobunky hoc neviem ci je to mozne nevyznam sa do toho. Ale je smutne ak takto ostane ktokolvek aj ked sa mu nemusi nic stat ale urcite sa bude vyvarovat podobnym veciam.
A ozaj na margo zastavky Velkolucky potok uz to plati zastavovanie ci je tam oznacnik alebo ci dvakrat pisu len tak aby bola spokojna cestujuca verejnost.
chci. Čo iné ako viacej letov z BA.
Re #156003 S499.1023: aj ty chci. Vie snáď niekto presne kde a ako komu zo svojich daní dotuje dopravu ? Keď dnes už trolejbusy v Bystrici dotujú minimálne od Stockholmu po Miláno a od Londýna po Hamburg ?
luky133