Nechcel si napisat, ze sa opatovne neotvoria ak citia prekazku? Lebo to, ze sa v takom pripade nezavru je logicke.
Za problem skor povazujem absenciu blokovania rozjazdu pri otvorenych dverach v mnohych vozidlach. Naposledy som sa takto previezol Karosou Slovak Linesu ked sa vodic pohol zo zastavkami bez toho aby si vsimol, ze ma otvorene zadne dvere, co napravil po upozorneni cestujucich v rychlosti cca 30 km/h. V BB som zas siel s vodicom co s oblubou zatvaral dvere az po rozbehnuti sa.
nuž ten článok servíruje teda dobré bludy.
1) zatrávnená trať je na Záhradníckej ulici, nie na Ružinovskej
2) o akom vzhladovom omladení trolejbusového parku to tam splieta autor?
3) my máme 7 duobusov? Pokiaľ viem tak 6, z toho minimálne jeden je mimo provoz a niesú to duobusy ale trolejbusy s pomocným diesel agregátom.
4) čo je na rekonštruovanej trati v tuneli také úžasné? Veď tam električky jazdia stále jak slimáci a to isté aj na Záhradníckej kde je autobus a aj pomaly cyklista rýchlejší než elektrčka.
Vysvetlil by mi niekto prečo sa na novej trati v tuneli a na Záhradníckej jazdí tak pomaly? Ďakujem ?
Hug0