Ad pôvodné výstupište: Ja som otázku myslel tak, že či sa niekedy využíva pre výstup cestujúcich. ?
Re #154732 Martin Fundárek: A bol tam vôbec nejaký zástupca TASR či SME? Ja som videl len redaktora Slovenského rozhlasu, ten však tú akciu moderoval. Mikrofón so záznamovým zariadením som nevidel. Ja som márne očakával TV Bratislava s teamom "Nastúpte prosím". ?
Neviete náhodou niekto - na aké linky a kde linka č. 23 nadväzuje (ak teda nadväzuje)? Nerátam samozrejme spoj 23/7 na 23/1 pri VW...
Osobne sa staršiemu pánovi čudujem, že z 23-ky zo zastávky "Na vrátkach" chodí pešo na vlak. Jedine, že chodieva niekde priamo pri Hlavnej stanici niekam. Priame vlaky idú síce smerom na Vajnory (ak chce ísť človek ďalej), ale na Hlavnej stanici stoja minimálne 6 minút, niektoré aj 30 minút...
Ešte na Nové Mesto idú niektoré vlaky - tie na Hlavnej stanici stoja minimálne 2 minúty - väčšinou však viac.
Zo zastávky "Na vrátkach" treba prejsť obchádzkou cez 3 prechody pre chodcov (z toho jeden je bez semafóru) ALEBO riskovať mimo prechodu najskôr cez nájazd na diaľnicu, a potom pri zastávke priamo pred ŽST Lamač.
Ja mám ŽST Lamač aj v pešej dostupnosti (10 minút chôdze dole kopcom a aj po rovine) alebo jednu zastávku 23-kou. Spojenie vlakom na Hlavnú stanicu som však využíval iba výnimočne tzv. "pre zmenu". Časovo som na tom strácal. Hlavne teraz, keď je v prevádzke tunel Sitina. A teda kultúra cestovania tými starými vagónmi s vysokými schodmi nie je bohviejaká...
Myslím, že celkovo sú železničné stanice v Bratislave nešťastne situované. Dúfam, že časom vzniknú tie plánované železničné zastávky spomíinané tuším ešte v Koncepcii BID (napr. DNV sídlisko, Tesco Lamač, Martinský cintorín...).
Napriek tomu si myslím, že jeho požiadavka na posunutie odchodov 23-ky je legitímna (za predpokladu, že tam nie je dôležitejšia nadväznosť, ktorá by s týmto bola v rozpore).
Pevne verím, že na stretnutí bol aj vyslaný redaktor imhd a bude tu podaná podrobná správa (aj z predchádzajúcich debát). Alebo že by som sa mýlil a bude informovať len TASR a SME?
BID sa má zavádzať postupne. Najprv má byť tarifná integrácia (vraj snáď niekedy v roku 2011), potom v jednotlivých oblastiach dopravná integrácia.
Pokiaľ ide o to, kam má čo jazdiť, stále platí Plán dopravnej obsluhy BSK. Výslovne som sa na to pýtal, pretože v diskusii o.i. ako príklad odznelo, že Račania budú môcť cestovať autobusmi SL na Nivy, hoci podľa PDO by mali byť zrušené (na Pezinok majú byť nosným systémom vlaky). Klučka to vysvetlil tak, že Račania budú môcť cestovať busmi v medzidobí (od tarifnej integrácie do dopravnej integrácie Pezinska).
Tak do piatku (možno aj skôr) by mala byť odpoveď. Pýtal som sa na viacero vecí tak som zvedavý. Občas sa stane, že prisľúbia odpoveď a neodpíšu resp. neodpisujú a o mesiac/dva týždne príde odpoveď, že mali dovolenku a podobné výhovorky. Ale čo sa mi páči väčšina MiÚ reps. iných inštitúcii/firiem odpíše v daný deň alebo nasledujúci nie ako v prípade, že sa niečo občan pýta. Pôvodné výstupisko sa používa najmä v poobednej špičke pred začiatkom poobednej premávky 133 tam parkujú autobusy čakajúce na odjazd.
Pôvodné výstupište pred Euroveou ako občasná zastávka sa kedy využíva? Keď je plné nové výstupište s nástupišťom, že nie je kde parkovať ALEBO aj v iných prípadoch?
Tak presne po týždni nám DPB začal robiť pravdepodobne druhú etapu výstavby automatu pred Euroveou. Doteraz je tam len základová kostra + elektrina a ako som šiel dnes okolo tak od budovy DPB práve zamestnanci na plošine DPB naťahovali smerom ku komplexu Eurovea nejaký kábel (žeby na ten automat?) zajtra keď pôjdem okolo tak uvidím. Už mám prisľúbenú odpoveď aj od hovorkyne Eurovey. ?
hlinu ako seriozneho kandidata neberiem, ale ako si spravne napisal ftacnik to ma zvhladnute viac ako dobre, tusim za poslednych 20 rokov nemal nikto takto prepracovanu "obciansku" kampan .. ani profesionalny politici ..
aj ked nerad, musim povedat, ze ftacnik is the way to go ..
A Hlina má niekde program? Ja ho neviem nájsť. Musím priznať, že Ftáčnik robí kampaň naozaj najlepšie. Predbežné tézy volebného programu, ich pripomienkovanie občanmi a získavanie nápadov od občanov, tak by to mali robiť všetci, nielen robiť divadlá a scény.
no neviem, ja budem volby na protest ignorovat (teda na urovni mesta) s tichou podporou (nikdy som neveril ze to poviem) Ftacnika, alebo Durkovskeho.... lebo ak to vyhra Hlina alebo Magda, tak potom neviem neviem....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Pokiaľ ide o to, kam má čo jazdiť, stále platí Plán dopravnej obsluhy BSK. Výslovne som sa na to pýtal, pretože v diskusii o.i. ako príklad odznelo, že Račania budú môcť cestovať autobusmi SL na Nivy, hoci podľa PDO by mali byť zrušené (na Pezinok majú byť nosným systémom vlaky). Klučka to vysvetlil tak, že Račania budú môcť cestovať busmi v medzidobí (od tarifnej integrácie do dopravnej integrácie Pezinska).