si: tak s tým busom a tr si prehnal.
piťo: tak čo si hentým chcel dokázať neviem.
papyr: veď napíš znovu nechce sa mi tráviť na nete a vyhladávať staré tvoje a igorkové príspevky. Môžme to tu rozobrať znovu.
vladimír: Nevieš čo vyšiel DPMK jeden solaris.
KLF: A to teraz kvôli tomu, že to bude zložité, tak ostaneme pri súčasnom stave? Veď aj prechod k demokracii bol tažký, ale bol si jeden z tých, ktorý ho započali. Minimálne na makarenkovej. Aj ten vyhybkar má pod sebou ľudí, ktorý ho môžu nahradiť a ten náhradník si to možno predstavuje lepšie a kvalitnejšie.
Dnes bolo na TV Markíza v TV novinách o DP a nízkopodlažnosti vozidiel MHD. Nezastihol som to všetko, ale čo som pochopil tak od 2006 by všetky busy mali byť NP, alebo aspoň významný podieľ. No a ako vždy najlepší DP z toho vyšiel DPMK. Tak ako ináč, Markíza si vždy podrží Košice.
Dnes som išiel tuším s 7935+7936 (kooperativa) na 5 z Gaštanového a ten vodič bol prototyp ideálneho vodiča. Normálne plynulé rozjazdy, rýchla jazda, normálne brzdenie a na Borskej mal meškanie asi 25s. Teda mal prísť 46 a prišiel 47:25. Paráda, radosť zviesť sa. A to na Pionierskej musel čakať 3min, lebo tam ešte robili ten oblúk. Potom to dohnal. Keby som išiel až k Pri kríži, tak sa mu pôjdem poďakovať za skvelú jazdu.
piťo: tak čo si hentým chcel dokázať neviem.
papyr: veď napíš znovu nechce sa mi tráviť na nete a vyhladávať staré tvoje a igorkové príspevky. Môžme to tu rozobrať znovu.
vladimír: Nevieš čo vyšiel DPMK jeden solaris.
KLF: A to teraz kvôli tomu, že to bude zložité, tak ostaneme pri súčasnom stave? Veď aj prechod k demokracii bol tažký, ale bol si jeden z tých, ktorý ho započali. Minimálne na makarenkovej. Aj ten vyhybkar má pod sebou ľudí, ktorý ho môžu nahradiť a ten náhradník si to možno predstavuje lepšie a kvalitnejšie.
Dnes bolo na TV Markíza v TV novinách o DP a nízkopodlažnosti vozidiel MHD. Nezastihol som to všetko, ale čo som pochopil tak od 2006 by všetky busy mali byť NP, alebo aspoň významný podieľ. No a ako vždy najlepší DP z toho vyšiel DPMK. Tak ako ináč, Markíza si vždy podrží Košice.
Dnes som išiel tuším s 7935+7936 (kooperativa) na 5 z Gaštanového a ten vodič bol prototyp ideálneho vodiča. Normálne plynulé rozjazdy, rýchla jazda, normálne brzdenie a na Borskej mal meškanie asi 25s. Teda mal prísť 46 a prišiel 47:25. Paráda, radosť zviesť sa. A to na Pionierskej musel čakať 3min, lebo tam ešte robili ten oblúk. Potom to dohnal. Keby som išiel až k Pri kríži, tak sa mu pôjdem poďakovať za skvelú jazdu.
m@rtin
Snad nechceš posuzovat stav autobusů podle pískání brzd? I úpně nový autobus může pískat a jeho technický stav bude OK. Podívej se do galerie fotografií např. Karosy B730. Je to možná lepší než před dvěma roky. Pak si, ale musím klást otázky:
1)Kolik autobusů je za hranicí životnosti? 60%?
2)Kolik se nakoupilo nových autobusů? 26 Sorů?
3)Kolik je potřeba vyměnit starých velkokapacitních Ikarusů a starých Karos? 300?
4)Kolik se zrekonstruovalo autobusů? 40, 60?
5)Jak dlouho bude ještě DPB čekat než se stane nějaké neštěstí, jehož důsledkem bude špatný stav autobusu? Do roku 2005?
Suma sumárum, je třeba 60% autobusů vyměnit hned a ne čekat do nějakého roku 2005. Pořád mi nejde do hlavy jak DPB může nakupovat ročně kolem 10-ti Sorů, když mu na silnících hnije stovky vraků jezdících s lidmi? Generální opravy pouze zakonzervovávají v podniku již tak zastaralé autobusy. Na chvíli to pomůže, ale co potom? Tak jako tak bude muset Bratislava během dvou let vyměnit alespoň 200 autobusů. Otázka zní "kde na to vzít". Šetřete!