si: tak s tým busom a tr si prehnal.
piťo: tak čo si hentým chcel dokázať neviem.
papyr: veď napíš znovu nechce sa mi tráviť na nete a vyhladávať staré tvoje a igorkové príspevky. Môžme to tu rozobrať znovu.
vladimír: Nevieš čo vyšiel DPMK jeden solaris.
KLF: A to teraz kvôli tomu, že to bude zložité, tak ostaneme pri súčasnom stave? Veď aj prechod k demokracii bol tažký, ale bol si jeden z tých, ktorý ho započali. Minimálne na makarenkovej. Aj ten vyhybkar má pod sebou ľudí, ktorý ho môžu nahradiť a ten náhradník si to možno predstavuje lepšie a kvalitnejšie.
Dnes bolo na TV Markíza v TV novinách o DP a nízkopodlažnosti vozidiel MHD. Nezastihol som to všetko, ale čo som pochopil tak od 2006 by všetky busy mali byť NP, alebo aspoň významný podieľ. No a ako vždy najlepší DP z toho vyšiel DPMK. Tak ako ináč, Markíza si vždy podrží Košice.
Dnes som išiel tuším s 7935+7936 (kooperativa) na 5 z Gaštanového a ten vodič bol prototyp ideálneho vodiča. Normálne plynulé rozjazdy, rýchla jazda, normálne brzdenie a na Borskej mal meškanie asi 25s. Teda mal prísť 46 a prišiel 47:25. Paráda, radosť zviesť sa. A to na Pionierskej musel čakať 3min, lebo tam ešte robili ten oblúk. Potom to dohnal. Keby som išiel až k Pri kríži, tak sa mu pôjdem poďakovať za skvelú jazdu.
piťo: tak čo si hentým chcel dokázať neviem.
papyr: veď napíš znovu nechce sa mi tráviť na nete a vyhladávať staré tvoje a igorkové príspevky. Môžme to tu rozobrať znovu.
vladimír: Nevieš čo vyšiel DPMK jeden solaris.
KLF: A to teraz kvôli tomu, že to bude zložité, tak ostaneme pri súčasnom stave? Veď aj prechod k demokracii bol tažký, ale bol si jeden z tých, ktorý ho započali. Minimálne na makarenkovej. Aj ten vyhybkar má pod sebou ľudí, ktorý ho môžu nahradiť a ten náhradník si to možno predstavuje lepšie a kvalitnejšie.
Dnes bolo na TV Markíza v TV novinách o DP a nízkopodlažnosti vozidiel MHD. Nezastihol som to všetko, ale čo som pochopil tak od 2006 by všetky busy mali byť NP, alebo aspoň významný podieľ. No a ako vždy najlepší DP z toho vyšiel DPMK. Tak ako ináč, Markíza si vždy podrží Košice.
Dnes som išiel tuším s 7935+7936 (kooperativa) na 5 z Gaštanového a ten vodič bol prototyp ideálneho vodiča. Normálne plynulé rozjazdy, rýchla jazda, normálne brzdenie a na Borskej mal meškanie asi 25s. Teda mal prísť 46 a prišiel 47:25. Paráda, radosť zviesť sa. A to na Pionierskej musel čakať 3min, lebo tam ešte robili ten oblúk. Potom to dohnal. Keby som išiel až k Pri kríži, tak sa mu pôjdem poďakovať za skvelú jazdu.
J
A nie hneď sankcionavať, najprv vytvoiť normálne pracovné podmienky, spraviť systém dať možnosť vodičovi aby stihol ísť načas a až potom, keď sa nejaký znich rozhodne, že načas nepôjde tak ho sankcionovať. Ale to nie je proces na dva mesiace, to je na dlhšiu dobu.
m@rtin: ja si myslím, že krok to bol dobrý a nikoho tých 160,- Sk nezabilo. Dokonca mohli dať 170 a dPB by mal 900.000 k dobru. Ešte si musím zistiť či mi čípová od DPB bude platiť aj v škole. Lebo UK chce zaviesť čípové karty za 500,-, tak si radšej kúpim u DPB. No a takisto vo vela fa sú čipové karty na hlásenie sa (novodobé cvikačky), SAD používa čípové,... Ale aj s busmi je to lepšie, vážne. Mám zastávku rovno pred oknom a napr. pískanie bŕzd je už pomaly rarita, kedysi to bolo naopak. Nedá sa všetko hneď ale pokrok tu je
piťo: no jasné a o mesiac príde prvé ULF, bude ich 100