KLF: ak by si zalovil v pamäti tak by si si iste spomenul za to, že som ti vyjadril úctu v tom, že keď máš predstih tak počkáš. Je mi jedno aké sú chronometráže, čo sa týka náskoku. Ten sa dá eliminovať. Ak by si mal meškanie 35 min. a určite nie tvojou vinnou, lebo som ťa videl jazdiť a jazdíš dobre s ohladom na cestujúcich tak ti nepoviem ani slovo.
Takisto som napísal, že chronometráže sú na hovno a treba ich zmeniť tak aby ich vodiči mali možnosť dodržať. Napísal som to prednedávnom.
Je mi ľúto, že takto reaguješ, ale napriek tomu ťa neodsudzujem, každý máme svoju povahu, niekto ju má prudkejšiu iný nie no nezabúdaj na jedno- nikdy som ťa neurážal a ani tvoju matku.
Takisto som napísal, že chronometráže sú na hovno a treba ich zmeniť tak aby ich vodiči mali možnosť dodržať. Napísal som to prednedávnom.
Je mi ľúto, že takto reaguješ, ale napriek tomu ťa neodsudzujem, každý máme svoju povahu, niekto ju má prudkejšiu iný nie no nezabúdaj na jedno- nikdy som ťa neurážal a ani tvoju matku.
Martin Fundárek
ad b) Aká je teda povolená tolerancia?
ad c) Ak sa vodičovi za bezdôvodný sedemminútový náskok nič nestane, tak by za to mali vyhodiť jeho nadriadeného.
ad e) Plne s Tebou súhlasím, že grafikony majú na prd chronometráže. Niektoré linky nestíhajú, niektoré jazdia s náskokom. Cez víkend to napríklad na račianskej radiále z mesta vyzerá tak, že 5-ka ide s 5-6 minútovým meškaním, 11 s náskokom, takže za tri minúty prejdú 5,3,11 a potom štvrť hodiny nič.
S príliš tvrdou chronometrážou vodič objektívne nič moc nespraví. Ale náskoky sa podľa môjho názoru eliminovať dajú (napríklad natiahnutím pobytu v zastávke, kde vozidlo nezavadzia). Skús sa na vec pozrieť z hľadiska cestujúceho, než začneš nadávať: S meškaním sa ako cestujúci vyrovnám bez problémov - skrátka si tých pár minút počkám. Ale keď mi ujde spoj, najmä posledný, môžem si pískať. Ak by som si bol istý, že sa nejazdí s náskokom, môžem prísť na zastávku načas s vedomím, že v najhoršom prípade chvíľu počkám. Ale keď sú náskoky také časté, ako v BA, potom už na väčšine liniek vôbec netreba vylepovať cestovné poriadky, pretože MHD je ako smrť - nikto nevie, kedy príde. A ďalší a ďalší ľudia budú prechádzať na IGK, pretože ich nebude baviť chodiť na MHD "naslepo".