Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #153403:
Asi porovnaním napr. s linkou 1 ? . Inak Combiná už cez víkendy jazda aj mimo 4/6.
Reply on: 810zssk #153405:
atletika vs. hokej - no o väčšej európskej sledovanosti hokeja by som teda veľmi pochyboval 🙂 pozri si napr. exZlatú/Diamantovú ligu vs. už neexistujúcu Ligu majstrov 😉
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...
Hug0: Pretože štvordverákom ako i niektorým trojdverákom kvôli už nefunkčnej klimatizácii spraviť otvárateľné bočné okná. Konkrétne to sú 1501, 1505, 1507, 1509, 1510 a 1511. Tieto vozy majú síce strešné okná otvárateľné,ale nie vždy. To strešné okno sa otvorí, ale absolútne žiadny vzduch neprúdi dnu. Vozy 1502, 1503, 1504, 1506 a 1508 majú otvárateľné bočné okná, čiže tam logicky prúdi ďaleko viac vzduchu.
Reply on: kecho #153404:
V 2005 napriklad Finsko uzavrelo hranice kvoli MS v atletike a to tiez nie je extra sledovany event 😉 Len ma zaujimalo ci sa preto nahodou nieco podobne nechysta aj u nas 🙂
Reply on: 810zssk #153402:
tuším jediný raz to robili Rakúšaci pri ME vo futbale (možno predtým Holanďania 2000 alebo Portugalsko 2004) - a myslím, že práve kvôli Anglánom a Nemcom lenže ME vo futbale sú oveľa známejšie vo verejnosti ako MS v hokeji, ktoré reálne sledeuje nejakých 7-8 euro krajín hrajúcich v špičke... pri hokejových MS som pri Nemecku 2010 nepočul, žeby robili kontroly...
Reply on: S499.1023 #153400:
Oukej, stačili. ? Inak celkom by ma zaujímalo, ako došli v Budapešti k porovnaniu Combina Supra a T5C5, keď na linkách 4 a 6 T5C5 nikdy nejazdili.
Reply on: kecho #153401:
Nejde len o agresivnych fanusikov. Hlavne sa pytam preto, lebo pri podobnych akciach sa to obcas robi, tak by ma zaujimalo ci sa to planuje aj u nas.
Reply on: 810zssk #153399:
neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
Reply on: Majo #153394:
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?
Trochu OT, ale nema niekto nahodou informaciu ci sa budu zavadzat kontroly na statnej hranici pocas MS v hokeji?
Reply on: no.ev.di. #153393:
Ak to bude 1.1.2011 tak to je uspech, nie sklamanie.
Reply on: kecho #153392:
Kamenne namestie by bolo treba riesit uplne inak..
Reply on: Predator135 #153395:
Prečo hlavne štvordverák? Trojdverakom ide menej vzduchu kedže ma len 3 dverí.
ear4: Zaručene nebolo v tej SOR-ke až tak horko. Skús sa zviesť podľa Teba autobusom Mercedes Benz O 405 GN2 a uvidíme, hlavne so štvordverákom. Prajem Ti "príjemné" cestovanie.
Reply on: S499.1023 #153384:

§ 1, článok b, odsek 1: Je však rozdiel, či je medzi nízkopodlažnou a vysokopodlažnou časťou len jeden malý schod alebo dva veľké. Variu LF sú v BA mnohí naklonení, osobne to však vnímam ako dávno prekonanú koncepciu. Či už LF+ alebo LF-.
§ 1, článok b, odsek 2: Skúšky bez cestujúcich vraj musí robiť odznova kvôli tomu, že kdesi dolámali zberač.

Proti dynamicky otočným podvozkom v zásade nie som, ale zas v Budapešti na linkách 4 a 6 nie sú veľmi prudké oblúky, takže by bolo treba správanie sa takéhoto vozidla na bratislavských tratiach overiť - mali by niečo zapožičať, ale nie iba tak ako 06T, ale nech to premáva aj s cestujúcimi (aj keď nepochybujem o tom, že V. Pol1/3 bude všetko komplikovať).
Inak keď už sme to načali, aký je Tvoj pohľad na riešenie typu Eurotram (t. j. dlhé články bez podvozkov a veľmi krátke články s podvozkami)?
Reply on: kecho #153392:
s tou redukciou liniek a skrátením intervalov máš pravdu - nehrozí. Najskôr po voľbách asi by to padlo na 1.1.2011, aj keď ani 1.12.2010 by nebolo zlé
http://bratislava.sme.sk/c/5514042/elektrickovy-tunel-otvoria-2-septembra.html

radujme sa, veselme sa, redukcia počtu liniek a zlepšenie intervalu asi nehrozí...

Re #153383 no.ev.di.: "tak dve eliny sa tam asi nepomestia." to nehovor ani zo srandy, choď sa tam pozrieť, tam je maľba aj na 2 eliny + rezerva... dnes som si tam pozrel dve krátke spojené, a keď išla okolo miesta, kde by mal byť začiatok zastávky, tak miesta za ňou bolo dosť. práve preto by to mohla byť spoločná zastávka pre 1,2,3,5,7,8,11,17+94
súhlasím so zmenami zatávok v centre, lenže do toho "sa" nikto asi púšťať nechce/nebude, napr. tá kombinácia tesco-mariánska je fakt extrém... Jesenského by sa dala presunúť oproti tescu, miesto tam je, len by museli posunúť trať o jeden nevyužitý jazdný pruh smerom ku kamennému...

Re #153377 ear4: teraz sa ti tu ozve x hlasov, že to (vraj) nie sú garantované NP ? btw. osobne sa radšej odveziem na 99ne 41xx ako 45xx 😉
Reply on: MatejBA #153390:
dobre, ale hento ani nespomínaj, to je dúfam pre BA uzavretý prípad.
Reply on: no.ev.di. #153389:
horsie ako 25Tr to byt nemoze (tam niekto vravel 50-60 l na 100 km ? )
Reply on: Puki #153388:
veľké číslo ? stačí ti? ? alebo takto : väčšie číslo ako ostatné ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.