Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #152570:
Napr. na DD chodil pôvodne len 1 t-bus 220, neskôr pribudol druhý 218. Iné to bolo na Mierovej, kde kedysi chodila 208 a 216.
Reply on: MatejBA #152558:
A máš dopravný prieskum, ktorým si zistil, že ľudia tí ľudia čo nastupujú v KV vystupujú až na Račianskej?
No taktiež žlté čiary v obratisku na Kuklovskej sú dobre odfláknuté... Práve tam kde stávali auta vôbec nie sú a pred zastávkou veselou parkujú autá nakoľko je tam krátka žltá čiara a trolejbusy sa teda vôbec nedokážu dostať až ku kraju zastávky, teda hlavne zadná časť trolejbusu... Som zvedavý dokedy na to bude treba upozorňovať... Inde to vyriešili osadením značiek "Zákaz zastavenia okrem MHD".
Reply on: S499.1023 #152596:
neprispievam tam, takže som nezisťoval... zistíme?
Reply on: no.ev.di. #152550:
A zdroj informácie?
Reply on: dopravak123 #152539:
Tak ho vylúči z prepravy a je pokoj.
Reply on: intony #152593:
nemajú odkiaľ čerpať info, resp. ak dakto chytí inšpiráciu, že toto nájde a bude o tom písať, tak by sa mohol fakt prv opýtať, že o čo v skutočnosti ide. Keď o tej výluke písali, tak človek neznalý pomerov musel získať dojem, že sa bude vláčiť ako otrok pešo do Ružinova a na Vajnorskú a že električky premávajú v menšom počte v otrasnom 15min intervale. A to prosím písal SME, nepovedal by som nič keby to napísal Nový Čas.
Reply on: no.ev.di. #152591:
Treba to zvlášť vysvetliť novinárom, aby sa nezačali množiť katastrofické články o masívnom rušení liniek.
Reply on: no.ev.di. #152571:
Aj mne to už ide.
Reply on: intony #152587:
presne, však podľa môjho návrhu by sa cez prázdniny premávalo v takom intervale, aký je teraz, t.j. 10//15, čiže cez šk.r. by to bolo 8minút. Len tak vlastný dojem napr. z premávky L13, včera čo som bol posedieť na Obchodnej, tak celkom často chodila 13 a aj 5. Nečakalo sa vôbec dlho.
Reply on: Trolleybus #152589:
Dalo by sa o tom polemizovať.
Reply on: intony #152588:
Veď ja som aj v podstate myslel také menej využívané zastávky. Ešte by som pridal napr. Nový Záhon.
Reply on: Trolleybus #152584:
Viem si predstaviť, že na Dolných a Horných krčacoch by nestáli všetky tri linky, ale iba jediná, resp. pri intervaloch 8 min. by stála iba jedna z dvoch.
Reply on: TomJ #152580:
A preto by zmena linkovania električiek mala nadviazať na súčasné výlukové linkovanie.
Reply on: Trolleybus #152583:
príp. by to šlo predĺžením zvyšných spojov L196 na Jurajov dvor, keby L4 nestačila. Ale vzhľadom na to čo som videl keď L4 a následne za ňou L2 (3-5min po) viezli 40-60 ľudí a 20-30 ľudí, čo je dokopy max. 90 ľudí a to sa v pohode rozloží do jednej súpravy na 45+45, čiže spoje L4 budú v pravidelných odstupoch premávať na Zlaté piesky každých 8min a nebude jedna súprava prázdna a druhá poloprázdna.
Reply on: Trolleybus #152584:
blbost - ako by expres predbehol obycajnu elektricku, keby musle zastavovat s "obycajnou" na kazdej zastavke? 🙂
Inak ešte ma napadla taká vec, že expresná električka, ktorá by stala len na niektorých zastávkach. Čo si o tom myslíte?
Reply on: TomJ #152580:
Áno s tou trasou L2 súhlasím. Prípadne aneviem ako je to s okolitými firmami na Vajnorskej ul. - ale ak by bolo potrebné, tak možno v určitých časoch počas dňa zriadiť linku 2z premávajúcu po doterajšej trase (na podobnom štýle ako jazdia linky R v Košiciach do US STEEL).
Reply on: no.ev.di. #152579:
To je dobré s tou L 17 a čo sa týka číslovania jediné čo by som prehodil je L1 a L6 - ostatné nemiť nakoľko nie je dobré ak máme nejaké diery ako je tomu teraz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement