si, Andy:
Joj, tak náhodou mám po ruke len cestovný tejto linky, ktorá jazdí zriedka. Pri troche fantázie si hádam dokážeš predstaviť nejaký hustejší interval, no nie?
Dôvod prečo v DPMK stále klepú CP písacím strojom je iba ich neochota. Kopírky majú, počítače majú, tlačiarne majú... koľko len chcete. Ale CP sa vždy klepali aj budú klepať na stroji. Hovoril som im, že hoci nech to majú aj v blbom Worde a keď to niekto strhne, tak to dajú iba vytlačiť, ale oni, že nepotrebujú. Ja sám to síce neviem, ale poznám ľudí, ktorí by im dokonca vedeli urobiť software na tvorbu grafikonov a tlač CP z nich, ale oni nemajú záujem. Môžeme len krčiť ramenami.
Joj, tak náhodou mám po ruke len cestovný tejto linky, ktorá jazdí zriedka. Pri troche fantázie si hádam dokážeš predstaviť nejaký hustejší interval, no nie?
Dôvod prečo v DPMK stále klepú CP písacím strojom je iba ich neochota. Kopírky majú, počítače majú, tlačiarne majú... koľko len chcete. Ale CP sa vždy klepali aj budú klepať na stroji. Hovoril som im, že hoci nech to majú aj v blbom Worde a keď to niekto strhne, tak to dajú iba vytlačiť, ale oni, že nepotrebujú. Ja sám to síce neviem, ale poznám ľudí, ktorí by im dokonca vedeli urobiť software na tvorbu grafikonov a tlač CP z nich, ale oni nemajú záujem. Môžeme len krčiť ramenami.
Vladimír
- operatívnosť výmeny cestovných poriadkov v prípade výluky alebo trvalej zmeny je zaistená tak, že sa vyvesia nové cestovné poriadky. Nechápem, čo otázka znamenala. A čo sa týka príkladu s vašou L177, to už nechápem vôbec. Košická najdlhšia linka má 81 minút a cestovné poriadky visia na všetkých jej zastávkach vždy.
- keď niekto ukradne cestovný poriadok a informácia dorazí na oddelenie dopravných služieb, jednoducho sa naklepe nový a vyvesí na zastávku. Opäť nechápem, čo máš na mysli.
- cestovné poriadky robené spolu s grafikonmi jednotlivých poradí na linke robí aj aj Bratislava, Žilina a Prešov. No a? V Košiciach to tak jednoducho nerobia.
- ak dotyčná urobí preklep, preklepne ho novým číslom, ak je toho viac, vloží nový papier. Po prvý raz s Tebou súhlasím - áno, to úroveň nemá - ale povedzme si otvorene: ak by som teraz prekontroloval všetky zastávkové CP v Košiciach, na koľkých sú preklepy? Na troch? Piatich? Siedmich?
- ako VÔBEC MÔŽEŠ POROVNÁVAŤ 15-ročný zhrdzavený autobus s novým farebným plne informačne hodnotným a prehľadným zastávkovým cestovným poriadkom, ktorého jedinou nevýhodou je, že bol písaný písacím strojom?????!!!!!
- DPMK predáva iba kompeltný linkový cestovný poriadok. Opäť súhlasím - absencia predaja zastávkových je chyba.
- sezónna prevádzka v Košiciach nexistuje, resp. existuje v tom rozsahu, že počas prázdnin určité linky nepremávajú. Vtedy sa ich cestovné poriadky zo zastávok pozbierajú a po obnovení premávky opäť vyvesia.
- do tretice súhlasím. Najímať človeka, ktorého nálpňou práce je klepať CP, je nehospodárne.
Sklá na zastávkach nie sú všade, ale povedal by som, že na rozhodujúcom podiele zastávok ÁNO. A s Horným Bankovom si sa sekol, pretože tam je cestovný poriadok za sklom.
Znova, znova, znova a zas znova: Doba písacích strojov je už za nami, ale keby som mal tú moc organozovať DPMK, určite by som začal inde a nie pri zastávkových CP, ktoré patria k najkrajším na Slovensku.
Vyslovene hnusné CP má napríklad Banská Bystrica a nič jej nepomôže, že sú robené počítačom.
Aby ostatní, vedeli o čom sa bavíme, pripájam link na naskenovaný košický zastávkový cestovný poriadok. Je to linka č. R2, zastávka Poľov - rázcestie, smer Nad jazerom - OC Važec. Má len jedinú chybičku krásy - ten kto ho robil, zabudol k šípkam vľavo dopísať rímske číslice I a II pre vymedzenie tarifných pásiem, takže tie si tam domyslite.