Hej súhlasím. a v križovatke Radlinského - Vazka tak či tak treba porušiť VDZ, mohla ísť po tej Radlinského... možno sa podnik obáva pojazďovania trate...
1. Od zrušenia bývalej L14 neviem o žiadnom priamom spojení ŽST Nové Mesto - Hlavná stanica, ale redaktori SME asi áno.
2. Napísali len čo nefunguje, čo nejazdí. Nenapísali, že jazdí L11 opäť a že Račianskej linky 3,5 a 11 jazdia posilnené na 10min čo je ešte lepší interval ako cez školský rok.
3. Nenapísali ani to, že chodí náhradná doprava X6 a X14 a že sa na L50 nasadili kĺbové autobusy.
"Pokiaľ viem, v úseku BA - Hainburg u SL nie je povinná rezervácia cestovných lístkov. Prepravuje tam aj stojacich cestujúcich?"
Jasne ze Ano. Uz som tak raz isiel od karata z Hainburgu o polnoci. Tam som siel 901 a spet SL od Pennymarketu.
A potom naspäť by musel ísť cez Americké námestie, lebo na Vazovovu sa z Radlinského nedá odbočiť, jedine keby si vybavili výnimku, ako pri Blumentálskej ulici.
Ale preco by si ani neskrtli? Vsak 901 mimo vikendov chodi prazdna... mozno vikendy budu horsie, ale nevidim to tragicky, to zas chodia prazdne tie busy do W.
U SL nie je povinna rezervacia nikde na linke BA-W a je to jedna z mala liniek kde prepravuju cestujucich na statie.
Hmm, Slovak Lines (SL) "podliezie" ceny cestovného DPB do Wolfsthalu a Hainburgu. Je to už druhé zlacnenie po zavedení 901-ky.
Ale oplatí sa im to? Nebudú cestujúci na tomto menej výnosnom úseku zaberať miesto tým, čo idú až do Viedne (príp. letisko Schwechat)? Tí druhí si už bez rezervácie hlavne v smere do Viedne asi "neškrtnú"...
Pokiaľ viem, v úseku BA - Hainburg u SL nie je povinná rezervácia cestovných lístkov. Prepravuje tam aj stojacich cestujúcich? DPB v pohode berie "balíky" z kúpaliska v Hainburgu.
tak neviem prečo DPB neposiela X6 a X14 tade. Ešte by to bol z X6 a X14 prestup na hrane keby vysadila ľudí ako stoja električky pri ceste z Rače do mesta, čo by bolo super.
je to tak, nedá sa, resp. nie je povolené, ale šlo by to na výnimku. Veď keď si zoberieš, že L31 a 39 stoja na Legionárskej a čakajú na zelenú na odbočku na Mýtnu, tak prečo by nemohli odbočiť na Radlinského už? Teda o ulicu skôr. Veď z hora môže niečo prísť akurát od Šancovej a keď je zelená pre odbočenie z Legionárskej na Mýtnu, tak sa dá aj na Radlinského. Ale zaujímalo by ma, ako si DPB vydupal to jazdenie cez Blumentálsku, to si musím pozrieť ako to bude vyzerať ?
presne tak! To je ako nosiť vodu do studne. Nie, že nemáme naplno využitý potenciál električiek ale ideme budovať metro súbežne s električkou ?
Ak metro tak akurát v trase (DNV -) Dúbravka - TESCO Lamač - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Americké nám. - a.bus st. - Dulovo nám. - Prievoz - Vrakuňa alebo keďže ešte nie je elina v Petržalke druhá trať by bola Petržalka - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské mýto - Trnavská - Trnávka/Ivanská cesta - Avion - Letisko, mimo tieto trasy všetky hlavne tepny pokrývajú električky, ktoré stále niesú využité naplno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk