Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/15655

"STRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV)
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch."

Existuje vôbec také vozidlo, alebo chce byť DPB prvým prevádzkovateľom takéhoto vozidla na svete? ?
Reply on: petert #152083:
Dufam JOKE s tymi ventilatormi, keby ani nevrcali tie vrtule tak ani neviem ze tam su dajake , sauna je tam ci tak. Preco mam pocit,ze robis reklamu starej KAROSE -dnesnemu Ivecu ? Kolko ti platia ?
Reply on: OBUS #152085:
stresne elektricke vetraky ??? zase mi daco uslo ? 😃 ked uz tak vrtule asi mas na mysli
Reply on: OBUS #152085:
Mercedes-Benz O405 GN2... jednoznačne
Reply on: S499.1023 #152071:
tie drážďanské som nenašiel, ale narazil som na T6C5. A tamtoho zrejme ani nenapadne pridávať si robotu predsa. ?
Re #152072 Papyr: Ja že Pedro Ximenéz ?
Re #152073 no.ev.di.: nemyslím, že to sú policajti, ktorí by boli proti obojstrannej premávke električiek
Re #152081 Valec: hej, ale imho, by bol dopyt po doprave vyšší ak by premávali električky - aj keď s prestupom. V prípade náhradnej autobusovej sa ľudia rozlezú po ostatných linkách - aj tak musia na autobus a často lepšie spojenie ako s x14.

Možno vymýšľam, ale zaujímavé pre takéto prípady by bolo zopár PLF s obomi stredovými dverami..
Reply on: petert #152083:
"Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc." HAHAHAHAHAHA ? To si nepletieš s iným typom autobusu náhodou? 😃
Dam tip na kratku anketu uvedte typ dopravneho prostrediedku v ktorom vam je najteplejsie ❓ ? U mna jednoznacne Karosa tie stresne elektricke vetraky-- nechapem toho vyznam... Najlepsie je asi v Ikaruse 4xx otvori sa velky vetrak a ako tak sa vhana dnu.
Reply on: petert #152083:
Na v takej 25Tr je podtlakový vetrací systém a môžem povedať, že v nej ho taktiež vôbec nie je cítiť len počuť. ?
49 novych busov V BA z 250 planovaných je len pokosenim suchého trávnika v DPB, ale to, že v prerobenom trolejbuse už nenájdete ani 2 horné ventylatori na vháňanie vzduchu je výsmechom pre potiaceho BA cestujúceho. Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc. Trolejbus v Bratislave s konštrukciou roku 1980 je ničim iným, len hanbou DP. Tak čo vy na to socialisticka MHD? A keď znova nastupim do trolejbusa dám si radšej mentolky aby som mal lepši pocit z prepotenych sedačiek. ?
Reply on: TeBeCe #152079:
Samohasiace zariadenie uhasí menej ako polovicu požiarov, tuším okolo 30% to bolo...
Reply on: Sommelier #152070:
Keď vidím obsadenie X14tky, tak by to kľudne aj stačilo.
Od zajtra (6:00) stoja Xky na oboch zastávkach Vazovova. Čiže po dnešnom pridaní Chlumeckého ďalšia zmena.
Tak nam zase samohasiace zariadenie nepomohlo. Ale aspon sme mali sponzora na minulorocny DOD a ktovie co este. ?
Reply on: 810zssk #152075:
ešte ma napadlo, že dalo by sa to robiť tak, že vytrhajú koľaje na priecestí v celej dĺžke avšak robiť budú jednu polovičku a druhú prikryjú takými ťažkými oceľovými platňami, ktoré unesú vozidlá cestnej premávky. Potom jak dokončia jednu polovicu, presunú platne na druhú neopravenú časť a nová časť sa už bude môcť pojazďovať bez platní.
Reply on: 810zssk #152075:
ono by to muselo byť tak, že by to položili cez víkend a makalo by sa od 4 do 21 aspoň. Ja som konkrétne myslel ale pricestie pri pivovare Stein, ale v podstate to isté platí aj pre priecestie na Trnavskom mýte.
Reply on: 810zssk #152075:
Ja by som si to ani nevsimol ?
Reply on: no.ev.di. #152073:
Rozhodne by v tychto veciach mala mat policia menej pravomoci, ale zas chapem preco chcu aby sa Trnko robilo po etapach, vies si predstavit ze ho cele zatvoria? To by bola jaka vyluka....
Ahojte,
ma niekto info ako bude trat Krizna - Trnavske myto po rekonstrukcii vyzerat? (beton, asfalt, nebodaj trava...)
Reply on: Sommelier #152070:
jedna T3 je to isté ako 1klbák, takže asi toľko... Keby neboli u nás policajti proti všetkému a neohŕňali nad všetkým nos, napr. nad tým, že by strážili to aby bol obojsmerný vjazd na Viedenskú cestu iba pre MHD a tiež nechcú aby sa priecestie na Krížnej opravilo naraz ale po dvoch častiach čo nerobí vraj dobre koľajisku ak sa to opravuje na dve časti, najlepšie je mať priecestie ako celistvú koľaj. Niekedy mám dojem, že policajti by mali mať menšie slovo ako majú teraz. ?
Reply on: Sommelier #152070:
No samozrejme. Tak sa to robí pri prevádzke PX (prdelí xobě).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.