Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #151964:
My sme k tomu s Dekom kedysi dávno sedeli .. tie trasy sú tam komplet dajme tomu na 90% možno 95%.. len tie dátumy už skôr chýbajú lebo to často už ani nevieme a ak aj vieme tak to Deko chcel mať overené z rôznych zdrojov ?
Reply on: Mike #151963:
zial, autobusy tam zatial nemaju vsetky zname trasy. niet to kedy spracovat ?
Reply on: Mike #151962:
sorry tak na to nie je link, treba hľadať tadeto tú 58.. a všeobecne všetky mhd linky http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3933213234ef2129322f34332928ea
Reply on: Mike #151961:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e292cef2129322f34332928ea&typ=a
aj keď aj tu je že ju nahradila 120, čo niekto môže pochopiť že sa prečíslovala na 120 čo nie je pravda...
Reply on: Marek1978 #151957:
Iba uprsním že linka 58 premávala od Prístavného Mostu cez Prístavnú Plynárenskú (v smere tam cez Ml. Nivy, Turčiansku a Prievozskú), Miletičovu na Jelačičovu. Až okolo roku 1992 sa presmerovala rovno po Bajkalskej a Trnavskej na Tokajícku (konečná na Sabinovskej ul. )
Reply on: Vladimír #151955:
a uplne povodne premavala L46 do Karlovej Vsi classic ( http://imhd.sk/ba/index.php?w=f23933213234ef2129322f34332928ea&typ=a )
Reply on: 810zssk #151958:
...samozrejme za predpokladu ze to prejde vyssie, co bude mozno problem.
Reply on: intony #151956:
Suhlasim, teraz je idealny cas a ak je v DPB este nejaky odbornik tak sa do toho pusti.
Reply on: klasIK #151951:
A takisto linka 58 nebola precislovana na 120. Jazdili obidve k technopolu. Linka 58 Technopol-tokajicka a 120 zacinala od technopolu a jazdila k lignoprojektu. Neskor ju dali len po hrobonovu a 58 zrusili. Isty cas premavala 120 aj k Voj.nemocnici. Inac tu linku 120 by som obnovil, nakolko to bol expres a v petrzke stal len na kazdej 2 zastavke a nestal napr. ani na racku a chodil kvoli vysokoskolakom a chodila dost plna v useku EU Hrobonova a rano bola uz plna na Hrobakovej. Neskor chodila aj v sobotu kvoli externym VS.
Reply on: no.ev.di. #151947:
Podla mna je idealny cas na reorganizaciu linkovania bez zbytocnych protestov cestujucich. Dubravka dve linky s prazdninovym 10-min. intervalom, ktory by sa v septembri zmenil na 8 alebo 7,5 min., Karlovka 3 celodenne linky, Hlavna stanica 2 linky, atd. Skoda, ze sa sanca premrha. Na tych 7,5 min., èo ma v CP dvojka sa totiz pozera omnoho lepsie, nez na standardnych 12 min. ?
Reply on: Peon #151949:
Zaujímavosťou je, že v dvoch mestách na Slovensku boli pravidelné intervaly vždy a pravdepodobne ani neexistovalo obdobie kedy by sa čo i len snažili od nich upustiť. Boli to Košice a Prešov.

Re #151953 klasIK: Myslím, že na mape z roku 1983 je dokonca jej trasa iba na petržalskej strane - teraz to pred sebou nemám, ale tuším z Ovsišťa do Matadorky alebo tak nejak.
Reply on: klasIK #151951:
ad 120/186 tak 186 nebola presmerovaná na Holičskú ale mala trasu Technopol - Bajkalská (hoci pôvodne mala byť prečíslovaná na 184 ale potom tam boli nejaké upravy a skončila ako 186). Neviem ktorý rok cez letné prázdniny linka 186 nepremávala a ako náhrada sa mali použiť linky č.98 a 198. Linka 198 vtedy premávala cez Kutlíkovú ulicu ale nezastavovala tu ( stála na z Ekon. univerzita a potom až Smolenická). V to leto začala zastavovať aj pri Technopole, čo zostalo doteraz. Nakoniec boli L 186 a 98 zlúčené do linky 68 Holičská - Bajkalská/Zimný štadión
Reply on: no.ev.di. #151952:
Ja si to síce nemôžem pamätať, ale podľa starých máp jej trasa viedla od budúceho Technopolu, ďalej ako L99 smerom k Alfe, kde však bolo za Chorvátskym ramenom do prava ešte napojenie na Rusovskú cez dedinu, potom cez žel. priecestie vedľa stanice a ďalej po Zadunajskej na Nový most po Kapucínsku. Vtedy sa akurát staval podjazd pod Hodž. námestím. Zaujímavé je, že linka 47 mala istú dobu rovnaké konečné zastávky ako 46, až na to, že na most sa dostala cez Nám. hraničiarov. ?
Reply on: klasIK #151951:
L46 premávala do Petržalky niekedy??? ? po akej trase? Ja si L46 pamätám len ako spoj Rača - Východné (teraz L52)
Reply on: no.ev.di. #151944:
Linka 118 chodila po trase Holíčska, Jiráskova, Osuského... . Cez zast. Bradáčová (býv. Ulbrichtová) chodili na prelome 70.-80. rokov linky 21, 37, 45, 46, 47 a 113, istý čas z Jan. dvora a Čunova popri horárni aj 43 a 101. Po vybudovaní cestnej komunikácie cez Chorvátske rameno s napojením na Jantárovú cestu bola linka 112 zobratá Matadoru a presmerovaná na Lúky a tiež 21 bola predĺžená na Lúky. Linka 45 potom išla okružnou jazdou cez Jantárovú cestu, Šintavskú a Jiráskovu. 43-ku viedli cez novú Panónsku, 101-ku skrátili po Nový most. Po sprevádzkovaní Prístavného mosta pribudla linka 58, neskôr so zmenou trasy prečíslovaná na 120. Linka 40 začala premávať niekedy po revolúcii, koncom 90. rokov už išla z Matadoru. Zač. 90. rokov premávala 47-S, posila linky 47. Krátke obdobie bola linka 113 predĺžená na Kopčiansku a linka 112 míňala Technopol bez zastavenia so zastávkami Topoľčianska a Bradáčova. Na konci 90. rokov pribudla linka 127 na Vazovovu. Neskôr boli linky prečíslované na 97 (21), 81 (47), 85 (113), 92 (112) a 181 (127), 45-ka bola ako linka 95 už vedená od Antolskej cez Jantárovú a Šintavskú, 120-ku po prečíslovaní na 186 hodili na Holíčsku, pričom bola podľa informačných materiálov pôvodne plánovaná k Technopolu. No a potom prišla tá radikálna zmena trás. MHD v okolí Technopolu mám v živej pamäti ešte od roku 1984, kedy dvojičky ešte len stavali, no bohužiaľ CP tých ďalších liniek nemám, ale možno raz ešte niečo zaujímavé vyhrabem.

Re #151948 Peon: Tiež som si všimol tie nepravidelné intervaly, no netuším, kto bol otcom ich zdokonalenia.
Reply on: no.ev.di. #151947:
a? hlavne v prádzninovom období tým cestuje dosť ľudí hlavne kúpať sa na ZP...
Reply on: Peon #151948:
Prečo k spravidelneniu intervalov nedošlo skôr (napr. od roku 1990)? Ani v okolitých krajinách vo väčších mestách neboli v MHD pravidelné intervaly?
Reply on: klasIK #151943:
V porovnaní s minulosťou treba určite oceniť, že sa na mnohých linkách zaviedol pravidelný interval. Bolo to zásluhou nejakej konkrétnej osoby v DPB alebo na magistráte? Či nikto nie je "otcom" tohto zlepšenia?

A zaujalo ma ako sa odvtedy zlepšila doprava do Lesoparku (počet spojov).
Reply on: JamaVOku #151946:
mohli by to ráno posilniť na 5min a poobede na 6min, nie? však stalo by sa im niečo keby z tých vozidiel čo ušetrili na prázdninovej výprave dali o niečo viac na posilnenie počas špičky?

Mimochodom L2 vozí dobré "balíky" ľudí ? mimo špičky čo som bol na ŽST Nové Mesto do nej nastúpilo asi toľko ľudí čo by pobral aj jeden hrbáč od SOR a rovnaký počet aj doviezol ?
Reply on: no.ev.di. #151945:
Sú dosť obsadené. Vždy keď idem do roboty tak tam je dosť ľudí...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement