Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #151839:

- Z Mileticovej na Zahradnicku sa odbocit neda (vynimkou je jazda od Prievozskej na Mileticovu, ale to sa X14 netyka)
- Idealne by bolo mat uvedene aj zastavky za priebeznou konecnou, cize napr. 7 by mala v CP na Vazovovej smer mesto zastavky az po Florianske namestie a od Americkeho namestia by zas pisala zastavky az po Racu. Ale neviem ci to technicky ide..
Z Miletičovej (od Trnavského mýta) sa nedá odbočiť priamo na Záhradnícku? Ani tou jednosmerkou malou nadchádzkou vedľa trhoviska ako 86-ka premávala? Či z tej je urobené parkovisko?

Nerozumiem totiž, prečo X14 vôbec neobsluhuje Trnavské mýto. To obojsmerná zastávka "Krížna" alebo jednosmerná "Legionárska" a od dnes aj "Račianske mýto" sú považované za plnohodnotnú náhradu Trnavského mýta?

PS: Čo myslíte, stálo by za pokus do CP liniek, ktoré majú priebežnú konečnú, (napr. 34, X14...) to uvádzať do poznámky a naviac napísať aj názvy tých nasledujúcich zastávok, ktoré sú obsluhované iba jednosmerne?

Či ľudia by si to aj tak nevšimli alebo by sa to tam nezmestilo? V súčasnosti sa totiž "neznalí" z CP napr. na zastávke "Karpatská" nemajú ako dozvedieť, že 34-kou sa dostanú napr. aj na Nám. 1. mája a ďalej. Príklad:

"POZNÁMKA: Zo zastávky Račianske mýto ihneď pokračuje cez zastávky Povraznícka, STU, Nám. 1. mája, Hodžovo nám. a SAV naspäť do Dúbravky."
Reply on: no.ev.di. #151836:
Lenze potom by boli problemy aj v sedle.
Reply on: no.ev.di. #151815:
jaj prepac, videl som iba "Raca - Obchodna - Dubravka" ?
Reply on: 810zssk #151833:
no minimálne by to mohli spraviť tak, že v špičke 4min, v sedle nechať 7-8 (električky predsa sami dobre často vidíme v sedle prázdnejšie o dosť ako v špičke). V podstate keď sa to tak vezme, tak by DPB musel tie vozidlá čo šetrí na prázdninovej premávke a-bus liniek dať na tieto linky, avšak myslím, že ušetrených vozidiel je dosť na to aby mohli dať na týchto linkách interval v špičke 4min. Momentálne by som aj oželel tie MBCC v Petržalke nech si tí čo využívajú električky užijú NP vozidlá, lebo u električiek tomu tak skoro nebude. A tiež by mohli práve tam nasadzovať TAM-BUSy v rannej špičke, to by myslím tiež pomohlo.
Reply on: 810zssk #151833:
Voze by boli,ale nejsou lidi ?
Reply on: Majo #151800:
Dlhodobé pobyty v Žiline ti evidentne neprospievajú. Skús sa zamyslieť na tým, o Pitto povedal.
Reply on: no.ev.di. #151832:
Problem je asi v tom, ze nie je dost vozov na pokrytie dvoch NAD liniek (len tipujem).

Kazdopadne su to kandidati na najvytazenejsie linky v BA, takze ak maju rozum tak supnu vsetkych 10 CapaCity tam (Avion neratam), ale skor sa obavam ze sa to nestane, kedze cez vikendy to robi 1. a 2. kolona (a zrejme budu aj cez tyzden).
Reply on: Petto #151818:
no ten interval je porovnateľný akurát tak zďaleka lebo :
4spoje x 3linky = 12 spojov, interval 5min a X14 má interval 6/7-8/7-8//7-8
kapacity : L8 ► 4x150=600 (450 víkend), L9 ► 4x220=880 (660), L14 ► 4x150=600 (450) ► spolu = 2080//1560
X14 : (klbák 110os) = 1100/880/880//880

ešte uvidíš ako budú X6 a X14 narvané cez pracovné dni. Skús si vypočítať akú kapacitu by poskytovali pri intervale 4/6/5//6
Reply on: Majo #151828:
Hlbší význam by si si mal hľadať skôr tým spôsobom, že si prečítaš aj príspevok, na ktorý som odpovedal.
Reply on: 810zssk #151826:
Tak to hej, som zvedavy ako bude vyzerat poobedna spicka na X14 s 7,5 min. intervalom ?
Reply on: 810zssk #151826:
Mali by to stihnúť do konca prázdnin.
Reply on: Solider #151824:
Prepáč, neuvedomil som si, s kým diskutujem, a preto som hľadal hlbší význam. ?
Reply on: Solider #151824:
Jednoduchost je pre niektorych ludi najzlozitejsia vec, to by si uz mohol vediet...
Reply on: Petto #151823:
Zajtra to bude vacsi problem - za pozornost stoji ze mimo rannej spicky maju X6/X14 rovnaky interval cez PD aj vikendy.

Nehovoriac o tom co by sa stalo ak by vyluka pokracovala cez sk. rok (neviem aky je plan).
Reply on: Petto #151818:
6´ nerovná sa 5´ a kapacitu treba zohľadňovať.
Reply on: Majo #151806:
Problém však je v tom, že ja som o žiadnom zvyšovaní /znižovaní spojov v tej ktorej mestskej mestskej časti nepísal.

"Neukamenujte ma,ale nebolo by vhodne rozpojit supravy T3 na linku 2 ? Za to v karlovke mi včera stačilo ked som sa rano o 9:30 musel tlacit v plnej 5ke"

Keďže Petto poňal podozrenie, že rozpojením súprav T3 na L2 ušetrí energie a zároveň napísal vetu v duchu, ako keby Krasňany nemali vozidlá na posilnenie intervalu, som si mierne ironickým spôsobom urobil srandu na aktuálnu situáciu, kedy je električková trať rozdelená rozkopanou traťou na Krížnej ulici a teda by akýkoľvek presun ďalších vozidiel nebol možný po koľajniciach. Nič viac, nič menej. Niekedy treba veci chápať v trochu jednoduchších súvislostiach.
Reply on: no.ev.di. #151816:
sardinkaren na ruzinovskej radiale cez vikend nie je , vcera som mal tu cest,ked som siel s X14 s par ludmi ,nikto nestal ,teda jedine ten, kto sa nechcel škvarit v B741 na "slnečných sedadlach " ? Ale zalezi to mozno aj od času kedy sa ide , ja som siel o 10.00 cca.
Reply on: Majo #151820:
Ja som nenapisal, ze si myslim ze by to malo zmysel, ja som len povedal co by sa dalo spravit, resp. co povodny autor mohol mysliet.
Reply on: Petto #151819:
Neviem ako sa to plati a najma preto ma zaujima kolko sa tym usetri, lebo toto je take ako ked niekto ide kupit nieco akciove do Lidlu, lebo je akcia bez ohladu na to aby vedel povodnu/novu cenu.. proste je akcia/usetrime.

Navyse, niekedy tie spoje naozaj mozu chodit plne a potom co?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.