Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #151824:
Prepáč, neuvedomil som si, s kým diskutujem, a preto som hľadal hlbší význam. ?
Reply on: Solider #151824:
Jednoduchost je pre niektorych ludi najzlozitejsia vec, to by si uz mohol vediet...
Reply on: Petto #151823:
Zajtra to bude vacsi problem - za pozornost stoji ze mimo rannej spicky maju X6/X14 rovnaky interval cez PD aj vikendy.

Nehovoriac o tom co by sa stalo ak by vyluka pokracovala cez sk. rok (neviem aky je plan).
Reply on: Petto #151818:
6´ nerovná sa 5´ a kapacitu treba zohľadňovať.
Reply on: Majo #151806:
Problém však je v tom, že ja som o žiadnom zvyšovaní /znižovaní spojov v tej ktorej mestskej mestskej časti nepísal.

"Neukamenujte ma,ale nebolo by vhodne rozpojit supravy T3 na linku 2 ? Za to v karlovke mi včera stačilo ked som sa rano o 9:30 musel tlacit v plnej 5ke"

Keďže Petto poňal podozrenie, že rozpojením súprav T3 na L2 ušetrí energie a zároveň napísal vetu v duchu, ako keby Krasňany nemali vozidlá na posilnenie intervalu, som si mierne ironickým spôsobom urobil srandu na aktuálnu situáciu, kedy je električková trať rozdelená rozkopanou traťou na Krížnej ulici a teda by akýkoľvek presun ďalších vozidiel nebol možný po koľajniciach. Nič viac, nič menej. Niekedy treba veci chápať v trochu jednoduchších súvislostiach.
Reply on: no.ev.di. #151816:
sardinkaren na ruzinovskej radiale cez vikend nie je , vcera som mal tu cest,ked som siel s X14 s par ludmi ,nikto nestal ,teda jedine ten, kto sa nechcel škvarit v B741 na "slnečných sedadlach " ? Ale zalezi to mozno aj od času kedy sa ide , ja som siel o 10.00 cca.
Reply on: Majo #151820:
Ja som nenapisal, ze si myslim ze by to malo zmysel, ja som len povedal co by sa dalo spravit, resp. co povodny autor mohol mysliet.
Reply on: Petto #151819:
Neviem ako sa to plati a najma preto ma zaujima kolko sa tym usetri, lebo toto je take ako ked niekto ide kupit nieco akciove do Lidlu, lebo je akcia bez ohladu na to aby vedel povodnu/novu cenu.. proste je akcia/usetrime.

Navyse, niekedy tie spoje naozaj mozu chodit plne a potom co?
Reply on: 810zssk #151812:
Preboha, načo? Keby Krasňany chceli, mohli by na všetky linky teraz vypravovať súpravy. Vzhľadom na prehnane luxusný interval na račianskej radiále by to ale bolo úplne zbytočné.
Reply on: 810zssk #151813:
Pokial plati DPB pausalne za ten isty objem energii , bez ohladu na to kolko minie , tak ta L2 nech si jazdi aj so supravami ,ale ak si platia podla obejmu energie ktoru minú , tak by nebolo od veci porozpajat supravy .

Re #151811 MatejBA: Ak sa konečne otvori tunel , jeho navrh by bol naozaj dobry , teda až na tu stanicu. S tym ze by sa dala 5ka cez tunel , mozno aj L17
Reply on: no.ev.di. #151815:
X14 v rannej špičke urobi porovnatelny interval ako 8,9,14 dokopy cez pradzniny - za predpokladu ze nezohladnim kapacity klbakov, suprav T3 a K2S . T.j. 6 minut ( X14 ) verzus 5 minut ( 8,9,14 ) . Trasy neriesim ani ja - myslim,ze moze byt,nie je to až tak zlééé
Reply on: no.ev.di. #151815:

- Stanica: Nepochopil si ?
- Pocet spojov do Race: Ja by som skor riesil preco ich je cez rok tak malo, nie preco cez prazdniny "vela".
Reply on: 810zssk #151814:
keď je reč o normálnom intervale tak ten na X6 a X14 je normálny myslíš? však to čo odvezie tých 8 spojov za hodinu, tak taká je kapacita L9!!! Takže ešte ostáva nahradiť linkou X14 aj kapacitu L8 a 14. By ma zaujímalo ako sa teraz cestuje z Ružinova. Musí to byť riadna humus sardinkáreň
Reply on: Petto #151809:
no lebo to je ohromne potrebné to spojenie ? a X6 s X14 som neriešil, trasy majú OK len tam by mal byť lepší interval, však si to prerátaj a zistíš, že teraz ich kapacita nie je ani 50% z toho čo robia električky.

Re #151811 MatejBA: a kde som tam ja písal o tom, že by niečo jazdilo cez tunel?

Re #151814 810zssk: Na Račku nejde prestúpiť? Také "ohromné" masy tam chodia, že to, že vidím L2,3 a 8 vozia kopy ľudí ?
keď už, tak mohli L3 skrátiť po ŽST Vinohrady alebo L5. Sám uznáš, že 18 spojov za hodinu do Rače počas prázdnin je kravina, keď cez školský rok tam ide 15!
Reply on: no.ev.di. #151808:
A ako budu tie davy chodit denne na hlavnu stanicu? S taskami?!

A preco vlastne niekomu vadi ze konecne maju tie linky normalny interval?
Reply on: Petto #151807:
Otazka je kolko by sa usetrilo?
Reply on: Majo #151804:
Teoreticky by slo vymenit kacice za supravy z Juraku...
Reply on: no.ev.di. #151808:
Hlavne, ze tunel uz je skolaudavany a jazdi sa cezen ze? (ci uz?) Bud rad ako to je , a nevymyslaj chomotiny - elektricky su teraz celkom dobre vyriesene, len ta dezinformovanost verejnosti + chaoticka organizacia nahradnych spojov je hrozna.

Inak tu trat do Race uz opravili?
Pri tejto výluke by bolo fajn, keby náš "úžasný" DPB umožnil jazdu na linkách NAD aj na 15 min. lístky označené v linke, ktoré sú dotknuté výlukou. (Napr. by niekto nastúpil pri X6 pri Poluse a mohol by na ten 1 lístok ísť na Zlaté Piesky).
Reply on: no.ev.di. #151808:
až na to ze si zrusil spojenie HS s Račou celkom v poho návrh , ešte X6 s intervalom ako eliny , X14 s 7,5 intervalom

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement