Problem je ze X14 tam zrejme povodne stat mala (preto to je zrejme v palubakoch a na CP), potom niekto rozhodol (a fakt by ma zaujimalo preco) ze tam stat nebude, takze vysledok je tradicny DPB chaos.
Ja som išiel ráno x14 a stala na račinskom takže som tam teraz podvečer išiel znovu na x 14 ale už tam nestala na označniku tam x6 ani x14 neni ale je tam cp tichto zbytočne domotavaju ľudi mala x 14 stať na tých zastávkach kde stala napr aj počas vyluky na
zahradnickej
V X14 ukazovalo aj zastávku Chlumeckého, no nestál tam. Nechápem ale, prečo sa nemože stáť aj tam, aj na Račku. Na Račku by tak ľudia mali aspoň vačší výber na prestup. A tiež veľmi šikovne spravili CP z Vazovovej. Pochybujem, že X6 a X14 sa tam budú navzájom čakať, takže realita bude asi taká, že prídem X14 na Vazovovu a X2 mi ujde.
Čo som teraz pozrela pozornejšie ten leták tak niekto z DP asi čítaj majove a moje postrehy k letáku k vyluke smer karlovka a dúbravka. Napr je hore logo dopravcu alebo v texte zvýraznená veta o tom, ktoré linky nebudú premávať. A myslím že celkovo je to lepšie napísané. Len nabudúce aj mapku poprosim ; ) .
Podotýkam, že je opäť zaujímavé aká kapacita je postačujúca na X6 : 1100/880/880//880 os/h oproti L1+2+4 : 2640/2640/2640//1980, čiže ani nie 50% z kapacity akú ponúkajú električky. Vie mi niekto vysvetliť ako je to možné???
Ja mam v aute klimatizaciu bez nastavovania konkretnej teploty, ale tych max. 6 stupnov rozdiel zhruba aj sedi, ale ked si mam tipnut pricinu, tak to je asi tym, ze na vyssi rozdiel to auto ta chudera vychladit nevladze ani ked je vsetko zapnute naplno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
GROBARjf