Podotýkam, že je opäť zaujímavé aká kapacita je postačujúca na X6 : 1100/880/880//880 os/h oproti L1+2+4 : 2640/2640/2640//1980, čiže ani nie 50% z kapacity akú ponúkajú električky. Vie mi niekto vysvetliť ako je to možné???
Ja mam v aute klimatizaciu bez nastavovania konkretnej teploty, ale tych max. 6 stupnov rozdiel zhruba aj sedi, ale ked si mam tipnut pricinu, tak to je asi tym, ze na vyssi rozdiel to auto ta chudera vychladit nevladze ani ked je vsetko zapnute naplno.
Je sice pravda, ze klimu vyuzivam vzhladom na charakter mojho auta minimalne, ale to malo ked som ju musel vyuzivat som nemal pocit, ze by bola takto obmedzena.
Tak este par poznamok:
- Soudruzi v DPB to zas pokaslali, kedze vodici v palubakoch zastavku Racianske myto maju aj ked sa tam nezastavuje, co by nebol az taky velky problem keby Racianske myto nebolo vytlacene aj na CP. Cize niekto neznaly si na CP pozrie ze to stoji na Racku, nastupi a potom sa moze cudovat.
- Zaujimalo by ma ci vodici naozaj robia psychotesty, lebo dnes to tak nevyzeralo ked vodic X6ky zacal vrieskat na cestujucu, ktora sa ho pytala ako sa dostane do mesta (ja viem, ze to ma tazke, ale zas musi ratat s tym ze ked robi prvy den vyluky tak proste sa ludia budu pytat)
Kladne hodnotim:
- Prestup z X6 na 2ku (vratane toho, ze 2ka chodi dost casto, takze z kazdej X6 sa da prestupit na 2)
- Pasky (hoci tam by to este chcelo oznam)
- To ze velka vacsina vodicov sa spravala slusne a pomahala cestujucim
93-4878 na zastávke zs petržalka nastúpili (videla som dvoch) revízori. Jeden išiel ďalej a druhy ostal pri prvých dverách. Ten čo ostal hneď po nástupe zacal riešiť jedného čo nemal lístok, este neboli ani dvere zatvorené. Vypísal mu pokutu a ostatných cestujúcich si nevšímal. Aký toto malo zmysel? Druhy asi podstivejsie kontroloval lebo bolo počuť pipanie.
Ámos