Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #151615:
Ok ale keď sa otvorí tunel, tak linka č. 5 bude podľa mňa rýchlejšie pri NAD na Vazke ako by bola predĺžená 12tka zo Šafka...alebo vždy môžeš ísť z Dúbravky busom (34/83) + prestúpiť napr. na 63 a z nej na X6... (aj keď tu uznávam že je chyba že to nestojí na Račku.. dalo by sa prestupovať z 34 alebo 21 aj na X6.. takto sa dá iba z 21 na X14 na Krížnej...
Reply on: S499.1023 #151611:
Si ma nepochopil, nejde o prestup v KV, ide o náhradu linky 1 - nahrádza ju zahustený interval na linke 12, ale tá ide len po Šafko a k NAD sa teda vôbec nedostane.

Takže žiadne "všetko je na...."
Jazdím autom denne, žiaľ, MHD už len na nejaké šotojazdy keď tak.
Reply on: ear4 #151610:
Fakt, úplne tragické ? . V Prahe sa už schyľuje ku karu. Tisíce cestujúcich boli ušliapané v tesných uličkách ? . Našťastie tu aspoň nehučia klimatizácie, lebo pražské SOR-ky ich nemajú ? .
Reply on: semele #151605:
Ty debil, podľa teba majú asi električky cez tú Krížnu preletieť, čo?
Si pred chvíľou písal, že budeš chodiť autom, tak choď autom alebo nechoď na Zlatni Pjasaci ale hlavne nezmyselne nepičuj.
Reply on: ufo #151609:
Pozri, som nečakal, že práve ty sa pridáš ku dv.or.ny.ag.ovi s jeho tézou "všetko je na ****". Prestúpiť v Karolovej Dedine sa nedá či je to zakázané?
Ak chceš jazdiť autom, tak jazdi autom a nevymýšľaj si zástupné dovody.
Reply on: ufo #151608:
Výrazne? Možno aj o tri minúty ? ?
Reply on: boxcar #151597:
vcera vecer, linka 95. bol som uplne vpredu. klima pustena, hned uplne prve okno za vodicom otvorene, teplota vo vozidle vysoka. klima vydavala neuveritelne hlucny a neprijemny zvuk, radsej by som sa potil, nez ako mi ma hucat take nieco do hlavy. bol som rad, ze len 3 zastavky. inac som ziadne dalsie zvuky nepocul, vsak sa v tom hluku nedalo.
mimochodom, riesenie interieru je totalne neprakticke. je neuveritelne, ze ulicka je zuzena dole (pri podlahe) na minimum, hrozne neprakticke. tragicky neprakticke su tie bocne sedadla medzi 2. a 3. dverami: 2. dverami nastupil ujo s 2 velkymi taskami, sadol si na najblizsie volne miesto teda na bocne sedadlo medzi dverami a zistil ze nema tak polozit tasky, bo schodiky (!!!) pred sedadlom prilis male, tak blokovali tasky priestor na zemi daleko pred nim a on bol zhrbeny a natiahnuty ako paragraf, bo ich musel drzat. tieto SOR, to je tragikomicke, ale tragicke pre Bratislavu.
Reply on: Petto #151604:
Navyše ako píšeš - 4 nahradí 9, ale 12 nahradí 1 len po Šafko. Po Vazovovu peši??? Zase budem musieť denne autom cez celú BA.
Reply on: Petto #151604:
No dôvod je jednoduchý, budem tam ako mantinel prebehovať medzi zástavkami? Navyše keď chcem ísť smer KV a tam je 5 výrazne spomalená jazdou cez Obchodnú a nám SNP.
Majo - "Zrekonštruovaná trať bude odhlučnená, estetickejšia " bude aj zatrávnená?
Reply on: M.C. #151550:
a čo bude s naftou? môžem si ísť natankovať? ?
Re #151579 MatejBA: tuším niekde písali, že skúšobná prevádzka má byť do 15.7. (kolaudácia starého mesta tuším 6.či 8.7.?), ak si dobre pamätám... takže pri veľkej zhode mimoriadne šťastných okolností sa snáď do konca mesiaca dočkáme...
Re #151595 TeBeCe & Re #151593 luky133: proste to prezentujte tak, že v KV sa mimoriadne dbá na bezpečnosť električkovej dopravy ?
Re #151566 810zssk: pár veciam nerozumien - prečo píšu, že 14 nebude premávať, keď už viac ako rok nepremáva ? linka 11 po stálej trase - to teda mimomestskému cestujúcemu povie naozaj veľa, linka 5 trasa z/do Dúbravky - nie je to tá istá trasa, po ktorej vyše roka jazdí?
No výborne nie len že sa už teraz cestuje na zlaté piesky na h...., ale treba spraviť ešte výluky, zmeny no tak to už klobúk dole na jednej trase pôjdem cez víkend pol dňa to už je teda cesta v PIČI
Reply on: ufo #151602:
A dovod ??? nestaci ze tam bude L4 kapacitne posilnena ???
Ak som spravne pochopil vyluku , tak z karlovky pojde
L4 - interval 5/10 resp. 7-8 minut - ( nahrada za zrusenu L9 )
L5 - klasicky interval 15 minut
L12 - interval 5/10 minut ( nahrada za zrusenu L1 )
Reply on: m@rtin #151590:
To znie asi tak, že za príplatok dostanete aj náplň do klímy. ?
12 mohli aspoň potiahnúť na Vazovovu...
Reply on: Petto #151594:
Motoricky Tedom na háčko, to viem, ale čo sa týka autobusov Tedom C12 G, tak tá nádrž je tak na prd uložená, že celé vozidlo stráca stabilitu a stáva sa tým nestabilné, ako je vodná posteľ. Solaris má nádrž kvázi vzadu nad zadnou nápravou, čiže stabilita je tam väčšia. Tedom C12 G ako aj Mercedes Benz O530 Citaro CNG majú nádrž nad prednou, nie príliš stabilnou nápravou. Zadok je tým pádom odľahčený a v zime keď napadne sneh sa môže stať dačo nepekné, nepočítajúc 1102-ku na Molecke.
Reply on: luky133 #151596:
dnes rano okrem ineho rozbijali asfalt na obluku smer mesto, takze vymena ho neminie.
Reply on: luky133 #151593:
Sa ani nedivim , ved pri efektivite prace - 3 "hulia" a jeden sa hra na trati sa cudujme svetu, ze tam este otravuju "opravari"
Reply on: boxcar #151597:
To je vec toho ktorého vozu.. ja som šiel s viacerými prvokolónnymi a bolo to celé všetko tiché...dá sa nastaviť okrem teploty aj intenzita fúkania odtiaľ.. 0 - 1- 2.
Reply on: Petto #151594:
s tými Sormi musím súhlasiť. Tiež mám skúsenosť iba s tými z 2.DP a nič nehrkalo, húsenka sa ladne vlnila po ceste. Akurát tá klíma vydávala príliš hlasný, nepríjemný zvuk. Ale to je možno vec názoru?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.