Za predpokladu, že vlak jazdil využívaný (tak ako písal), nemalo zmysel tie vlaky na treti Trenč. Teplá - Nemšová rušiť. Jazdili tam 810/811 a náklady na prevádzku 810/811 sú po celom Slovensku rovnaké, takže ak boli tie vlaky vyťažené tak sa dala slušná časť nákladov vykryť z prímov z cestovného. Mohli by železnice niektoré vlakové spojenia obnovovať aspoň skúšobne na dobu 4-6 mesiacov a zistiť vyťaženosť, lebo zaviesť niečo pre skúmanie vyťaženosti a nechať to rok jazdiť bez cestujúcich je somarina. V tomto by nebola od veci väčšia flexibilita dopravcov robiť zásahy v CP aj behom roka. Nehovorím o veľkých zmenách, že prekopať celý GVD, ale napr. zavedenie spojov tam kde sa to pýta a autobusy nestačia.
Máme sa ti všetci skladať na to, aby si sa ty so svojimi kamarátmi mohol voziť na starých električkách? Nemyslím si, že toto je správna cesta. Turistom by som radšej žiadne električky neukazoval, s tými troma traťami, čo máme tuto v meste...
Tak prosím, máš možnosť. Objednaj si u DP prevádzku historickej električky a vybraté cestovné 1,- EUR za dospelého a 50 centov za mikrošotouša si môžeš nechávať. Pri tvojich predstavách o nákladoch sa na tom akiste krásne napakuješ.
Partyelektričku si niekto objednal a jej prevádzku PLNE financuje. Objednaj si ty historickú slektričku (ceny sú na webe) a bude jazdiť. Vybrané cestovné si môžeš ponechať, uvidíme, ako dlho ťa bude jej dotovanie baviť.
To isté platí o prevádzkovaní osobnej dopravy na trati Nemšová (Trenčianska Teplá, Trenčín) - Lednické Rovne.
Šotouši často nevidia náklady na prevádzku, riadiac sa zásadou "vlak proste je".
cena by mohla byť 1eura dospeli 50 centov deti a mohlo by to vychádzať z hlavnej stanice tam by to budilo pozornosť turistov takže by to bolo vždy plné cestovní poriadok by mohol byť aj v muzeu dopravy a v historickej električke zasa materiál aj o múzeu dopravy
Kolko by si chcel uctovat za listok aby sa to oplatilo prevadzkovat a zaroven to ludia vyuzivali? Ja som za to aby to jazdilo, ale som realista, dnes nie su peniaze na dolezitejsie veci.
A čuduejš sa že chodla prázdna?
- DPB o premváke historickej električky na svojej stránke neinformoval
- cestovné poriadky na zastávkach neboli, jediný cestovný poriadok bol na zastávka Národné Divadlo a aj ten obsahoval chyby
- DPB neprirpavil pre cestujúcicjh žiaen materiáli o historickej električke hoci by stačilo prefotiť tie čo sú vo vitrien a rozdávať ich príapdným záujemcom
Party elektricku neplati DPB. Navyse, ta historicka elektricka naozaj casto chodila prazdna. je to skoda, ale neoplati sa to prevadzkovat, urcite nie v takej podobe v akej to bolo.
"Oslovili nás, či by sme umožnili vznik takejto električky. Každý piatok večer prepravuje ľudí, ktorí idú do mesta za zábavou. Projekt je spôsobilý, aby bol samofinancovaný. Takto sme mohli umožniť bezplatnú dopravu," povedal šéf dopravného podniku Branislav Zahradník. Komerčný partner uhrádza všetky prevádzkové náklady.
Podávajú sa tu nealko nápoje, zadarmo poradí vlasový štylista a budú tu aj vzorky kozmetiky.
Nemalo by to nikomu prekážať, je tam dozor a bude to doprava zadarmo pre všetkých."
V električke sa urobili zmeny, aby tu mohol byť dídžej, inštalovali sa tu reproduktory.
Tak ja osobne by som tiež radšej videl historickú električku ako partyelektričku. Bola by to atrakcia pre turistov aj domácich, rodiny s deťmi atď. O využitie by som sa nebál. ?
to je co za volovinu preboha? party elektricku si niekto zaplatil, jazdi v uplne inych casoch ako by jazdila historicka elektricka, neni tu absolutne ziadna spojitost...
a este druha vec, ked odpovedas na nieco odpovedaj tak aby sa to dalo pochopit, z tvojej odpovede na moju otazku v prispevku #150867 nechapem co si tym chcel povedat..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider