Neviem či tu už bol tento pol roka starý článok o levočskej spoločnosti Troliga bus, ale mňa zaujal. Hlavne veta: „Nízkopodlažný autobus pošleme na testovanie do Bratislavy,“ hovorí M. Troliga.
Na to sa teda teším, teda ak sa ho dočkáme.
Tiež je zaujímavé si prečítať diskusiu v popradskej imhd.sk...
veru, je to fakt slasť po nej ísť... Fakt okopírovať riešenie zo Železnej studienky by bolo najlepšie. A inak cyklotrasa medzi Inchebou a mostom Lafranconi, tak to po tých paneloch, ktoré sa miestami dvíhajú a robia "schody" tak sa človek cíti jak po vibračnej masáži alebo jazde Mercedesom na L44 cez retardéry ?
Ako, si tiež myslím, že sa Viedenská mala vyriešiť podobne a pritom jednoducho, lenže STaRZ postavil časť cyklocesty, ktorá ani neviem kde je a nikto ju pre dláždený povrch (wtf?!) nevyužíva a ani nebude.
mám lepší nápad :
- v úseku Einsteinova - vjazd do Incheby by som povolil obojsmernú prevádzku IAD+MHD a v úseku vjazd do Incheby - divadlo Aréna iba pre MHD, takže by tam chodili len autobusy MHD, príp. by si autá ľudia parkovali v úseku Einsteinova - Incheba alebo pri Artmedii alebo jak je parkovisko pri krčme pri Starom moste
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk