Neviem či tu už bol tento pol roka starý článok o levočskej spoločnosti Troliga bus, ale mňa zaujal. Hlavne veta: „Nízkopodlažný autobus pošleme na testovanie do Bratislavy,“ hovorí M. Troliga.
Na to sa teda teším, teda ak sa ho dočkáme.
Tiež je zaujímavé si prečítať diskusiu v popradskej imhd.sk...
veru, je to fakt slasť po nej ísť... Fakt okopírovať riešenie zo Železnej studienky by bolo najlepšie. A inak cyklotrasa medzi Inchebou a mostom Lafranconi, tak to po tých paneloch, ktoré sa miestami dvíhajú a robia "schody" tak sa človek cíti jak po vibračnej masáži alebo jazde Mercedesom na L44 cez retardéry ?
Ako, si tiež myslím, že sa Viedenská mala vyriešiť podobne a pritom jednoducho, lenže STaRZ postavil časť cyklocesty, ktorá ani neviem kde je a nikto ju pre dláždený povrch (wtf?!) nevyužíva a ani nebude.
mám lepší nápad :
- v úseku Einsteinova - vjazd do Incheby by som povolil obojsmernú prevádzku IAD+MHD a v úseku vjazd do Incheby - divadlo Aréna iba pre MHD, takže by tam chodili len autobusy MHD, príp. by si autá ľudia parkovali v úseku Einsteinova - Incheba alebo pri Artmedii alebo jak je parkovisko pri krčme pri Starom moste
...ak sa v nejakom príspevku vyskytujú slová bežne používané v súvislosti s mhd, nemusí to nevyhnutne znamenať, že príspevok súvisí s mhd... ?
keby úroveň mhd v ba "tak nejako" korešpondovala s úrovňou tohto fóra, stretli by sme abus ca 2x denne, a to by sme museli mať k@&a šťastie...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.