Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
+ posun 98 pre nadväznosť.. ale tá je "polokružná" teda musí to obojsmerne seideť ?
Reply on: barack40 #150705:

nešlo by to ozaj spraviť takto?
V.H. - mesto :
špička / sedlo // víkend
70 : 00 12 24 36 48 / 00 15 30 45 // 15 35 55
74 : 04 16 28 40 52 / 19 49 // 10 40
87 : 08 20 32 44 56 / 07 22 37 52 // 00 30

príchody do V.H.
70 : 10 22 34 46 58 / 10 25 40 55 // 15 35 55
74 : 02 14 26 38 50 / 07 37 // 00 30
87 : 06 18 30 42 54 / 03 18 33 48 // 10 40

- posun odchodov liniek 67 a 78 pre nadväznosť.
http://bratislava.sme.sk/c/5429259/v-mhd-pribudne-nova-autobusova-linka.html

Takže nás čaká opäť linka 82 s trasou NOVÝ MOST - Panónska cesta - Rusovská cesta - Jantárová cesta - Krasovského - DIVADLO ARÉNA
Reply on: barack40 #150705:
"...prichádza 87, čaká na zmeškanú 70..." možno za 20-30 rokov. Ja tomu, že nejaká linka počká inú neverím, už sa stalo, že aj N91 ušla N93 ? takže ja by som radšej rovno navrhol odstupy nejaké tam nechať aby neboli diery a aby sa ani nečakalo dlho.
Reply on: Ivan3 #150702:
keby SaS pripustial, žeby šla do koalície so Smerom, tak by sa možno ani do parlamentu nedostali a hlasy by dostalo SDKÚ, KDH alebo Most namiesto nich, lebo SaS volili ľudia aj preto, že odmietali povolebnú spoluprácu so Smerom. Takto to vyzerá, že by mal vládnúť Smer, lenže je to preto, že na poli ľavicových strán mal v týchto voľbách konkurenciu len v SDĽ ktorá skončila okolo 3% a HZDS, po ktorom Smer prebral fan klub, skončilo rovnako za Smerom s priepastným rozdieľom, takže ľavičiari na Slovensku v podstate majú len jednu silnú stranu a svojho "fuhrera" s veľkou držkou a kusom maštale v gebuli. Pravicoví voliči sa pomerne roztrúsili medzi strany, dá sa povedať, že SaS zachránilo % pre pravicu ako nová nádej pre tých čo sa prejedli SDKÚ no nechceli ani Fica a tiež nie rizikových KDHákov, z ktorých mám dosť zlý pocit, keďže mám dojem, že im po 2-3 rokoch vlády hrábne a začnú tlačiť na pílu s Vatikánskou zmluvou, výhradou svedomia, interupciami a pod. Myslím, že tie 4 roky bude akurát čas stačiť na riešenie podstatnejších vecí ako tráva, homoši, interupcie, Vatikán a svedomie...
Reply on: barack40 #150700:
Čiže v praxi si to predstavuejm takto:

VH - Mesto:

70: XX:00 - XX:20 - XX:40 (tak prakticky jazdí vďaka meškaniam aj dnes a pod most to aj tak stíha na prípoj k 37 a 91)

87: XX:00 - XX:30 (posunutie o 3 min. skôr by ju sprípojovalo s 99, ale bolo by treba posunúť aj 67, aby sa nerozbil preklad)

74: XX:05 - XX:35

príchod 77: XX:00 - XX:30

V praxi by to vyzeralo asi takto, príklad modelová situácia: Je víkend XX:00, do VH prichádza 87, čaká na zmeškanú 70, ktorá príde povedzme XX:01, počkajú na 77, ak medzitým nedošla a spokojne môžu odísť, väčšie meškanie ako -2 by tu nemalo nikde vzniknúť... O polhodinu neskôr by sa postupovalo rovnako, akurát by sa nečakalo na L70...

VH - Biskupice:

87: XX:16 - XX:46

70: XX:16 - XX:36 - XX:56

77: XX:20 - XX:50

príchod L 74: XX:15 - XX:45 (prestup je síce tesný, ale 74 to v pohode stíha bez meškania)

Prax: Je víkend, XX:15, prichádza 74 a odstaví sa tak, aby ju vodiči L 70, 87 A 77 videli, že reálne prišla. XX:16 príde 87, vidí odstavenú 74, ale nevidí 70, tak na ňu čaká, tá príde povedzme XX:17 a vtedy obidve (L87 aj L70) odídu. Nuž a zostáva nám iba 77, ktorá si môže spokojne odísť XX:20... Rovnako to bude fungovať aj pri XX:45, akurát sa nebude čakať na L70...
Reply on: no.ev.di. #150697:
Kvôli striedaniu smien vo Vlčom Hrdle, začiatku/koncu smien v nemocnici podunajské biskupice, príchodom vlakov na ŽST Podunajské Biskupice, aby boli prvé ranné odchody identické v po-ne.
Reply on: Ivan3 #150702:
Viac ludi bude spokojnych ak vznikne vlada pod vedenim SDKU ako nejaka mensinova vlada Smer-SNS (ktora ani nemoze vzniknut).
Jen se naposledy vyjádøím k reakcím tohoto fóra ohlednì voleb. Je pro mne pøekvapením, že se tu jásá nad vládní koalicí, která vùbec nekoresponduje s volebními výsledky. Pøijde mi zvláštní, že se tu jásá nad vládou tvoøenou shlukem totálnì poražených ve volbách, když vítìzná strana obdržela skoro tolik hlasù jako tøi následující strany dohromady. Navíc premiér(ka) má být ze strany, která zcela neférovým zpùsobem dìlí pozici pøedsedy a volebního lídra do 2 osob. Buï si stojím za svým pøedsedou a je volebním lídrem a nebo si za ním nestojím a není ten èlovìk dál pøedsedou strany, jinak mi to pøijde jako (pùl)podvod na volièe. Taky mì pøekvapuje, že mnozí dávají k pravici Most-Híd a SMK. Je snad 95-100% Slovenských Maïarù pravicového smýšlení? To asi tìžko. SMK jako celomaïarská strana mohla být stranou støedovou neb obsáhla celé spektrum. Po vzniku strany Most-Híd si troufám napsat, že levicovìjší a liberálnìjší elektorát slovenských Maïarù volil právì Most a pravicovìjší konzervativní zùstal u SMK. Oznaèovat tuto stranu za pravicovou není korektní. Dále mne pøekvapuje automatické oznaèování KDH za pravicovou stranu, spíš vypadá na stranu støedovou opìt. Takže vùli volièù by reprezentovala daleko více stabilní dvojkoalice SmerSD-Most èi SmerSD-KDH. Taky mne pøekvapilo oznaèení SNS za levici. Nacionalisté, aspoò pokud vím, spadají do pravicového spektra, aspoò podle teorie. Nacionalismus s levicí toho moc sopleèné nemá, neb socialisté a sociální demokraté mají menšiny v daleko vìtší lásce.
Mne osobnì by se ale líbila spíš koalice SmerSD a SaS a to z dùvodu sociálnìdemokratického/socialistického a liberálního pohledu na lidská práva. Pro menšiny a pronásledované ta nejideálnìjší koalice. Sic je pravda, že v hospodáøských otázkách by to bylo horší. Ale ve Skotsku to fungovalo.
Dále si dovedu pøedstavit i menšinovou vládu Smer SD. Za nejménì vhodnou a zbyteènou bych vidìl koalici SmerSD a SDKÚDS neb není tøeba díky jiným pøirozenìjším dvojkoalicím a díky tomu, že Slovensko není ve váleèném stavu.
Naopak koalici SDKÚ-DS, SaS, KDH a Híd bych považoval za výsmìch a nerespektování výsledkù voleb.
Nakonec bych poprosil vulgární uživatele, co si zde hrají na nejchytøejší pøispìvatele fóra a skoro všechny kolem sebe napadají a oznaèují je za tupce, primitivy, pokud zrovna jejich názory jim neladí do noty, což napøíklad v otázkách dopravních je nìco zcela neuvìøitelného, aby si své výlevy vzteku a vulgárností nechali laskavì doma. Dìkuji. A omlouvám se, že jsem se nevyjádøil a nereagoval vèas, neb jsem nemìl èas. Pøeji jinak krásný den. (P.S. Reakce kdyžtak mailam dík)
Reply on: barack40 #150698:
no mám niekoľko tipov ako by som cestoval ja, keby mi to takto horelo :
- 74 Hl.st. + 93
- 70 Nový most + 88 Rontgenova
- 70 AS+208/206 Kollárovo nám.+80
- 70/74/87 Prístavný most - 96 Markova a za 5-7min si pešo na ŽST Petržalka, príp. môžeš počkať na L99 ak pôjde o chvíľu
Reply on: Mike #150696:
K nadväznostiam: Dalo by sa to tak spraviť, že všetky linky, ktoré chcú niekde nadväzovať, by mali mať rovnaké časy odchodov z tej zastávky (ako teraz 74, 87, 77 a raz do hodiny aj 70) s tým, že vodiči by sa mali navzájom čakať, a kým nie sú na zastávke vozidlá všetkých dotknutých liniek, tak sa jednoducho neodíde... Cez víkend nevznikajú veľké meškania, takže by to vzájomné čakanie nevadilo až tak... Tento model som videl vo Francúzsku, kde sa síce jednalo iba o dve linky, ale vo Vlčom by na tom priestor bol...
Reply on: Mike #150696:
ale však to, aby nebola väčšia potreba vozidiel sa dá spraviť posunutím odjazdov, ako som už písal. L74 by mala na V.H. čas na otočenie 5-6min a prestávkovala by na Hl.st., čo by bolo aj logické.
Reply on: no.ev.di. #150689:
Ja by som tie časy nechal tak, ako sú teraz, aby sa dalo prestúpiť "odvšadiaľ všade"...

Čo sa týka rannej nadväznosti 70/91, tak práve vtedy to vadí najviac. Nie ani tak kvôli lístku (ja osobne mám električenku), ale je choré, aby som z Vlčieho musel ísť o 6:02 na 87, ak mi vlak na lyžovačku ide z Petržky o 6:57... keby sa posunula tá 99, ako som písal, tak by som v pohode stíhal neskoršou 87 a tých 30 min. ráno na spánok dosť pomôže...

Ináč nedalo by sa s tou L70 to spraviť tak, že by mala aj ráno rovnaký interval, ako cez deň, akurát by sa pridali nejaký jeden / dva odchody povedzme na úseku Vlčie - NM alebo opačne, aby sa nerozbíjal prestup pod mostom?
Reply on: Mike #150695:
na čo je tam dobrý ten 15min interval v čase 5:41-6:26? To aby sa "lepšie" prestupovalo, alebo nejaký byrokratický produkt DPB?
Reply on: no.ev.di. #150694:
ja píšem že ideálne preklady nemajú takú priroitu, že by sa tam pridávali vozidlá ktoré by viac stáli ako jazdili, len aby sa pravidelne prekladali a nadväzovali. Jasné že je záujem robiť preklady a náväznosti, veď ako píše barack40, cez víkend dnes je obojsmerne náväznosť 74 - 87 (a na 74 aj 77). Akurát občas zlyháva pre nedisciplinovanosť, (alebo neinformovanosť) vodičov a možno nie úplne ideálnym jazdným dobám.
Reply on: Peto02 #150691:
L70 ide z Miletičovej cez víkend: 5:01 21 41, ale pozeraj ďalej:
5:01 21 41 56
6:11 26 47
7:07 27 47
a celý deň 07 27 47 až do 21. hod
príchody pod Nový Most sú:
5:09 29 49
6:04 19 34 55
7:15 35 55
odchody
91 spod mosta:
5:00 30
6:00 20 40
7:00 20 40
Otázka čo nadväzuje ráno? (a Tvoja sestra stíha/nestíha?)
nadväznosť na 91 (a podobne aj 37) zo 70tky je až po 7mej hod ako je vidno... tam je rezerva 5 min... Áno je fakt, že iba málokedy dojde L70 pod most cez víkend načas.... ale v rpevažnej väčšine prípadov sa jej to podarí do meškania 3 min, teda ešte sú 2 min do odchodu 37/91.. a tiež je pravda že občas L70 mešká na príchod pod most 5 min a viac.. ale tých prípadov je veľmi málo..
Reply on: Mike #150690:
nechápem prečo by to nemalo byť prioritou, aby doprava aj v danej oblasti mala nejaký poriadok a kvalitu?! Potom nech sa nediví nikto, že tam počet ľudí klesá a zachvíľu tam možno budú cez víkend stačiť aj SORky 9.5, keď je zaťažko aj normálny CP spraviť pre tri linky aby sa prekladali ?
Reply on: Peto02 #150691:
a čo takto keby si si v tom CP L70 klikol na zastávku Malá scéna?! Tam je jazdný čas pod Nový most 2min a odchody L70 sú 5:07,5:27,5:47,... takže tie odchody L70 mám z tadiaľ odkiaľ aj ty! Na L70 by mali byť cez víkend Solarisy, to už, že DPB ich neuvoľní, resp. nasadzuje ich akurát tak riadne na L88,96 a potom jak príde na L32 a 133 je skrátka v keli.
Reply on: Mike #150690:
ten však tie odchody ba sa v opačnom smere posunuli aby L74 nestáli moc dlho. Ja som tam napísal, že iba preklady by boli jednom aj druhom smere rovnaké, teda niežeby naraz prišli 70,74,87 v smere z mesta a naraz by odchádzali v smere do mesta. Čiže upresním : ak L74 by mala odchody z V.H. o 06 a 36, tak by mala príchod 5-6min pred jazdou do mesta, teda 5-6min čas na otočenie a vyrovnanie meškania (hoc je to víkend/sedlo). Čiže príchody na V.H. v smere z mesta :
70 : 14 34 54
74 : 00 30
87 : 07 37

Keby sa na L87 časy posunuli o nejakú tú minútu, bol by taký neprekonateľný problém posunúť odchody na L78 o minútu/dve hore dole?
Reply on: no.ev.di. #150689:
Mala pripomienka k prestupu 70/91. Neviem odkial mas casy ze L70 je pod mostom o 5:09,29,49... ked zo zastavky Mileticova odchadza o 5:01,21,41 a na grafikone ma 9 minut, cize pod mostom by mala dorazit o 5:10,30,50...
Sestra pravidelne cez vikendy brigaduje v OC Danubia a vyzuiva toto spojenie. Viac krat sa jej vsak stalo, ze hlavne v sobotu L70 meskala 3 minuty a pripoj L91 uz nestihla.
Celkovo je L70 velmi, ale velmi zle riesena, kedysi som na nu pisal pravidelne kazdy stvrtrok staznosti a skoro vobec to nepomohlo. Len to, ze uz aspon zpod mosta nemeska na prvu zastavku. Inak to s nou ide dole vodou. Mensia kapacita a predlzene intervaly... Inak pravidelne som chodieval L71/70 asi 10 rokov a cas z domu do skoly sa mi predlzil za tu dobu asi o 30%. Kedysi sa v pohode dalo zvladnut Mielticova-Laftranconi za 12 minut, co je dnes uplne nepredstavitelne, dnes tak mozno za 15-16min pri dobrej konstalacii hviezd.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.