Majú LED smerovky, len dostali farebné kryty... A o.i. sú pekne odhlučnené...a také detaily ako iné strešné vetráky a 2111-2114 majú okrem toho aj všetky okná otvárateľné...
Pozerám že posledné Tedomy majú iný kryt motora a iné zadné svetlá. Vyzerá že nemajú LED smerovky, čo mi pripadá ako posun späť. ? Ešte dáke iné odlišnosti majú?
viem, že niečo bolo písané o tom, že nejakú električku kedysi nebolo možné vyrobiť na metrový rozchod ale nevedel som, že práve táto to bola... Hovorí sa aj to, že nechceli také vyrábať, alebo to len dakto splietal proti ČKD? Keď už to aj nešlo tak prečo? Však vozidlá sa robili bežne na 1000m rozchod a robia sa aj viac článkové.
Tak keď pozriem z okna tak na jednom parkovisku parkuje asi 50% áut, na druhom je 94 áut+12miest voľných a ešte nejaké autá čo parkujú za zaparkovanými autami, čo je tak cca 15-20. Snáď keď bude Starý most hotový, tak bude MHD pre ľudí z Petržalky atraktívnejšia.
Pozri, dostal sance, nedostal sance, to je bludne uvazovanie. Vyberove konania boli, su a budu, a od istej doby (od poziarov bratislavskych Solarisov) sa Solaris PRESTAL HLASIT do vyberovych konani na Slovensku. Sancu teda ma, ale z vlastnej vole ju nevyuziva.
Takáto električka by mala označenie KT8B5 a bola v pláne. Už sa to nestihlo. Ale vrtedy neexistovalo žiadne "bola možnosť", vtedy sa "bilancovalo".
Ako bolo užaj na tejto diskusii mnohokrát napísané, KT8D5 nemožno upraviť na metorvý rozchod. Ale to ti pri tvojom dare selektívneho čítania uniklo, lebo v tých príspevkoch nebolo trikrát napísané, že SOR je shit ? .
Papyr