Pozri, dostal sance, nedostal sance, to je bludne uvazovanie. Vyberove konania boli, su a budu, a od istej doby (od poziarov bratislavskych Solarisov) sa Solaris PRESTAL HLASIT do vyberovych konani na Slovensku. Sancu teda ma, ale z vlastnej vole ju nevyuziva.
Takáto električka by mala označenie KT8B5 a bola v pláne. Už sa to nestihlo. Ale vrtedy neexistovalo žiadne "bola možnosť", vtedy sa "bilancovalo".
Ako bolo užaj na tejto diskusii mnohokrát napísané, KT8D5 nemožno upraviť na metorvý rozchod. Ale to ti pri tvojom dare selektívneho čítania uniklo, lebo v tých príspevkoch nebolo trikrát napísané, že SOR je shit ? .
Nevieš čítať? Napísal som tam pomerne jasne "nie, že by neboli dobré". Na rozdiel od teba som sa tým zviezol viackrát ale mňa zaujímalo, odkiaľ ty máš svoje skúsenosti.
Ked o tom rozmyslam, teoreticky by to soplarisovu karoseriu nevylucovalo. Len ked by v podrobnych sutaznych podkladoch neboli uvedene nejake dalsie specifika.
no ide o to či si objedná BB aj klímu a viem, že ešte aj termosklá niesú povinná výbava, aj na tom možno šetriť. Okrem toho t-busy od Irisbusu v BA niesú žiadna sláva a PO si ich tiež moc nechvália ? Solaris dostal na Slovensku primálo šancí na nejaké porovnanie s kokurenciou. Akurát tak v KE, potom zdiskreditovaných 22ks CNG v BA a 1ks v PO, alebo mi ešte nejaké kusy unikli?
Citát z bystrického fóra:"Čistě pro Zlošukovu informaci: Jeden Solaris Trollino 18 AC s plnou klimatizací pro Eberswalde stojí 830 tisíc €". To mi príde otcu materi dosť... Ale, samozrejme, keby sme si vzali prevádzkové náklady, náklady na údržbu a opravy počas celej životnosti vozidla (ktorá bude v BB určite minimálne o 50% vyššia ako uvádza výrobca) a v neposlednom rade aj dobu po ktorej voz doslúži a bude nutné ho vymeniť, ktovie či by z toho Solaris vyšiel až tak nevýhodne...
veľmi drahé na Slovensko alebo celkovo? alebo sú len drahšie ako SOR a Citelis? Tender do ktorého sa prihlásil Solaris, Volvo, SOR a ešte neviem kto vyhral SOR, pričom neskôr preniklo, že Solaris vzhľadom na kvalitu akú ponúka, tak ponúkal aj zanedbateľne vyššiu cenu vozidiel! Takže pojem LACNÉ / DRAHÉ je na Slovensku dosť ofuck. Kúpi sa nejaký low-cost shit, ktorý už designovo zaostáva a kvalitou to nie terno, hlavne, že je to lacné. Nehovorím, že SOR je shit, ale po 15-20 rokoch srania na investovanie do MHD by sa mohli nájsť peniaze na niečo dôstojné.
BA môže odkúpiť vyradené eliny ? aj tie KT8D5 a poriešime to tu ako v KE devastáciou druhého stanovišťa ? inak nevieš či nebola možnosť si dať vyrobiť KT8D5 bez druhého stanoviska šoféra, t.j. ako jednosmerné a s dverami len na jednej strane?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/petrzalcania-urobia-autom-denne-vyse-41-tisic-jazd.html?page_id=167596
Petržalka:
41% IAD
36% MHD
21% pešibus