Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MacGiver #148528:
Linkové vedenie sa ale nemôže robiť IBA na základe toho, či by daná linka odviezla veľa ľudí alebo nie. Ak by existovala napr. autobusová linka z Ružinova na Americké nám. priamo cez Záhradnícku, tiež by odviezla veľa ľudí, ale raz už tu sú električky, tak nemá zmysel zavádzať súbežnú autobusovú linku, aj keby doviezla do cieľa ľudí možno o 2 minúty rýchlejšie. To je presne prípad linky 133, ktorá tiež odvezie dosť ľudí, ale je nesystémová, pretože takmer v celej trase kopíruje elektrickú trakciu. Preto si myslím, že nie je dobrý nápad ani linka z Ml. nív na letisko, keďže by v dosť významnej časti svojej trasy kopírovala trolejbusy. Ak sa budú zavádzať takýmto spôsobom stále nové a nové linky, opäť sa dostaneme do stavu, ktorý tu bol v podstate až do septembra 2005, že bude množstvo liniek, nikto sa v linkovom vedení nebude vyznať a intervaly na polovici liniek budú absolútne neatraktívne.
Reply on: Emo #148526:
+ Re #148518 810zssk: ako sa to vezme, na jednej strane má 810zssk pravdu, tých zopár turistov, ktorý náhodou pôjdu s ASMN na letisko, môžu ísť na letisko aj 70/202/208+96 (prestup na Prievozskej) a priama linka na letisko by nemala zmysel.?

na druhej strane máš pravdu aj ty, lebo ak má podľa DPB zmysel L35, L36, L135, L156, tak by mohla mať zmysel aj linka na letisko, ktorá by podľa mňa odviezla viac ľudí, ako napr. všetky štyri vymenované linky dohromady... Len by nemala kopírovať trasu L61 a L96. ?
Reply on: Emo #148526:
Keby bolo mesto čo k čomu, mohlo požadovať od štátu, aby zafinancoval električkovú trať z Hlavnej stanice okolo zimáku na letisko ako nevyhnutnú investíciu na zabezpečenie kvalitného spojenia na majstrovstvá v hokeji. Bola to príležitosť, ktorá sa už zrejme nikdy nenaskytne. Najlepšia trasa by bola zrejme po Šancovej, Trnavskej ceste, Rožňavskej a Galvaniho. 63-ka by sa potom mohla presmerovať cez Ivanskú cestu, 61-ka zrušiť, 96-ka vrátiť na ŽST Nové Mesto, 74-ka skrátiť z Vlčieho hrdla po Bajkalskú, 53-ka tiež povedzme po ŽST Nové Mesto.
Reply on: 810zssk #148525:
Ak využívajú turisti spojenie Hlavná Stanica - Letisko (linka 61), tak si myslím, že by mohli aj toto. Aj keď je mi jasné, že 61 má iný interval a primárne obsluhuje Trnávku a Avion. ?
Reply on: Emo #148524:
Kolko je takych ludi? A kolko z nich tu linku vyuzije ak bude chodit raz za hodinu?
Reply on: 810zssk #148523:
Mala by zmysel pre tých, čo napr. prídu do Bratislavy autobusom a pokračujú lietadlom alebo naopak. Nemusela by mať ktovieaký interval, stačilo by tak 30 - 60 minút. ?
Reply on: Emo #148518:
Podla mna nema zmysel vobec...
Reply on: David m #148514:
aj 6626 by ste tam mali mat 🙂
Reply on: 2xT3SUCS #148495:
skor vlacik rendez - vinohrady - Istropolis ? ?
Reply on: 2xT3SUCS #148495:
ja sa pridávam, hoci som taký ex- resp. polo- ? mám odtiaľ maminu...
Reply on: 2xT3SUCS #148495:
Hej, hej, súbeh s elektrickou trakciou, len tak ďalej... ?
Reply on: 810zssk #148447:
Tá linka má zmysel, ale samozrejme nie s Dunčovým návrhom cez Bajkalskú. ?
Reply on: S499.1023 #148515:
Prečo máš pocit, že jazdiť s trolejbusom je väčší veget ako s električkou? Mne sa zdá, že skôr naopak, keďže nemusíš krútiť volantom a sledovať zberače atď...
Reply on: 810zssk #148502:
Nemyslím si, že by bol 2XT3SUCS postihnutý. Niečo som sa naňho popýtal bývalých kolegov, vraj je to nekonečný dobrák, to len tu je nejaký odtrhnutý z reťaze ? .
Reply on: 2xT3SUCS #148500:
Ja tvrdím tiež, že jazdiť električkou je veget, od neho väčší je už len jazdiť s trolejbusom.
Ale toto tvrdenie si práve TY rozporoval tým, že lietanie je ľahšie.
Reply on: no.ev.di. #148512:
Pri Iuvente v roku 2007 ako prvý krát na Slovensku použili takzv. svietiaci priechod. Funguje tak, že v noci (aj cez deň) svietia ledky, ktoré si vodič všimne už z diaľky. Avšak akonáhle sa niekto priblíží na kraj priechodu a začne po ňom kráčať senzory ho zaregistrujú a tieto biele ledky začnú rýchlo blikať a ešte sa k ním pridá značka priechod pre chodcov, na ktorej sú zase vysoko svietiace oranžové ledky, ktoré keď blikajú ich vidí aj slepý. Cena takéto priechodu stála 280 000 Sk v starej mene. Bohužiaľ stal sa zatiaľ aj posledným takýmto priechodom a v blízkej budúcnosti sa ani neplánuje použitie tohto systému inde v Bratislave. Tu máš napr. fotku: http://www.auto.sk/spravy/?id=8591
Funguje to približne takto akurát nebliká zábleskové svetlo ale ledky:
http://www.youtube.com/watch?v=Ijlv9J1QtAg
Reply on: luky133 #148507:
tak sa mi vidí, že získať si voličov pred krajskými voľbami bude ľahké, stačí asi nasľubovať semafory kade tade a je vymaľované ? neviem čo spravili pri Iuvente, ale stačilo by keby na zvyšné dve strany (smer Technopol a Kaufland) dali taký ostrovček do stredu cesty, kde by sa zúžila na jeden pruh, tak ako to je pri zastávke Mlynarovičova (smer Ovsište) alebo na Romanovej (smer Starohájska). To by mohli o chvíľu chcieť semafory na Smoleníckej, pred a za Lúčankou, na Lietavská x Budatínska,...
Reply on: luky133 #148510:
škoda, že to vypínajú, bola by väčšia sranda...
?
Reply on: 2xT3SUCS #148509:
Karloveská - Kuklovská? Ten nezmysel čo cez sviatky a víkendy sa radšej vypína aby zbytočne nezdržoval premávku? ? Teda snáď myslím to isté čo ty 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.