3) Nezisťujem si také detaily, v ktorej autoškole kto učil.
4) Ja nie. Tak prečo nerobíš pilota nejakého B 737 za RÁDOVO viac peňazí za údajne ľahšiu prácu ? ?
5) Pozri, možno budeš prekvapený. O tom, ČO máš hlásiť, sa tu ZAČALA diskusia, ktoerú si ty potom negoval.
-2- skôr bojko...
-3- mal som ťa za informovanejšieho nie že by na tom záležalo, ale najviac práce som mal (a nie vždy sa podarilo) vytĺcť z gebuliek, že "elčka má vždy prednosť")
-4- dačo som si odlietal. a ty?
-5- dobre, pozriem na makrofón určený na komunikáciu s DD. iný nemám. čo to pomôže cestujúcim? uveď príklad, ČO oznamovať ?
O 6,98 € na jedno termookno a o 10.422,67 € na jednu klimatizačnú jednotku.
Už ti kdesi na inej diskusii ktosi vysvetľoval, že cena autobusu sa tvorí úplne ináč ale tebe niečo vysvetľovať... hlavne že si môžeš zap94ovať na SOR-ky, bez toho by si sa evidentne neurobil.
1) Obyvateľ Rendezu má mať režimku a chodiť služobným šukafónom ? .
2) Vzornýýýý... Ani za babami sa neobzeráš? Ani sa nezamyslíš?
3) No, máme svoje skúsenosti s autoškolami. V ktorej si učil? Možno si tá výnimka, potvrdzujúca pravidlo.
4) Hahaha. Nebol si náhodou aj rušňovodič? Takéto argumenty počúvam pravidelne.
5) Ty keď už nemáš argumenty, tak to riešiš tak, že zo seba urobíš nechápavého momota, čo? To tu niekto chcel? Alebo sa len chcelo, aby vodič občas ohlásil niečo, čo v infosystéme nie je a ty si to odpinkával bigotným výkladom, že za jazdy sa nesmieš na mikrofón ani len pozrieť (a čo takto hlásiť počas pobytu na zastávke)?
skôr než odrb s Ik412 by som sa hanbil za hrbatú SORku, pri pohľade na ten autobus sa človeku z civilizovanej krajiny musí riadne zastaviť rozum... a možno začne si klásť otázku "Prečo som nezačal vyrábať autobusy, keď nejaký šumichrast vyrába takúto bedňu hrbatú"
a koho zaujíma vlastne vek? Vykopávka to zrovna nie je, na to v akom meste to jazdí spolu s Ik415 a 435 je to vo skvelom stave. Nikto nesluboval k linke na letisko aj nejaký exaktný rok výroby autobusov, určite im tam ale nepošleme 1512 ?
ešte chcem dodať, že keď už Petržalka využíva Ik435 a 412 pomenej mohli by vyčleniť práve jeden alebo tie dva Ik412 na takú linku. Sú nízkopodlažné, stačilo by ich vyčistiť, vykonať nejakú opravu alebo GO ak je potrebné a mohlo by to jazdiť na tej linke. Ak ma pamäť neklame tak v 4141 a 4142 je pomenej miesta na státie a viac na sedenie, takže by to podľa mňa cestujúci aj celkom vítali.
No uznávam, že cez Trnavské mýto je to zbytočné, už tam chodia L61 a od AVIONU aj L63. Takže ak by sa počítalo s nejakou zastávkou po trase linky AS - LETISKO, tak by po Gagarinovej zmysel mala ale neviem kde a načo by tam stála... Takže ak bez zastavenia, tak LETISKO (výstup/nástup) - AVION (bez zastavenia, príp. pre možnosť prestupu na L67 a 63 môže zastavovať, alebo ak by niekto túžil hneď po prílete do BA hneď nakupovať...), diaľnica - Prístavná - Košická - AS (nástup/výstup), na diaľnici (pochopiteľne), Prístavnej a Košickej by autobus nezastavoval vôbec. Je to inak dosť na rozum, že DPB nevie nájsť 1-2 autobusy pre takúto linku, určite by zo zadku nikomu neubudlo, keď kvantá autobusov sa plytvajú v jednej nemenovanej m.č. ?
2xT3SUCS
-2- skôr bojko...
-3- mal som ťa za informovanejšieho nie že by na tom záležalo, ale najviac práce som mal (a nie vždy sa podarilo) vytĺcť z gebuliek, že "elčka má vždy prednosť")
-4- dačo som si odlietal. a ty?
-5- dobre, pozriem na makrofón určený na komunikáciu s DD. iný nemám. čo to pomôže cestujúcim? uveď príklad, ČO oznamovať ?