Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #148341:
to teba asi nenapadlo ze kym dojde nejaka elina auta budu davno prec... ked raz budes mat vodicak a auto mozno to pochopis... samozrejme ze urovnove prejazdy cez trat treba minimalizovat ale nie vsade je to vhodne a nutne...
Reply on: Sommelier #148343:
zas si to čítal odzadu a dolu hlavou čo som písal? Alebo ťa baví vymýšľať si kraviny a niečo čo som nepovedal. By ťa mohlo napadnúť z vety : "Oznámenie o posilovom spoji by skôr malo byť na informačnej tabuli, ale keďže zastávky na Patrónke sú v rovnakom stave ako keď ich postavili a ani náznakom nevyzerajú, že sa tam stoja mestské, prímestské a diaľkové linky, tak ľudia môžu akurát tak tipovať." že som mal na mysli info tabulu na Patrónke! Či sa ti zdá, že na Patrónke nastupuje/vystupuje málo ľudí?!
Reply on: 2xT3SUCS #148329:
tu nejde o lenivosť. Mala by to byť imho súčasť pracovnej náplne a informácie by mali byť štandardne podávané. Podobne ako dispečing by oznámenia pripravoval a vodičov oboznamoval s tým, čo kde majú pre ktoré linky hlásiť. Zrejme sa aj zopár vodičov bude za týmto účelom musieť zaškoliť a potrénovať a následne si na to zvyknúť. Zvládajú to kompletne všetci vodiči v iných mestách, tak ?
Reply on: Peon #148342:
Využil som to ja bez bicykla 😃 Bicykel si prepravim v 21 hocikedy a zadarmo a ne v 128 3x denne ?
Reply on: no.ev.di. #148325:
až dosnívaš o aktívnych tabuliach s obsluhou na pár zastávkach linky 43 kedy o posilovom spoji so šťastím informuješ polovicu cestujúcich si povieš, že by to po oznámení vodiča s minimálnymi nákladmi mohol vedieť každý.
Reply on: Pežot #148293:
Tak aká bola služba v nedeľu na cyklobuse? Boli aj nejakí cyklisti? Využili to aj nejakí ľudia bez bicykla?

Ozaj, už bol niekedy v cykobuse aj revízor? Dovozné za bicykel má právo kontrolovať aj vodič alebo závozník?

A neobnovilo sa dávanie vratných žetónov cyklistom za bicykel?
Reply on: toldo #148340:
Čo sa ti neľúbi? No máš pravdu, v tom videu neblokuje žiadnu električku, samozrejme len do chvíle pokiaľ žiadna nestihne prísť ? to už ťa nenapadlo... Prečo asi je vhodné minimalizovať takéto prejazdy cez električkovú trať alebo riešiť križovania električkovej trate a cestnej komunikácie mimoúrovňovo tam kde to ide?!
Reply on: no.ev.di. #148335:
v tvojom prispevku je nadherne vidno ze si blbec a pise o veciach ktorym prd rozumies... vobec ta netrapi ze v tom videu nevidiet ZIADNE blokovanie elektricky... zrusit dunca a hotovo...
Reply on: zakaznik #148334:
Predchádzajúca "čisto pravicová" vláda pre skutočnú liberalizáciuv osobnej doprave na železnici nespravila nič. A v nákladnej nakoniec tiež len úplné minimum.
Reply on: Mikimaus #148336:
odkiaľ máme 836 autobusov??? ? Tých 0,4% budú minibus linky a plytvanie autobusmi na DD, keď nevie DPB naučiť DD na to, že na Molecke sa má prestupovať na električky do mesta. ?
V stredajsej tlacenej verzii SME sa pisalo aj o DPB:

Vyberam: Podla Statistickeho uradu...DPB prepravil v 2009 o 9 milionov ludi menej ako rok predtym.... Na celkovej preprave sa podielali 57% bus, 31,4 elina, 11,6 tbus. V porovnani z 08 rokom sa podiel busovej dopravy zvysil o 0,4 %...busou dopravu zabezpecovalo 836 vozidiel co je o 15!!! viac nez v 08 roku. Najlepsie casove vyuzitie dosiahli tbusy ....
Reply on: Mikimaus #148333:
"vynikajúce" - v tom videu je nádherne vidno, že šoféri u nás sú arogantní blbci a na voľno čakajú na električkovom priecestí a vôbec ich netrápi, že blokujú električku ? zrušiť prejazdy a hotovo...
Reply on: S499.1023 #148331:
Ak vyjde v júni čisto pravicová vláda, tak Slovensko bude pre Jančuru najlepšia destinácia široko - ďaleko. Skorumpovaným Maďarom sa veriť nedá a v ČR to už vyzerá pomerne jednoznačne pre ČSSD, čo som počul.
..aj o zastavkach a oznacnikoch ? ?

Ako sa otočiť na električkovom prejazde

http://tv.sme.sk/v/15083/ako-sa-otocit-na-elektrickovom-prejazde.html
Reply on: S499.1023 #148331:
To je pravda a preto to vyžaduje dôkladnú pripravenosť hlavne v takom byrokratickom a predpisovom molochu ako je železnica.
Cieľom je ukázáť, že sa to dá, ale už sa šíria správy o problémoch s prevádzkou na D3, problémoch s pracovným časom personálu. Neviem, nakoľko to je pravda, ale nahráva to jeho odporcom, lebo keď niekto bude chcieť, vždy nájde niečo proti predpisom.
Reply on: ufo #148330:
Štát má toľko možností robenia obštrukcií (ktoré určite využije) prostredníctvom svojich úradov, že ja by som sa do toho nepúšťal. Ale Jančur je známy Don Quijote ? .
Reply on: zakaznik #148327:
Ja si myslím, že ani nezáleží. Bez dotácie nemajú problém. Ale je otázne, či sa to oplatí.
S dotáciou - dotáciu nemala záujem zatiaľ žiadna vláda dávať na základe výberového konania. Nikto nechcel ochudobňovať dojnú kravu, lebo sa z nej dajú vydojiť slušné peniaze.
Reply on: Sommelier #148313:
správne. je predsa všeobecne známe, že vodiči majú všetky informácie, len sú hajzli tak leniví, že sa im nechce informovať cestujúcich. keď už nič nerobia, mali by aspoň informovať...
PS: sú zhýčkaní, tam je pes zakopaný. dostávajú nehoráznych 600-650 € mesačne za nič. šmejdi ?
Reply on: Petto #148323:
Suvenir z Bratislavy. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.