Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes nám Radiopoint nešiel na Šafku teda som ho aspoň nepočul. ?
Reply on: Solider #148298:
Mna by zaujimalo kedy sa uracia dat si do poriadku vonkajsie BUSE, na elektrickach pravidelne vypadava cislo linky na bocnom displeji zadneho vozna..
Reply on: AAA #148304:
to len tento víkend je ten boom lebo sú dni BA? No aj tak by nebolo od veci keby sa tie spoje na Lesopark a Kačín striedali v 30min intervale.
Reply on: AAA #148303:
Vypadlo mi tam niečo tak ešte raz: Dunčo, už budúci víkend budú zas tie kĺbaky v 15 minútovom intervale voziť oproti dnešku pár ľudí.
Reply on: no.ev.di. #148300:
Dunčo, už budúci víkend budú zas tie kĺbaky v 15 minútovom intervale voziť pár ľudí.
sry za tu chybu..tym
No ja neviem, ale ja tie roproduktory skoro vobec nepocujem ked prechadzaju auta a elektricky na safku. A co taka zastavka Kooperativa a Trnavske Myto sak tam len auta pocut. Bud je to vymyslena reportaz alebo tim ludom uz nacisto drbe. Ze sa vsetko opakuje to kolko ti ludia cakaju na tej zastavke. omg
Premávka L43 :
Linka chodí bars ako, len nie podľa CP. Hodinový interval na Kačín nestačí, autobusy sú plné už na Patrónke, takže niekedy idú dva klbáky za sebou, niekedy s 10-20 rozostupom. Spoj s odchodom o 11:10 #2636) z Patrónky na Lesopark šiel tak plný, že ľudia na ďalších zastávkach nemali šancu pristúpiť, našťastie do 5min za ním šla posila v podobe #2648. Cca o 13h, zastávku pred Železnou studienkou smerom na Lesopark/Kačín išli za sebou tri autobusy L43 Lesopark (3408), za ňou B 741 CNG na Kačín a za ním B 741 CNG na Lesopark, takže miestami bol chaos a nelogické vypravovanie vozidiel za sebou. Posilové spoje mohli dodržať aspoň 10min odstup. Ten CP by mali upraviť na 30min interval na Kačín a 30min interval na Lesopark, pričom by prípadnú posilu robil za klbákom 10.5 SOR a nie naopak.
Nové reproduktory na bratislavských zastávkach začínajú ľuďom prekážať. Sú vraj príliš hlučné a dookola opakujú tie isté informácie. Cestujúci nad ich zavedením krútia hlavou, radšej by obnovený informačná systém videli vo vnútri vozidiel. Ten je totiž v katastrofálnom stave.

http://www.ta3.com/sk/reportaze/151165_reproduktory-prekazaju
http://bratislava.sme.sk/c/5344835/dnes-otvoria-opraveny-kacin.html
"V dnešný deň neplatí zákaz vjazdu áut na Cestu mládeže, od Partizánskej lúky po odbočku na Kačín."
A to zase ma aky vyznam?
Reply on: luky133 #148259:
no neviem, či nakoniec sa bude niečo diať... Záhradník potrebuje tie Capacity k svojej prezentácií pri príležitosti k júnovým voľbám, tak uvidíme..z jeho hľadiska je nutný dobrý timing, nakoľko v tento víkend v súvislost s BApreVšetkych by možno žiare reflektorov málo svietili na neho..
Reply on: Pežot #148290:
čas prepravy a jazdný čas je asi niečo iné,
ak sa pohráme, tak zistíme, že pri porovnávaní CP a skutočnosti môže byť ešte diferencia, ak nebudeme poznať presnú príčinu, potom by sme pri predĺžený celkovej doby prepravy mohli tvrdiť, že to bolo v dôsledku nakladania a vykladania bicyklov, a to len preto, že na tej linke je to možné,
okrem toho, preprava bicyklov je vec sezónna,
Reply on: Bubak #148270:
Tie ich budú mať aspoň klimatizáciu. ?
Re #148274 MatejBA: TO je normálne na sťažnosť len komu sa chce písať list. ?
Reply on: Peon #148292:
tak to som udivený aj sám, ale nakoľko v DPB sa pohybujem už štyri roky nijako ma to neprekvapuje. To som sa obával aj ja, ale ako vidím, je to spustené. Takže idem spať, zajtra ráno sa vyberiem do roboty a večer referujem čo to je za vesmírny výmysel 🙂
Reply on: Pežot #148284:
Wau, keď sa veci robia tak na poslednú chvíľu, udivuje ma, že sa to do začiatku dnešnej premávky vôbec stihlo spustiť. ?

Ja som myslel, že tento rok cyklobusy nebudú (kvôli umožneniu prepravy bicyklov v SO-NE na bežných linkách, a to dokonca bezplatne). A že prívesy zostanú len pre potreby zmluvnej dopravy ALEBO že sa budú nasadzovať na určené spoje nejakej bežnej linky. Či to sa tak dalo len na 901-ke kvôli minimálnemu záujmu zo strany cyklistov?

Re #148286 TeBeCe: ahaaa ?

Re #148271 Solider: Mňa by skôr zaujímalo - tú (hostesku?) si objednal DPB, magistrát alebo Mercedes? Ale tak snažila sa (usudzujem podľa toho videa). Asi chceli za každú cenu dievča. Viem si predstaviť, že Marzy by to robil s radosťou aj zadarmo. ☺
Reply on: Pežot #148290:
ehm, teraz som si spomenul 🙂 chujovinu som napísal 🙂 30 minút trvala jazda a s nakladaním 45 🙂 a podľa CP to bolo nejako 35 minút na jazdu 🙂
Reply on: no.ev.di. #148266:

Re #148289 vlado13:
na minuloročnej trase sme spravili jazdu spod Starého mosta do Devínskej za 25 minút. Doba jazdy bola podľa CP nejakých 30-35, ak sa nemýlim. Ale zaručiť to neviem. Čiže je vysokopravdepodobné, že sa ráta s nejakými minútami na nakladanie bicyklov.
Reply on: no.ev.di. #148266:
už nemám, na posúdenie mi stačia skúsenosti cca za 40 rokov jazdenia,
do jazdného času sa určite neráta nakladanie, to je ložná operácia,
ten, kto má bicykel, písal o zaručene kratšom čase jazdy, ak by mohol ísť celú cestu z Petržalky do Devína po cyklochodníku v dobrom stave a porovnával to s časom jazdy busom, ak sa chcem voziť na bicykli pre radosť či dokonca pre zdravie, potom mi nemá prečo záležať na kratšom čase jazdy z bodu A do bodu B a je jedno či mi koľko taká trasa trvá busom, ak chcem trasu prekonať v čo najkratšom čase, potom mi je jedno, či busom alebo bicyklom,
dobré ráno, prajem,
Reply on: Solider #148271:
O sebe hovoríš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.