Premávka L43 :
Linka chodí bars ako, len nie podľa CP. Hodinový interval na Kačín nestačí, autobusy sú plné už na Patrónke, takže niekedy idú dva klbáky za sebou, niekedy s 10-20 rozostupom. Spoj s odchodom o 11:10 #2636) z Patrónky na Lesopark šiel tak plný, že ľudia na ďalších zastávkach nemali šancu pristúpiť, našťastie do 5min za ním šla posila v podobe #2648. Cca o 13h, zastávku pred Železnou studienkou smerom na Lesopark/Kačín išli za sebou tri autobusy L43 Lesopark (3408), za ňou B 741 CNG na Kačín a za ním B 741 CNG na Lesopark, takže miestami bol chaos a nelogické vypravovanie vozidiel za sebou. Posilové spoje mohli dodržať aspoň 10min odstup. Ten CP by mali upraviť na 30min interval na Kačín a 30min interval na Lesopark, pričom by prípadnú posilu robil za klbákom 10.5 SOR a nie naopak.
Linka chodí bars ako, len nie podľa CP. Hodinový interval na Kačín nestačí, autobusy sú plné už na Patrónke, takže niekedy idú dva klbáky za sebou, niekedy s 10-20 rozostupom. Spoj s odchodom o 11:10 #2636) z Patrónky na Lesopark šiel tak plný, že ľudia na ďalších zastávkach nemali šancu pristúpiť, našťastie do 5min za ním šla posila v podobe #2648. Cca o 13h, zastávku pred Železnou studienkou smerom na Lesopark/Kačín išli za sebou tri autobusy L43 Lesopark (3408), za ňou B 741 CNG na Kačín a za ním B 741 CNG na Lesopark, takže miestami bol chaos a nelogické vypravovanie vozidiel za sebou. Posilové spoje mohli dodržať aspoň 10min odstup. Ten CP by mali upraviť na 30min interval na Kačín a 30min interval na Lesopark, pričom by prípadnú posilu robil za klbákom 10.5 SOR a nie naopak.
vlado13
ak sa pohráme, tak zistíme, že pri porovnávaní CP a skutočnosti môže byť ešte diferencia, ak nebudeme poznať presnú príčinu, potom by sme pri predĺžený celkovej doby prepravy mohli tvrdiť, že to bolo v dôsledku nakladania a vykladania bicyklov, a to len preto, že na tej linke je to možné,
okrem toho, preprava bicyklov je vec sezónna,