No ja neviem, ale ja tie roproduktory skoro vobec nepocujem ked prechadzaju auta a elektricky na safku. A co taka zastavka Kooperativa a Trnavske Myto sak tam len auta pocut. Bud je to vymyslena reportaz alebo tim ludom uz nacisto drbe. Ze sa vsetko opakuje to kolko ti ludia cakaju na tej zastavke. omg
Premávka L43 :
Linka chodí bars ako, len nie podľa CP. Hodinový interval na Kačín nestačí, autobusy sú plné už na Patrónke, takže niekedy idú dva klbáky za sebou, niekedy s 10-20 rozostupom. Spoj s odchodom o 11:10 #2636) z Patrónky na Lesopark šiel tak plný, že ľudia na ďalších zastávkach nemali šancu pristúpiť, našťastie do 5min za ním šla posila v podobe #2648. Cca o 13h, zastávku pred Železnou studienkou smerom na Lesopark/Kačín išli za sebou tri autobusy L43 Lesopark (3408), za ňou B 741 CNG na Kačín a za ním B 741 CNG na Lesopark, takže miestami bol chaos a nelogické vypravovanie vozidiel za sebou. Posilové spoje mohli dodržať aspoň 10min odstup. Ten CP by mali upraviť na 30min interval na Kačín a 30min interval na Lesopark, pričom by prípadnú posilu robil za klbákom 10.5 SOR a nie naopak.
Nové reproduktory na bratislavských zastávkach začínajú ľuďom prekážať. Sú vraj príliš hlučné a dookola opakujú tie isté informácie. Cestujúci nad ich zavedením krútia hlavou, radšej by obnovený informačná systém videli vo vnútri vozidiel. Ten je totiž v katastrofálnom stave.
no neviem, či nakoniec sa bude niečo diať... Záhradník potrebuje tie Capacity k svojej prezentácií pri príležitosti k júnovým voľbám, tak uvidíme..z jeho hľadiska je nutný dobrý timing, nakoľko v tento víkend v súvislost s BApreVšetkych by možno žiare reflektorov málo svietili na neho..
čas prepravy a jazdný čas je asi niečo iné,
ak sa pohráme, tak zistíme, že pri porovnávaní CP a skutočnosti môže byť ešte diferencia, ak nebudeme poznať presnú príčinu, potom by sme pri predĺžený celkovej doby prepravy mohli tvrdiť, že to bolo v dôsledku nakladania a vykladania bicyklov, a to len preto, že na tej linke je to možné,
okrem toho, preprava bicyklov je vec sezónna,
tak to som udivený aj sám, ale nakoľko v DPB sa pohybujem už štyri roky nijako ma to neprekvapuje. To som sa obával aj ja, ale ako vidím, je to spustené. Takže idem spať, zajtra ráno sa vyberiem do roboty a večer referujem čo to je za vesmírny výmysel
Wau, keď sa veci robia tak na poslednú chvíľu, udivuje ma, že sa to do začiatku dnešnej premávky vôbec stihlo spustiť. ?
Ja som myslel, že tento rok cyklobusy nebudú (kvôli umožneniu prepravy bicyklov v SO-NE na bežných linkách, a to dokonca bezplatne). A že prívesy zostanú len pre potreby zmluvnej dopravy ALEBO že sa budú nasadzovať na určené spoje nejakej bežnej linky. Či to sa tak dalo len na 901-ke kvôli minimálnemu záujmu zo strany cyklistov?
Re #148271 Solider: Mňa by skôr zaujímalo - tú (hostesku?) si objednal DPB, magistrát alebo Mercedes? Ale tak snažila sa (usudzujem podľa toho videa). Asi chceli za každú cenu dievča. Viem si predstaviť, že Marzy by to robil s radosťou aj zadarmo. ☺
Re #148289 vlado13:
na minuloročnej trase sme spravili jazdu spod Starého mosta do Devínskej za 25 minút. Doba jazdy bola podľa CP nejakých 30-35, ak sa nemýlim. Ale zaručiť to neviem. Čiže je vysokopravdepodobné, že sa ráta s nejakými minútami na nakladanie bicyklov.
už nemám, na posúdenie mi stačia skúsenosti cca za 40 rokov jazdenia,
do jazdného času sa určite neráta nakladanie, to je ložná operácia,
ten, kto má bicykel, písal o zaručene kratšom čase jazdy, ak by mohol ísť celú cestu z Petržalky do Devína po cyklochodníku v dobrom stave a porovnával to s časom jazdy busom, ak sa chcem voziť na bicykli pre radosť či dokonca pre zdravie, potom mi nemá prečo záležať na kratšom čase jazdy z bodu A do bodu B a je jedno či mi koľko taká trasa trvá busom, ak chcem trasu prekonať v čo najkratšom čase, potom mi je jedno, či busom alebo bicyklom,
dobré ráno, prajem,
boxcar