Lebo je to vážny problém najmä finančný tam tú odbočku dorobiť. Aj keď je pravda, že keď to ani Záhradník nebol schopný urobiť za celú tu dobu, kedy na 32 jazdili "duobusy" tak to asi nejde ?
Ide o dosť low-cost autobus, ktorý by mal byť lacnejší než SOR. Neviezol som sa v ňom a videl som len fotky a pôsobil na mňa dosť lacno a napr. neobsahoval niektoré vychytávky, ktoré obsahuje klasický autobus. Tento autobus je hlavne pre mestá, ktoré nemajú veľké finančné možnosti na obnovu vozového parku čo v prípade Bratislavy nie je až tak do bodky splnené. Určite máme viac peňazí na obnovu ako nejaké MHD s 20 autobusmi. Neviem si predstaviť jeho premávku v Bratislave ale ak sa tu teda bude testovať som zvedavý na jeho spoľahlivosť a čo povedia vodiči... Predtým to bol Novoplan a tie neboli veľmi spoľahlivé. ?
projekty na území Bratislavy možno financovať iba z Kohézneho fondu, pre ten platí pomer 85 : 15 - zdroje fondu + národné zdroje : zdroje konečného príjemcu,
pri posudzovaní žiadosti môže byť rozhodnutie o pomoci v pomere 50 : 50, záleží aj od toho, ako vyhodnotia jednotlivé technické zariadenia, či sú budované iba pre túto trať, alebo či budú využiteľné aj pre aktivity mimo posudzovaný projekt,
pred schválením konečný príjemca finančnej pomoci bude musieť preukázať zdroje v rozsahu rozhodnutia o podieloch, inak bude žiadosť zamietnutá
Viem si este predstavit ze ten trolejbus ciastocne nahradi 84/184 (hoci je to trochu hlupost), ale absolutne si neviem predstavit ako nim chcu nahradit 41ku...
a odkiaľ na to zoberú peniaze? však niesú peniaze ani na pár nových SOR NB 18 CITY ?
Re #147426 Ike: Naraz?! To ešte bude v programoch na niekoľko volebných období. Ja som za to aby sa aspoň nejaká organizácia a poriadok do toho dostal a potom už len potichu bez omieľania to 2-3 roky pripraviť tarifu, vybavenie a techniku na to (označovanie liniek). Za ten čas čo sa to sľubuje by mohla celý ten dokument ovládať polovica ľudí v BSK. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila
kazdopadne mapy a podkladu su tu..
http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-trat-prazska-hrobonova
a tu ku dalsim tratiam
patronka / vojneska nemocnica
http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-trat-patronka-vojenska-nemocnica
dlhe diely
http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-doprava-bratislava-dlhe-diely