Reply on: m@rtin #14697:
este raz a naposledy: na linke 12 NESMIE prist vysokopodlazny bus, capisco?Prejazd z linky 19 v pripade poruchy vozu l.12 tiez nie je ralny. Po prve, tie trate su od seba tak daleko (stretavaju sa len pri nemocnici), ze prejazd z 19 na 12 by trval dvadsat minut.
Po druhe: viem si rpedstavit nadsenie ludi cestujucich 19-kou, ked im vodic povie - vystupte si, ja musim ist teraz nahradzovat dvanastku. A pockajte si na nahradny spoj. Keby v tej tvojej NP 19-ke sedel nahodou nejaky vozickar (ved vlastne pre nich ju chces zriadit, nie?) tak je takisto v prdeli, do Karosy 732 by ho nanajvys vylozili.
Po tretie: Vladimir ti pisal, ze jeden alebo druhy bus stoja casto vo vozovni, LEBO MAJU PORUCHY. CityBus je poruchove vozidlo. Takze by sme aj tak s dvoma vozmi nevedeli garantovat L19.
Po stvrte: L19 ma obehovu dobu nejakych 47 minut, potom 13 minut stoji a znovu. L12 jazdi kazde 2 hodiny a ma volnejsi rezim, takze nie je tak zranitelna.
Po piate: ako mozes napisat taku do neba volajucu pi*ovinu, ako ze nasa 333 uz 6 rokov nesluzi vozickarom??? To si myslis, ze ju mame kde, vystavenu na podstavci vo vozovni? Tak mi vysvetli, co tyh 6 rokov robila! Druhy Citybus mame od r. 2002, takze ten stav ktory povazujes za nenormalny, trva este len rok a potrva nanajvys dalsi rok. Najprv si nieco over, potom az pis blbosti.
J
Vladimír: To BA a KE mi je samozreme (za tm Petržalka ) Ale ten ďalší vývoj ma prekvapil. Ja som myslel, že to poradie je úplne iné.
m@rtin: Jasné KELT schladí všetky vášne
d3k0: nečuduj sa. Bratislavské problémy tu boli prebraté už toľko krát, že niekedy diskutujúci ľudia potrebujú hovoriť aj o niečom inom. Len škoda, že je to často skôr hádanie ako diskusia. No ale nedá sa s každým si padnúť do oka.