Včera som šiel IGK za 21kou po ceste II/505 a Ulici Vápenka a autobus (napriek tomu, že mal na zadnom čele vycapenú nálepku 90 km/h) išiel 40 km/h a po odbočení do DNV šiel 30 km/h!!!! Existuje na to nejaký rozumný dôvod (okrem toho, že šiel s predstihom? Nie je to prvýkrát, čo sa to stalo... Veď ľudí v autobuse tiež nebaví slimačím tempom cestovať...
kedy? zatiaľ som zaregistroval info o zmene iba od Račkovej, na ba.sk, v sita/tasr info od Račkovej... o Kaveckom ani ň. či myslíš najnovšieho "hovorcu" - BZ osobne?
nechcem sa príliš rýpať do právnych problémov, ale sa mi zdá, že zákon je viac ako vyhláška a ak sa nezmenil 168/1996:
"§ 8 Osobitné povinnosti dopravcu
(1) Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu
(§ 4) povinný
i) informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení
autobusovej linky alebo o zmene jej trasy?, o zmene
cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách
na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo
verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak
ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak
informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie,"
takže DPB sa až zajtra dozvie, že sa otvorí EV a iba pár hodín predtým, tesne po polnoci, operatívne zmení trasy liniek ?
DPB to hovorí preto, že sa predstavitelia magoriátu a predstavenstva DPB v tom nikdy neviezli, alebo ak tak po piatich v jednom vozidle... ale dokonca aj Weigl si to myslí, že je to kapacitou to isté ako naše klasické 12m... Ešte k tomu schody tam uberajú miesta na státie. Tiež tam je na figu tá tyč čo predeľuje priestor v ktorom sú sklopné sedačky, tie by som tam ani nedával. Ešte aj to posledné čo na tom otrasnom rozmiestnení prvkov v interiéri mohol DPB zachrániť tak to zabil - sklopné sedačky a tú tyč s operadlom tam nechal ?
ono sa ťažko znáša čokoľvek od každého, kto roky stojí na špici z toho už nejakých desať rokov tam nemá čo oxydovať, keďže jeho ekonomika nič neprodukuje a žije len z vojenských konfliktov na blízkom východe
no na takom FBéčku ti viem hneď hodiť link na jednu skupinu kde nájdeš po kope aspoň 150-170 ľudí, ktorí si myslia, že Dlhé diely sú niečo extra a, že sú mestská časť, že nepatria do Karlovej Vsi ? ak tam ten komentár dotyčnej osoby ešte bude, tak ho nájdeš na tom zmagorenom profile za víkendovú prevádzku L133...
Autobusy premavaju normalne. Eurovea je este oplotena. O menej nez 24hod je presmerovanie a nikde oznam. Ani na zastavkach ani v autobusoch. Vivat Bratislava...
32 pod most + 4 po EV *2=72, ok, beriem, tak potom stačilo spraviť "odpočívadlo" pred nástupiskom niečo v štýle 94 Vazka a nie sa tam točiť ako zmyslov zbavený...
Re #146820 Petto: a dpb argumentuje, že majú rovnakú kapacitu ako krátke Kaorsy ?
Re #146842 luky133: a v tomto čase dpb.sk svieti v aktualitách najnovší oznam: "Premávka MHD počas jarných školských prázdnin od 1. do 5. marca 2010 (27. 2. 2010) ?
Re #146850 Emo: smer z Apolla do Pe zmeníš (zatiaľ) ťažko, keď sú tam zábrany a nikto sa v tom nechce rýpať, ale smer mesto mohol ostať cez Bosákovu, veď to označili ako nosnú linku (s čo najrýchlejšou trasou do centra), kde by stála spolu so 196 s tým, že 96 by smer mesto išla cez Šustekovu a euba
na DI? nebuď smiešny... Poviem ti presne, čo spravia... pozrú na fax... zasmejú sa... hodia do koša a tým to skončí... pre žabky je jednoduchšie sledovať dodržiavanie 40ky pri škole cez prázdniny (alebo víkend) v noci, resp. merať 50ku v Mlynskej doline, kde je nebezpečné spomalenie z 90 na 50 kmh a kde je "intelignentne" vedený chodník pre chodcov PRED protihlukovou stenou
Ike