Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ináč oddnes už pri Eurovei fungujú semafóry. Odporúčam aby tam prvé dni stávali policajti a pekne vyberali pokuty! ? Dnes čo som stál na Malej Scéne snáď 3 vodiči za prá min prešli na červenú lebo si nevšimli, že už fungujú a dokonca ma jedna ženská takmer zrazila autom lebo išla na červenú keď chodci mali zelenú. ?
Reply on: ufo #146658:
to je vec názoru. mne sa páči . kontinualita je fajn.
Reply on: m@rtin #146657:
Prečo to nemá tyčový zberač 😛 😃 ?
Reply on: m@rtin #146657:
Škoda, že to robil Kotas. Už je to mnoho rokov to isté okukané.
Reply on: Valec #146655:
nebola ta prva Agora este dokonca vysokopodlazna ? 🙂
add 133 - uz nemienim o tom diskutovat - kazdy mame na to svoj nazor, ma to svoje klady i zapory a dookola o tom dristat - no kde sme.
Reply on: Petto #146565:
Ak ma pamäť neklame, tak Agora je z roku 1986 (alebo 84)?

Re #146577 Hug0: Dúfam, že si ju poslal na Pribinovu.

Re #146582 MatejBA: "Skupina sa pomalicky rozrasta ked nas tu bude viac ako 150 poslem to DPBA"
To bude už aj na jeden spoj. Keď Vás bude 48.000, potom to bude aj na celodennú premávky.

Re #146610 Petto: A na čo? Aby grázli z DD mohli priamym spojom chodiť somrovať do Eurovei?

Re #146616 Petto: Má, v rannej a možno trochu aj poobednej špičke. Aj to by som jej zrušil zastávky Molecova a Nový most. V ostatných časoch nemá žiaden význam.

A len k tomu Eurovea šialenstvu. Vo Viedni začali tento rok s výstavbou novej Hauptbahnhof (viem že nejaké práce prebiehajú už dlhšie, ale teraz je to naplno vidno). Na už majú aj naprojektované, aké linky MHD a kadiaľ pôjdu. A ako sa to rieši u nás? 4 dni do otvorenia (i keď zas je otázne, či do Eurovei musí niečo zachádzať, keď je to asi 200 metrov od Malej scény) a info žiadne.
Neviete čo sa deje s nástupným ostrovčekom pri Dvoch levoch? Dnes na ňom pílili asfalt a odstraňovali zábradlie. Idú ho premiestniť na iné miesto alebo ho iba idú opraviť?
Reply on: Petto #146651:
ale nechápem, že je to v centre a nepodporuje sa tá filozofia nosných liniek s krátkym intervalom, aj keď v prípade EUROVEy je priskoro robiť závery čo tam bude treba vlastne. Hovorím, že škoda, preškoda projektu tej električky ? teraz by to síce šlo ale s ťažkosťami, žeby električka vyšla od Šafka na Pribinovu, pri SND vošla do krátkeho tunela popod to námestie pred SND, a potom vyšla na povrch a nejak obišla zjazd mosta Apollo a vyšla na Košickú, lenže to by bol zas problém to vyriešiť priestorovo. U nás je času habadej ale nikto sa nezaoberá nejakým prezieravým riešením, všetko sa na poslednú chvíľu zbúcha a potom to vyzerá na figu a ostáva nám akurát tak to, že dedíme problémy ktoré sa neriešia a ešte k tomu vznikajú nové.
Reply on: Petto #146610:
Lebo Eurovea nie je v pešej dostupnosti Šafka, že? ?
Reply on: no.ev.di. #146650:
Suhlas, ale vsak pockaj , kym sa tam vsetky megalopolisy dostavaju ( Eurovea uz je ) - doprava tam bude potom kolabovat jedna radost. Tbus trat by tam tiez vela neporiesila

a uz len 28 a 66 budu vyborne linky na obsluhu Eurovey so svojim vozidlami SOR B(N) 9,5 ?
Reply on: Petto #146649:
keby sa pred rokmi vydaril projekt električky Šafko - Pribinova - Košická, tak mohla byť obsluha Eurovey, SND aj Tower 115 jasná záležitosť bez potreby predlžovania L66,vzniku L133 a predložovania L28, všetko by to kryla električka ?
Reply on: no.ev.di. #146648:
Nie vsetci maju Malu scenu a SND ako ich konecnu stanicu, plno ludi potom presada na 50,78,88 a isty cas rano chodi aj plno ludi z Landrerovej peso k TOWER 115 - no budu prekvapeni, ked im od stvrtka povie sofer ( akusticky hlasic ) pri EUROVEY - konecna . Pindal som, ze je to daleko ( eurovea - landerka) , ale da sa to prezit pesou dochadzkou
Reply on: 810zssk #146639:
ty máš EUROVEA eufóriu? Koľko ľudí nastupuje na L133 na Malej Scéne a ide s ňou na DD, alebo od SND už? Si myslíš, že zázračne všetky pracovné pozície v EUROVEE obsadia ľudia z Dlhých dielov? ? To je asi také tvrdenie jak keď LOLO zadrel, že polovica Petržalky bude cestovať vlakom k EUROVEE a ASMN ?
Reply on: Hug0 #146644:
Prevez sa raz k nam, ak by si dal na 32ky klby za ponechania sucasneho intervalu ,tak jedine 2klbovy VANHOOL by to vsetko pobral, ostatne klby bez sance !!!
Reply on: Hug0 #146644:
keby L32 šla cez Staré grunty a obslúžila aj Slávičie údolie, tak by bola super, ale určite nebude mať dôvod na taký interval aby obslúžila DD primerane. Preto v úseku DD - Molecova bude stále potrebná posila v podobe L33. V Brne to takto funguje s L25 a 26, ktoré od Sídliště Vinohrady posiluje výlučne špičková L27 len po Starou osadu, čo je cca 9-10min jazdy, čiže niečo ako DD - Molecova.
Reply on: Hug0 #146644:
Pri intervale 3/8/8 mozno ano ?
Dlhe diely by utiahla aj jedna linka a to zatrolejovaná 32-ka s kĺbami. Svojím spôsobom je aj 33-ka zbytočná linka.
Reply on: MatejBA #146641:
Ked je v mestskej časti Karlova Ves 33-tisíc obyvateľov, tak nemôže v Karlovke bývať len tisícka... DD majú okolo 20tky...
Reply on: luky133 #146640:
Vdaka 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.