Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #146446:
Tak 139 je vhodná najmä pre študentov to musím uznať, ale ľuďom čo bývajú v tejto lokalite až tak veľmi nepomôže. Pri pohľade na tie drahé vily si nemyslím, že jazdievajú MHD okrem ich detí čo ešte nemajú 18. ? Ale samozrejme aj tu sa nájde nejaká výnimka a určite tam niekto nemá auto. Do dvoch rokov sa má začať rekonštruovať cesta na Staré grunty a ráta sa tam s výstavbou trolejbusovej trate takže 139 sa potom zruší a ľuďom tam bude jazdiť pravdepodobne 32. ? A Eurovea ráta s električkou. Je v nej vybudovaná hrubá stavba podzemnej stanice, ktorá v budúcnosti bude slúžiť pre metro alebo električku, ktorá pôjde pod zemou. Takže predpokladám, že o takých 20 rokov tadiaľ prejde prvá električka a bude to typ K2S2 (rekonštrukcia nejakej terajšej K2S ? ).
Reply on: luky133 #146442:
"A zelené sú tu tak krátke, že keď niekto nebeží málokedy stihne prísť do cieľa na zelenú" - Myslel som si, že diskutujúci na tomto fóre chápu základy fungovania semafórov ?
Reply on: luky133 #146442:
presne tak... Pričom DPB s magistrátom chceli veľmi vychovávať a učiť na prestupy, lenže nenašli to na to "gule" aj pri električkových linkách. L135 a 139 sú fajn linky, tam vidím zmysel, nie každý môže šlapať do kopca keď ide o dôchodcu,telesne postihnutého alebo človeka s tažkým nákupom. Mám známeho na DD čo cestuje k EUBA a povedal mi, že L133 prestal používať lebo stoja v zápche (či je ráno a či poobede), takže ide maximálne po Molecku a tam prestúpi na električku, pod Novým mostom sadne na L88 dojde k EUBA. Pri tomto ma napadá, že je veľká škoda, že neexistuje žiadny projekt na rozšírenie električkovej siete v centre mesta, napr. o trať Šafko - Dostojevského (keď už EUROVEA odmietla električky, tak by sa tam točili a-busy a t-busy) - AS - Karadžičova - napojenie na el. trať pri Steine.
Reply on: MatejBA #146439:
to je rovnako ako Ovsište. Keby im sľúbili, že zavedú linku v trase bývalej L88, tak by boli nadšení, ale frfľali by, že L99 by tam už nepremávala, lebo oni potrebujú mať linku k ŽST Petržalka, TERNU, atď. pričom k TERNU a všade ďalej po trase L99 sa dostanú skôr linkami 68 a 98. Hlavne ma irituje, že DPB nič nerobí s tým neekonomickým súbehom L84 a 99.
Reply on: MatejBA #146441:
Stala sa tam už minimálne jedná smrteľná nehoda resp. možno aj viac len na 100% viem o tej jednej.
Reply on: Solider #146438:
Preco nie?
Reply on: no.ev.di. #146440:
Problémom Molecky nie je ani to, že sa ľuďom nechce prestupovať, ale ten, že tie semafóry sú tak debilne nastavené, že jednoducho človek neprejde celú Molecovú za kratšie ako 5min keď čaká podstivo na každom semafóre... A zelené sú tu tak krátke, že keď niekto nebeží málokedy stihne prísť do cieľa na zelenú... Ale to je problém viacerých križovatiek v BA. ? Mne nerobí problém prestupovanie veď ten kto ma pozná vie, že by som sa zaobišiel bez 133 (veď ju používam len možno 2 dni v týždni) a duplom už bez liniek 139, 36, 35 a 135... Dokonca v peknom počasí hocikedy vystúpiom o dve, tri zastávky skorej a prejdem sa po vonku keď ma netlačí čas. Ale povedzme si asi každý bude radšej cestovať linkou bez prestupu ako prestupovať nie? ? Takže to nie je, že problémom sú leniví Dlhodielčania, ale skôr to, že ich DPB rozmaznáva.
Reply on: no.ev.di. #146440:
Ale hlavny problem 33 je, ze ked bola sanca vybudovat prestupny uzol "na hrane" tak niekto, koho asi ani v zivote volit nebudem, sa vybudovala zastavka v polovici molecovej a nasledne zrusila ? A dalej sa neriesilo - a ludia su ako ovce akonahle vidia, ze nieco ide, bezia hlava nehlava a divim sa, ze sa este nestala smrtelna nehoda ?
Reply on: MatejBA #146435:
všetko je ok, mne sa ľúbi táto konverzácia ? tak prechod cez jeden prechod na Molecke by som nevidel ako takú tragédiu. Čo majú hovoriť ľudia čo prestupujú každé ráno z 84/99 na Farského a musia prejsť cez 4 semafory. Viem, že toto točím tu dookola ale poukazujem na to, že niekomu je za ťažko prestup kde má použiť jeden prechod pre chodcov a niekto musí prejsť cez 4 prechody a ani nepípne (aj keď dávnejšie Ovsišťania riadne pindali). Alebo napr. prestupy a-bus,t-bus, elina na Račianskom a Trnavskom mýte, príp. Bajkalská, tiež žiadna sláva ale nemôžu byť všade podchody, nadchody, skrátka niekde musí byť prechod a inak to nejde.

Mimochodom električky jazdia z KV do mesta každé 2-3 minúty lebo ľudia väčšinou nečakajú na svoju linku ak majú čakať viac ako 5-6min. Sadnú na prvú linku, ktorá ide do centra a neriešia viac (to bolo ostatne konštatované aj v audite v 2005). Tam aj tak prestupujú, len keď sa nahodí návrh o kratšom intervale elín a prestupoch, tak besnia, pričom nevedia že prestupujú, len potrebujú mať podvedome pocit, že sa môžu dostať všade bez prestupu. Keby bol kratší interval (4 alebo 8min) tak by sa ľahšie prestupovalo v centre z busu,t-busu na eliny.
Reply on: Solider #146438:
Tak naco ju potom slubovali pred volbami? ?

Re #146437 Ike: Pravda ...
Reply on: boxcar #146436:
133 by vôbec nemala existovať.
Reply on: MatejBA #146435:
aleba... pokiaľ ide o DD, zrazu prestupný systém nefunguje.... zastanem sa teraz dunča, ktorý bol totálne zdrbkaný, keď vyťahoval, že v Bratislave prestupný systém nefunguje... a zrazu ejha... naozaj...
.

Počuj, ja každé ráno prebehávam cez Saratovskú zo zastávky Pri Kríži pri Bille, na električkovú zastávku, ale sorry, ak by toto mal byť argument pre obhajobu nejakej vzkriesnej 101ky
Reply on: MatejBA #146435:
L133 by nemala byť nosnou linkou. Ak hej, potom zrušme električky, trolejbusy na dd..
Reply on: no.ev.di. #146433:
a este - preco nemoze byt L33 ako nosna linka? Lebo prestupny system v BA nefunguje - ze treba prejst cez 1 cestu? Jednu z najfrekventovanejsich + elektricky jadzai iba kazdych 12 minut + su strasne pomale (Karloveska pomalodraha) + el. su v najhorsom stave (Vacsina - aj ked osobne jazdim 17 rano a 5+(nieco z racianskeho na SAV)+32 poobede)
Reply on: no.ev.di. #146433:
Tak ty vkuse rozpytvavas DD a "neferove rozdelenie vozov" ja iba reagujem 😉
Reply on: MatejBA #146429:
neviem prečo sa nemôže dať za DD bodka proste s tým, že sa vytýči ako cieľ nosná/lokálna linka s hustým intervalom L33 k Molecovej a doplnková L32, ktorá by neskôr po dobudovaní t-bus trate na Patrónku z Molecky mohla byť posilnená.

Linka z DD do ŽST P. Biskupice by nebol moc dobrá nápad kvôli meškaniam, ktoré by naberala. Na L32 by mohli byť Solarisy, ale rovnako a ešte viac by si ich zaslúžila aj L50, nemusia všetko dobré zhrábnúť DD linky totižto.
Reply on: luky133 #146431:
Ups, zabudol som, ze teraz tu nastane vybuch nervov ?
Reply on: MatejBA #146429:
No už si prezradil to čo som nechcel povedať. ? Už od tohto piatku to možno bude a možno nie. ?
Reply on: intony #146427:
predbehol si ma.
chlapec by už nemal toľko masturbovať nad 133 či 32, vymýšľaním nových liniek na dd a vypisovanie podnetov kvôli tomu na dpb, magistrát.
Mohol tu byť príjemný systém trolejbusovej dopravy na DD s prestupom na hrane na električky do rôznych častí mesta, kapacitne sa zaviedla aj L17. Miesto toho tu máme prázdnu 33 atĎ. škoda reči.
Reply on: no.ev.di. #146426:
1.) Nie, myslel, ze Solarisy by mali ist na 32/133
2.) Posuskava sa o celodennej premavke 133
3.) 133 sluboval Durkovsky pred volbami (priame spojenie DD a NM)
4.) Ja uz sam dlho hovorim, ze nech zrusia 32/33/133(/139) v sucasnej podobe a zavedu 2 linky:
- 32 (alebo 213): DD - Molecova (alt. - Slavicie udolie) - Patronka - Kramare - Hl. Stanica (stacili by 14Tr(M) ci iny kratky tbus)
- 33 (alebo 70): DD - Molecova - NM (alt. Eurovea ako zachadzka/konecna) - ASMN - Vlcie Hrdlo - ZST P. Biskupice (ta 33 preto, aby si nepindal na subeh "33" a "70" do Eurovei - stacil by Solaris ci nejaky 18m bus)
Interval ale neviem aky by sa mal dat (mozno 10/15/20 na 32 a 5/10/10 na 33/70)

(to je len navrh, aby niekto nevravel, ze "nevymyslam" ? )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.