Ja napr prechadzam dosť často podchodmi v bratislave ktoré sú v katastrofalnom stave myslím tím podchod na patronke a na trnavskom myte kedy ich dá mesto do normalneho stavu napr na patronke by som spravil predajni dpb a ale najviac sa hnevam na to že do tesca Lamač nechodí linka 37 celodene obojstranne a nie len z mesta ráno počas pracovnich dni tam nechodí z Lamač žiadni spojmalo by sa to riešiť tak že ráno by tam mala 63 zachadzat aspoň každú druhí odchod
"Aspoň, že Slovak Lines keď obnovovali vozový park, tak nekupovali namiesto 12m busov 10,5m."
MOhol by si vymenovat vozidla SL dlzky 12 metrov, ktore nahradzovali? Lebo ako pozeram tuna na imhd, tak Ikarus 280.10 - 16,5m, Karosa C 744 - 17,3m a Karosa C 734 - 11m. Akosi nerozumiem, ked skratenie o 30cm je neskutocne barbarsto a hroza, ale nahradenie klbaku klasickymi vozidlami je priklad hodny nasledovania. Schizofrenia, ci len obycajna zaujatost?
mňa milo prekvapilo, že v nejakej ankete ľudia dosť často si vybrali ako odpoveď na margo otázky, že ako hodnotia ľudia príchod 25 Meďákov + 15opcia a 35 SORov + 65 opcia. Odpoveď bola : Je to síce pekné, ale zaujímalo by ma kde je pôvodných sľubovaných 240 klbákov?! Teší ma, že je dosť ľudí čo sa nenechajú namotať na lacné triky týchto populistov.
To ako si dvaja zlodeji robia z DPB predvolebnú kampaň hovorí za všetko. Osobne Chruňovi a ostatným okolo neho prajem najhorší volebný výsledok. A len tak mimochodom, žeby tie pochybné tendre čo sú v DPB pomaly na dennom poriadku boli náhoda? Alebo treba peniažky na kampaň?
Chodec môže vkročiť na prechod počas CELÉHO intervalu svietenia zelenej. Predĺžením intervalu z 5 na 30 sekúnd sa nič nevyrieši, pretože chodec môže vkročiť na prechod aj v 30-tej sekunde. Čas medzi naskočením červenej pre chodcov a zelenej pre autá musí byť taký, aby chodci mohli bezpečne opustiť prechod.
S električkou alebo metrom sa ráta avšak v podzemnom variante a práve preto sa bojím, že sa ho čoskoro nedočkáme nakoľko je to príliš finančne nákladné. Osobne si nie som istý, či by bolo vhodné viesť električku po bývalej železničnej vlečke lebo pokiaľ viem tá bola v záplavovom území Dunaju takže v prípade záplav by na nej musela byť vylúčená premávka.
Dlhším intervalom pre chodcov o pár sekúnd. Niekde je to možné a niekde nie. Na Molecovej bývali i lepšie intervaly i horšie. Toto je asi najčastejšie menená križovatka v meste kvôli častým prestavbám. Ďalšia prestavba Molecovej sa chystá na budúci alebo ten ďalší rok kvôli Aquariu. Pri poslednej prestavbe zabudli dokonca aj dokončiť časť chodníku takže časť cestujúcich stojí na chodníku a čas v blate... ? Napr. pri prechode na námestí Ľ. Štúra je zelená pre chodcov tak krátka, že ani ja (čo chodím dosť rýchlo) nestihnem nikdy prísť do viac než polovice križovatky bez toho aby naskočila červená po ktorej o pár sekúnd naskočí automobilom zelená. Zrovna na tomto mieste som videl veľa situácií kedy človek na vozíčku či o paličke musel počkať na druhú zelenú v strede na električkovej trati kvôli tomu, že už automobily mali zelenú. Nedávno magistrát predlžoval zelený signál pre chodcov na niektorých križovatkách avšak na túto pravdepodobne zabudol. ?
opäť je to otázka umiestnenia trate,
keď sa likvidoval voľný pás po železnici, mesto neinvestovalo, nemalo ani kúsok strategického videnia a neprijalo aktualizáciu ÚP s verejnoprospešnou stavbou, čo by mu umožnilo vyvlastnenie, ak by sa nedalo so ŽSR dohodnúť,
zo súčasnej cesty vziať šírku cca 6 m a na určitých miestach ešte na nástupné ostrovčeky by asi nešlo, otázne je aj miesto pre riešenie iba jednosmernej premávky,
rovnakú chybu urobilo aj pri posudzovaní zámeru Eurovea, malo v rukách záväzné stanovisko, nástroj ktorý dáva právo požadovať priestor pre verejnú dopravu
A čo som na tom zle napísal? Možno som sa zle vyjadril avšak myslím, že každé napadne, že som mal na mysli, že signál "Choď!" trvá krátko a nie len na Molecovej sa dajú vidieť situácie, že keď ide cez riadený prechod nejaký človek o paličke kým príde na druhú stranu tak automobily už majú zelenú. ?
Tak 139 je vhodná najmä pre študentov to musím uznať, ale ľuďom čo bývajú v tejto lokalite až tak veľmi nepomôže. Pri pohľade na tie drahé vily si nemyslím, že jazdievajú MHD okrem ich detí čo ešte nemajú 18. ? Ale samozrejme aj tu sa nájde nejaká výnimka a určite tam niekto nemá auto. Do dvoch rokov sa má začať rekonštruovať cesta na Staré grunty a ráta sa tam s výstavbou trolejbusovej trate takže 139 sa potom zruší a ľuďom tam bude jazdiť pravdepodobne 32. ? A Eurovea ráta s električkou. Je v nej vybudovaná hrubá stavba podzemnej stanice, ktorá v budúcnosti bude slúžiť pre metro alebo električku, ktorá pôjde pod zemou. Takže predpokladám, že o takých 20 rokov tadiaľ prejde prvá električka a bude to typ K2S2 (rekonštrukcia nejakej terajšej K2S ? ).
"A zelené sú tu tak krátke, že keď niekto nebeží málokedy stihne prísť do cieľa na zelenú" - Myslel som si, že diskutujúci na tomto fóre chápu základy fungovania semafórov ?
presne tak... Pričom DPB s magistrátom chceli veľmi vychovávať a učiť na prestupy, lenže nenašli to na to "gule" aj pri električkových linkách. L135 a 139 sú fajn linky, tam vidím zmysel, nie každý môže šlapať do kopca keď ide o dôchodcu,telesne postihnutého alebo človeka s tažkým nákupom. Mám známeho na DD čo cestuje k EUBA a povedal mi, že L133 prestal používať lebo stoja v zápche (či je ráno a či poobede), takže ide maximálne po Molecku a tam prestúpi na električku, pod Novým mostom sadne na L88 dojde k EUBA. Pri tomto ma napadá, že je veľká škoda, že neexistuje žiadny projekt na rozšírenie električkovej siete v centre mesta, napr. o trať Šafko - Dostojevského (keď už EUROVEA odmietla električky, tak by sa tam točili a-busy a t-busy) - AS - Karadžičova - napojenie na el. trať pri Steine.
to je rovnako ako Ovsište. Keby im sľúbili, že zavedú linku v trase bývalej L88, tak by boli nadšení, ale frfľali by, že L99 by tam už nepremávala, lebo oni potrebujú mať linku k ŽST Petržalka, TERNU, atď. pričom k TERNU a všade ďalej po trase L99 sa dostanú skôr linkami 68 a 98. Hlavne ma irituje, že DPB nič nerobí s tým neekonomickým súbehom L84 a 99.
Problémom Molecky nie je ani to, že sa ľuďom nechce prestupovať, ale ten, že tie semafóry sú tak debilne nastavené, že jednoducho človek neprejde celú Molecovú za kratšie ako 5min keď čaká podstivo na každom semafóre... A zelené sú tu tak krátke, že keď niekto nebeží málokedy stihne prísť do cieľa na zelenú... Ale to je problém viacerých križovatiek v BA. ? Mne nerobí problém prestupovanie veď ten kto ma pozná vie, že by som sa zaobišiel bez 133 (veď ju používam len možno 2 dni v týždni) a duplom už bez liniek 139, 36, 35 a 135... Dokonca v peknom počasí hocikedy vystúpiom o dve, tri zastávky skorej a prejdem sa po vonku keď ma netlačí čas. Ale povedzme si asi každý bude radšej cestovať linkou bez prestupu ako prestupovať nie? ? Takže to nie je, že problémom sú leniví Dlhodielčania, ale skôr to, že ich DPB rozmaznáva.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk