Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Aby si sa zo 133 neposral. ?
Reply on: luky133 #146425:
Čo chcú na L32 posilňovať ešte?! Tou novinkou chceš povedať, že SORky NB 18 alebo Meďáky by mali ísť na L32 či L133? L133 je len výsledok toho ako sa serie na rozširovanie ekologickej trakcie a ako sa všetko rieši len polovičato. Mali sa kúpiť trolejbusy na L33 aby mohla huste premávať, k tomu ako doplnok L32 zaviesť premávku L17 od 6 do 8:30 a 14:00 do 18:30.
Reply on: no.ev.di. #146424:
No avšak ak by DPB nasadil napr. také 10,5m na linku 32 ale kľudne aj iné tak by kapacitne nepostačovali a musel by posilniť aj interval a to si vyžaduje viacej vozidiel, viac vodičov a teda viac výdavkom čo je neekonomické. A nakoľko vieme, že do volieb sa keď tak ešte linka 32 posilní netreba to očakávať možno po voľbách... ? I keď skôr som názoru, že po tom čo nasadia nové kĺbové vozidlá tak Solarisy poputujú na linku 32 s tým, že ich bude vypravovať už tretia kolóna. A čo sa týka linky 133 po otvorení Eurovey sa stane nosnou linkou pre západnú časť Bratislavy do Eurovey takže na to DPB asi nesiahne. I keď voľakedy na nej jazdili 10,5 a 9,5 do príchodu Tedomov a tie 10,5 zo začiatku postačovali dokým sa linka 133 nestala nosnou linkou v rannej a poobednej špičke. ? Dokonca sa povráva o jednej novinke na linke 133 len nakoľko to ešte nie je oficiálne tak tu nebudem písať do vzduchu pretože sa tak nemusí stať. ?
Reply on: luky133 #146422:
aby ti neodpadlo z tvojej dlhodielskej rite. Bolo tam písané, že prípadne by som nasadil 10.5 na niektoré zo spomenutých liniek ale keď si sa ozval, že na L32 alebo 133 (tam som mal preklep, namiesto L33 mala byť 133), tak asi na tom niečo bude ? Na L37 by mali byť určite 12m, alebo 10.5 no 9.5 nikdy. S L30 neviem ako to je, čo ju občas vídavam, tak nejazdí moc plná ale to môže byť kľudne od Patrónky inak, kde na ňu môžu prestúpiť ľudia z 21,22,34,83 a 212. Tam by som tiež 9.5 nenasadzoval preventívne, možno by 10.5 stačili. Čo sa týka 10.5 na L99, tak s nimi nie je problém, až dokiaľ nevynechá počas špičky L84, tak vtedy je to horšie. Inak mimo súbehu s L84 je úplne bezproblémová.
Reply on: no.ev.di. #146420:
Tebe je zle pri vsetkom, lebo mas potrebu pindat. Tu bednu ma inak vacsina t-busov.
Reply on: no.ev.di. #146421:
Na 32 dať 10,5 vozidlo? ? Veď už teraz v niektorých hodinách nestačí 12m popr. 15m... Istého času keď ešte neplatilo pravidlo len to čo je NP môže ísť na DD na nej jadili aj 18m... A na 33 by tiež neboli vhodné. Teda v časoch kedy jazdieva 133 áno, ale v časom kedy nejazdieva väčšinou jazdia dosť plné 25Trky... Pred asi 8-10 rokmi mal DPB úchylku nasadzovať 9,5 na 32, ale dlho to nevydržalo...
Reply on: Valec #146419:
Tak ja by som 9.5 SOR nasadzoval na linky 23,29,38,41,43,51,52,54,55,57,58,77 a 79. Na L35,36(tú by som zrušil),44,135,139,156,180 by som nasadzoval minibusy, aj keď v prípade L156 to nie je možné, lebo na tej jazdia vozy z L51 po prestávke v Krasňanoch. Na linky 20,22,28,30,32,33,37,53,56,65,67,80,91,191 by som nasadzoval 12m, príp. 10.5 aj keď si spomínam a dúfam, že aj ty si spomínaš na to keď DPB pri zakúpení 10.5 ich nasadil na L20 a 22, pričom skrátil intervaly s odôvodnením, že nasadzuje menej kapacitné autobusy na dotyčné linky a skracuje interval. To ma zarazilo, lebo na L37 kde 9.5 spôsobili najviac problémov DPB neskrátil interval, ale aspoň tam teraz už behajú 50:50 10.5. Čiže DPB priznal, že 10.5 niesú kapacitne to čo štandardné 12m vozidlá, t.j. ani 9.5.
Reply on: 810zssk #146418:
proste jak vidím t-bus od SORu tak mi dojde zle... na streche tá bedňa vyzerá dosť divne, ale aspoň, že tam nie je hrb, to je skvelý posun vpred. Dúfam, že čím skôr prestanú s radom BN a bude to z môjho pohľadu zas o krok lepšie.
Reply on: MatejBA #146412:
Predseda IAD (a tipni si koho myslím) sa svojimi článkami na blogu a zároveň v diskusiách k nim, dokáže zhovadiť aj sám bez dunčovej pomoci. ?

Re #146413 no.ev.di.: Ono ich nie je nadmerný počet, len nie sú vhodne vypravované. Napr. 10,5 metrové vozy postačia v pracovných dňoch napr. na 67 alebo 99 (i keď na druhej menovanej už väčšinou jazdia).
Reply on: no.ev.di. #146416:
Preco odbocujes od temy?

Pytal som sa ta preco ti prekaza SOR NT18 a ty tu tocis o tom ze dopravcovia kupuju zle vozy.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8087

Chcem dodať k tej povinnosti DPB oznámiť 15dní vopred cestujúcich so zmenami, že keď sa kúpi nejaký Meďák, keď došli SORky 10.5 a K2Sky, tak hneď to je v tej nablblej relácií "nastúpte prosím" kde si Záhradník dobíja kredit ale žeby tam zahlásili niečo k veci ohľadom zmien v linkovaní pre dopravu do EUROVEy, tak to ich ani nenapadne a o zverejnení informácie aspoň v BA novinách ani nehovorím, to je tiež také periodikum čo stojí akurát tak za použitie na WC ?
Reply on: 810zssk #146415:
ja viem, podobný problém má bohužiaľ aj Prievidza s 10.5M Citelismi, ktoré sú pekné, nové ale je to sardinkáreň. Táto variabilnosť dĺžok autobusov neslúži na Slovensku cestujúcim, resp. dopravcom aby mohli nasadiť vhodné vozidlo na danú linku, tak aby to odpovedalo vyťaženosti linky ale na to aby dopravca ušetril na vozidlách. Táto variabilnosť ide v rukách slovenských dopravcov proti cestujúcim. Aspoň, že Slovak Lines keď obnovovali vozový park, tak nekupovali namiesto 12m busov 10,5m.
Reply on: no.ev.di. #146413:
Ale to NIE JE chyba SORu.
Reply on: MatejBA #146412:
čo už, nejak ten SOR prežijem(e)... autobusy 8-10rokov, t-busy (čo nie je isté) 15-18 rokov. Dúfam, že k električkám sa SOR nedostane, ale nebolo by od veci zlé skúsiť - aj motyka vystrelí ? možno by dali dokopy celkom designovo znesiteľné a kvalitné vozidlo, len dúfam, že nebude mať hrb.
Reply on: 810zssk #146411:
9.5 a 10.5 SORiek je nadmerný počet, naproti tomu mohli byť radšej 12metráky.
Reply on: no.ev.di. #146406:
Najprv pindas na stare SORy, potom pindas na hrbace a teraz aj na NB verziu (a medzi tym pindas na vsetko co jazdi v MHD) - nejsi ti plateny provokater predsedu IAD za zrusenie MHD? ?

A jedna mala rada - ak sa ti nieco nepaci RADSEJ SI TO NECHAJ PRE SEBA! A ak mas pocit, ze musis niekomu povedat svoj nazor, napis to na papier a spal to! Uz aj mne lezies na nervy ako na vsetko pi(zz)ujes ale nedas REALNY ekvivalent (A ak aj das, tak je nerealizovatelny)! Rob to ako ja - ak sa nevyznas na 100% BUD TICHO! Iba zbytocne rozvinies emocie a flame! ?

(ale som to v sebe dlho dusil)
Reply on: no.ev.di. #146406:
Aha, takze SORy su zle, pretoze DPB sa kedysi rozhodol zle (inak, urcite mnozstvo SORov 9.5 bolo urcite dobre riesenie). Nadherne.
Reply on: no.ev.di. #146406:
Mne osobne a myslím, že aj väčšine cestujúcich je jedno, aký autobus príde, pokiaľ príde načas, je čistý a je si kde sadnúť...
Reply on: Solider #146408:
U nás v odstávke drží rekork prototyp 25Tr s duálny pohonom alias 6701, ktorá je už odstavená aj viac než 4 mesiace či už medzi tým bola v premávke? ?
Reply on: luky133 #146407:
Myslím si, že spoľahlivosť 25Tr je mizerná nielen v Bratislave, ale napríklad aj v Prešove, kde niektoré vozy zvykli byť odstavené aj 2 mesiace v kuse.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.