Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #146421:
Na 32 dať 10,5 vozidlo? ? Veď už teraz v niektorých hodinách nestačí 12m popr. 15m... Istého času keď ešte neplatilo pravidlo len to čo je NP môže ísť na DD na nej jadili aj 18m... A na 33 by tiež neboli vhodné. Teda v časoch kedy jazdieva 133 áno, ale v časom kedy nejazdieva väčšinou jazdia dosť plné 25Trky... Pred asi 8-10 rokmi mal DPB úchylku nasadzovať 9,5 na 32, ale dlho to nevydržalo...
Reply on: Valec #146419:
Tak ja by som 9.5 SOR nasadzoval na linky 23,29,38,41,43,51,52,54,55,57,58,77 a 79. Na L35,36(tú by som zrušil),44,135,139,156,180 by som nasadzoval minibusy, aj keď v prípade L156 to nie je možné, lebo na tej jazdia vozy z L51 po prestávke v Krasňanoch. Na linky 20,22,28,30,32,33,37,53,56,65,67,80,91,191 by som nasadzoval 12m, príp. 10.5 aj keď si spomínam a dúfam, že aj ty si spomínaš na to keď DPB pri zakúpení 10.5 ich nasadil na L20 a 22, pričom skrátil intervaly s odôvodnením, že nasadzuje menej kapacitné autobusy na dotyčné linky a skracuje interval. To ma zarazilo, lebo na L37 kde 9.5 spôsobili najviac problémov DPB neskrátil interval, ale aspoň tam teraz už behajú 50:50 10.5. Čiže DPB priznal, že 10.5 niesú kapacitne to čo štandardné 12m vozidlá, t.j. ani 9.5.
Reply on: 810zssk #146418:
proste jak vidím t-bus od SORu tak mi dojde zle... na streche tá bedňa vyzerá dosť divne, ale aspoň, že tam nie je hrb, to je skvelý posun vpred. Dúfam, že čím skôr prestanú s radom BN a bude to z môjho pohľadu zas o krok lepšie.
Reply on: MatejBA #146412:
Predseda IAD (a tipni si koho myslím) sa svojimi článkami na blogu a zároveň v diskusiách k nim, dokáže zhovadiť aj sám bez dunčovej pomoci. ?

Re #146413 no.ev.di.: Ono ich nie je nadmerný počet, len nie sú vhodne vypravované. Napr. 10,5 metrové vozy postačia v pracovných dňoch napr. na 67 alebo 99 (i keď na druhej menovanej už väčšinou jazdia).
Reply on: no.ev.di. #146416:
Preco odbocujes od temy?

Pytal som sa ta preco ti prekaza SOR NT18 a ty tu tocis o tom ze dopravcovia kupuju zle vozy.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8087

Chcem dodať k tej povinnosti DPB oznámiť 15dní vopred cestujúcich so zmenami, že keď sa kúpi nejaký Meďák, keď došli SORky 10.5 a K2Sky, tak hneď to je v tej nablblej relácií "nastúpte prosím" kde si Záhradník dobíja kredit ale žeby tam zahlásili niečo k veci ohľadom zmien v linkovaní pre dopravu do EUROVEy, tak to ich ani nenapadne a o zverejnení informácie aspoň v BA novinách ani nehovorím, to je tiež také periodikum čo stojí akurát tak za použitie na WC ?
Reply on: 810zssk #146415:
ja viem, podobný problém má bohužiaľ aj Prievidza s 10.5M Citelismi, ktoré sú pekné, nové ale je to sardinkáreň. Táto variabilnosť dĺžok autobusov neslúži na Slovensku cestujúcim, resp. dopravcom aby mohli nasadiť vhodné vozidlo na danú linku, tak aby to odpovedalo vyťaženosti linky ale na to aby dopravca ušetril na vozidlách. Táto variabilnosť ide v rukách slovenských dopravcov proti cestujúcim. Aspoň, že Slovak Lines keď obnovovali vozový park, tak nekupovali namiesto 12m busov 10,5m.
Reply on: no.ev.di. #146413:
Ale to NIE JE chyba SORu.
Reply on: MatejBA #146412:
čo už, nejak ten SOR prežijem(e)... autobusy 8-10rokov, t-busy (čo nie je isté) 15-18 rokov. Dúfam, že k električkám sa SOR nedostane, ale nebolo by od veci zlé skúsiť - aj motyka vystrelí ? možno by dali dokopy celkom designovo znesiteľné a kvalitné vozidlo, len dúfam, že nebude mať hrb.
Reply on: 810zssk #146411:
9.5 a 10.5 SORiek je nadmerný počet, naproti tomu mohli byť radšej 12metráky.
Reply on: no.ev.di. #146406:
Najprv pindas na stare SORy, potom pindas na hrbace a teraz aj na NB verziu (a medzi tym pindas na vsetko co jazdi v MHD) - nejsi ti plateny provokater predsedu IAD za zrusenie MHD? ?

A jedna mala rada - ak sa ti nieco nepaci RADSEJ SI TO NECHAJ PRE SEBA! A ak mas pocit, ze musis niekomu povedat svoj nazor, napis to na papier a spal to! Uz aj mne lezies na nervy ako na vsetko pi(zz)ujes ale nedas REALNY ekvivalent (A ak aj das, tak je nerealizovatelny)! Rob to ako ja - ak sa nevyznas na 100% BUD TICHO! Iba zbytocne rozvinies emocie a flame! ?

(ale som to v sebe dlho dusil)
Reply on: no.ev.di. #146406:
Aha, takze SORy su zle, pretoze DPB sa kedysi rozhodol zle (inak, urcite mnozstvo SORov 9.5 bolo urcite dobre riesenie). Nadherne.
Reply on: no.ev.di. #146406:
Mne osobne a myslím, že aj väčšine cestujúcich je jedno, aký autobus príde, pokiaľ príde načas, je čistý a je si kde sadnúť...
Reply on: Solider #146408:
U nás v odstávke drží rekork prototyp 25Tr s duálny pohonom alias 6701, ktorá je už odstavená aj viac než 4 mesiace či už medzi tým bola v premávke? ?
Reply on: luky133 #146407:
Myslím si, že spoľahlivosť 25Tr je mizerná nielen v Bratislave, ale napríklad aj v Prešove, kde niektoré vozy zvykli byť odstavené aj 2 mesiace v kuse.
Reply on: m@rtin #146398:
Tak keďže v Bratislave nakupujeme autobusy, ktoré stoja ako nová 25Tr myslím si, že tie peniaze na nové trolejbusy nájdu. ? Avšak čo sa týka nákupu mali sa nakupovať tento rok no presunulo sa to na ďalší alebo ešte ten ďalší rok. V prognóze na rozpočet je to aj písané. Tento rok sa mal nakoniec kupovať len jeden trolejbus pre Dlhodielskú trať (nakoľko sú 25Tr v poslednom čase dosť nespoľahlivé a jedna je už odstavená niekoľko mesiacov ak odvtedy náhodou nezasiahla do premávky a preto je nedostatok vozidiel na výpravu linky 33 niekedy) avšak nakoľko mal DPB krátené kapitálové výdavky neschválil mu to magistrát. ?
Reply on: 810zssk #146405:
mne vadí to, že keď nebola kríza, tak sa na obnovu vozového parku sralo z vysoka a jediné čo sa kupovalo boli SORky B 9.5, ktorými sa akurát znižovala kapacita tam kde to nebolo vhodné (vtedajšia L29, a súčasné L30 a 37). A teraz keď je kríza tak sa kupujú zas SORky kvôli cene a údajne kontaktom s J&T... Mne je už jedno, nech vozový park a MHD vyzerajú ako cirkus. Už sa to tu zavádza ostatne, to čo sa prezentovalo pred rokmi aké ciele má DPB tak postupne to padá (čo sa týka linkovania) a vozový park ako bude vyzerať tak to bude "úžasný" pohľad".
Reply on: no.ev.di. #146327:
Co ti ZAS vadi? Ako moze preboha SOR zruinovat trolejbusovu dopravu? ?

Mimochodom, dnes som na ASMN videl dialkovy SOR (rad LH) SAD Zvolen na linke Brezno - Bratislava, to je hotovy koniec sveta, co? ?
Reply on: ufo #146403:
Co sa planovalo , tak malo byt tusim 24 novych klbov , to bolo urcite na 208,212 a sci-fi 32.
Reply on: Petto #146402:
A je zlé, ak by sa nahradili solo tbusy novými kĺbovými? Na viacerých linkách sóla nestačia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.