Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #146299:

fanúšik by nemal zatvárať oči pred realitou a nebrať ohľad na súvislosti,
projekt prestavby Predstaničného nám. počíta s otočkami pre koľajovou MHD na úrovni 2 PP a na úrovni 1 PP pre cestnú MHD, pre ktorú sa predpokladá aj príjazd z Pražskej, zo smeru od Brnianskej podjazdom (tunelom),
trať električiek pre odjazd zo stanice by sa ešte dal umiestniť, aj keď s „odretým chrbtom“, aj to by musel postupne vystúpať na povrch prostredníctvom tunela, s ohľadom na dovolené stúpanie dráh by to bol tunel s vyústením asi v úseku Brnianskej, zast. Hroboňova by s veľkou pravdepodobnosťou musela byť podzemná,
príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou,
Reply on: Solider #146303:
trať môže ísť aj v BUS pruhu... s miestom tam problém nie je
Reply on: no.ev.di. #146297:
Myslíš si, že taká Brnianska nezvláda nápor áut? Veď v 70-tych rokoch naprojektovaná tak, aby tento nápor zvládla a myslím si, že ho úspešne zvláda. Severná tangenta mala odľahčiť Račiansku, Šancovú, Legionársku a bola plánovaná už za socializmu, takže reči o tom, že táto trasa je len "daj mi do kešene" nevidím moc reálne.

Re #146298 pepino23: Spŕznených miest v Bratislave už bolo dosť, preto už radšej žiadne ďalšie cestné estakády v meste...

Re #146299 no.ev.di.: Ja nevidím problém v stavbe električkovej trate na Pražskej či Brnianskej... toto je len bežná výhovorka, prečo trať nepostaviť, aby tam mohli zostať deluxe pruhy ako na diaľnici.
cilizska aktualne bez trolejbusov a bez 75
Reply on: pepino23 #146298:
To si ako predstavuješ, že tá cesta pôjde priamo nad koľajiskom hlavnej stanice?
Reply on: pepino23 #146298:

Re #146297 no.ev.di.:

s Vašimi predstavami nesúhlasím... A prikláňam sa k názoru, že severná tangenta je blbosť... základ je
1) autá vyhnať z centra
2) urobiť to, čo najefektívnejšie...

Myslím, si že podpora kompletnej dostavby D4ky by situáciu riešila dostatočne. Pretože základ kongescií spočíva v tom, že veľa vozidiel s rôznymi destináciami má jednú vstupnú komunikáciu do BA. Príklad - Vozidlá idúce z Pezinka do Lamača stoja s autami, ktoré idú z Pezinka do Trnávky.
Ak by existovala D4ka, autá by plynule išli po nej a zišli na exite najbližšie k destinácií...

Druhá vec je tá, že D4ka by sa mala začať stavať aspoň v polovičnom profile, možno JEDNOSMERNE, aby vznikol v prvopočiatku aspoň taký obrý kruhový objazd okolo BA. Lepšie niečo ako nič...

Severná tangenta mi príde ako keď si bezdomovec kúpi notebook
Reply on: pepino23 #146298:
nakoľko ja som veľkým fanúšikom stavby električkovej trate Hl.st. - Pražská - Brnianska - Patrónka - Dúbravka, tak severnú tagentu schvaľujem, avšak len v takom variante ktorý by odbremenil Pražskú a Brniansku ulicu aby bolo možné tam tú trať postaviť a bolo to aj priechodné zo strany magistrátu, ktorý schválil niečo prospešné pre MHD ani nepamätáme...
Reply on: no.ev.di. #146297:

Podla mna cela severna tangenta je uplna blbost a mrhanie obrovskych penazi za ucelom nabalenia sa spriatelenych firiem. Dufam ze sa to nikdy nepodari zrealizovat.
Ak by sa to predsa len malo zacat stavat, tak neviem preco sa neratalo s variantou ze by cela cesta viedla na estakade a kopirovala by zeleznicu pod sebou. Navyse by sa usetrilo kopec penazi za vykup a odskodnenie ludi byvajucich v okoli Jaskoveho radu a so zeleznicami ako statnou firmou by sa dalo dohodnut na vyuziti ich pozemkov na postavenie pilierov nesucich celu estakadu.
To sa ale samozrejme nestane, lebo by to bolo lacnejsie riesenie a tym padom by sa tam dalo uliat menej penazi.
Reply on: Emo #146287:
Áno tunelom? Nikdy si nevidel tunel ešte alebo nevieš na čo slúži? Rovno ti poviem, že ak má nejaká cesta 2+2 ísť popri železničnej trati ako je Pionierska tak to je volovina. Neviem, ale absolútne neviem načo to má byť dobré, keď cesty po Račianskej a Šancovej sú s tou plánovanou rovnobežnou cestou cca po Pionierskej a Jaskový rad (tunel) od seba vzdialené 300-400m! To už nevieme ako lepšie vymyslieť tendre pre firmy rodín a známych grázlov v štátnych orgánoch?! A potom za 10 rokov prísť opäť s návrhom, že sa vybudujde odbočka na Pionierskej do tunela, ktorý bude ústiť na Patrónke alebo niekde pri TESCU Lamač, keďže vybudovanie komunikácie Pražská - Jaskový rad - Pionierska nesplní úlohu, ktorá sa očakáva... Neviem prečo sa nespraví teda do kelu projekt na odľahčenie Pražskej, Brnianskej a Šancovej v takom alebo aspoň podobnom variante aký som navrhol ja. Na Pražskej a Brnianskej by sa dala potom zúžiť komunikácia pre IAD, vybudovať v strede cesty eletkričková trať a nikomu by absencia po jednom pruhu z každého smeru na ceste nechýbal + električka by nahradila linky 34 a 83.
Reply on: irizar #146286:
Je vidieť,že je to typický debil,ktorý sa vyváža na aute.Že doprava v Braatislave nie je kritická?To potom kadiaľ jazdí?Po kanáloch? ? Ekologický dopad IAD nie je taký veľký?Zrejme si nevšimol,že tu pribúda aut každým dňom a,že o niekoľko rokov budú dopravné kolapsy na dennom poriadku ? Myslím si že MHD a BID by mali byť určite preferovanejšie formy cestovania do práce/školy ako IAD.Len ešte ľudí na toto naučiť bude obrovský problém ?
Reply on: irizar #146286:
Tomu človeku už šiblo z toho, že je ako dopravný expert skoro každý tretí deň v telke...
Reply on: intony #146290:
Aj pri takej intenzite dopravy?
Reply on: Solider #146278:
CSS pri zastávke Sokolská by som vyhodnotil ako jednu z mála tých nových, ktoré sú aj opodstatnené. Až taká brzda dopravy to tam nie je.

Na Severnú tangentu mám taký názor, že peniaze treba investovať inde.
Reply on: ear4 #146289:
V tomto prípade vídím ešte nejakú šancu, že ten pán zmení názor po doštudovaní problematiky ?
Reply on: Solider #146282:
Pre chodcov je nadchod/podchod horším riešením, ako úrovňová križovatka.
Reply on: irizar #146286:
vsak naco na neho upozornujes? blbcom najviac uskodis, ak si ich nevsimas.
Reply on: kecho #146285:

ad 1 - v súčasných podmienkach nadchod nie je riešením, na strane stanice by vyústil za plotom, na území, ktoré patrí železniciam, zaplatený z pokút by asi nebol, nadchod by muselo financovať mesto alebo súkromný investor a pokuty by boli príjmom ŠR,
ad 2 - zast. Sokolská na strane stanice plní zámer prestupného systému - prestup na spoločnej hrane, zároveň uľahčuje cestovanie v smere Pražská - Brnianska alebo Limbová pre ľudí, ktorí bývajú alebo pracujú na Pražskej, Sokolskej, Za sokolovňou, Baníkovej,
Reply on: no.ev.di. #146270:
No len by ma zaujímalo ako by si to chcel viesť cez Kramáre? Tunelom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.